Video Seks Tun Daim Keluar? Skandal Rasuah Tun Daim Popular di TV3? Daim & Mahathir VS Najib Razak!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

daim

Video Seks Tun Daim Keluar? Skandal Rasuah Tun Daim Tun Daim Popular di TV3? Daim & Mahathir VS Najib Razak! : Tiba-tiba Tun Daim Zainuddin diberikan laporan yang cukup meluas di slot berita media arus perdana milik Media Prima? Ini sudah terbalik?

Siapa yang sedia maklum dengan asam gram dan sepak terajang politik di Malaysia pasti akan faham mengapa dan kenapa secara tiba-tiba tokoh vetaran UMNO yang juga merupakan tokoh yang akrab dengan Tun Dr Mahathir cuba “ditelanjangkan” di depan jutaan penonton seluruh Malaysia, ada sesuatu yang janggal telah berlaku dalam landskap politik di Malaysia pada ketika ini. Itu belum ditambah, dengan keluarnya video seks Tun Daim Zainuddin yang didakwa mereka “cukup” untuk menjatuhkan kredibiliti Tun Daim Zainuddin.

Baca SINI : Konsep Bina dan Jual Rumah 2015 Dibatalkan! Menteri Jadi Jurucakap Kapitalis Hartanah di Malaysia? (Kritikan DAIM)

Tun Daim & Mahathir Mohamad Bersengketa? Shahidan Kassim Penyelamat?

daim zainuddinPada pengamatan Berita Semasa Tun Dr Mahathir dan Tun Daim Zainuddin yang acapkali menegur Datuk Seri Najib Razak mengenai isu ekonomi negara malaysia termasuklah yang melibatkan skandal 1MDB dan TPPA bukanlah bermakna mereka bertelagah. Jadi untuk apa Shahidan Kassim yang tidak semena-mena mahu tampil sebagai hero untuk menawarkan diri menjadi orang tengah pada ketika ini kononnya mahu menjadi pendamai? Mereka tidak bergaduh atau “berperang”, mereka menegur sebenarnya…….

Percaturan, perisikan, analisa, strategi dan langkah politik yang ada pada Tun Daim Zainuddin bukan seberangan. Tun Daim antara watak penting dalam menaikkan dan menurunkan semula figura politik yang seorang lagi itu iaitu ___________________

Tun Daim jarang bersuara dan tidak berminat dengan politik, tetapi apabia Tun Daim mula bersuara “gegak gempitanya” mampu mengegarkan halwa telinga si “pendengarnya” ditambah dengan sokongan Tun Mahathir Mohamad.

Setelah Tun Daim Zainuddin mula tampil menegur dan menasihat pentadbiran Datuk Seri Najib Razak dalam menguruskan negara…tiba-tiba,

  • Sekarang sudah ada permainan campak-mencampak dakwaan yang mana Tun Daim mempunyai skandal yang harus dibongkar dan disiasat secepat mungkin di media arus perdana
  • Tetapi “bilik perang” disebelah Najib Razak harus berhati-hati. Apa maklumat “juicy” (mengiurkan) dan menyelerakan Tun Daim Zainuddin & Tun Mahathir Mohamad tidak tahu untuk dibongkarkan? Datuk Seri Najib razak adalah anak buah mereka sebelum ini….

Rahsia Tun Daim Zainuddin Vs Rahsia Skandal Najib Razak?

tun daim zainuddin

Najib razak sudah terlebih makan garam dalam politik negara, Tun Daim Razak dan Tun mahathir “sudah kenal benar” figura bernama Datuk Seri Najib Razak :

  1. Tetapi harus diingatkan yang mana Tun Mahathir dan Tun Daim tidak berminat bermain dalam politik, mereka tidak ada jawatan serta tidak berminat pun jawatan dalam UMNO sekarang ini.
  2. Mereka hanya memerhatikan daripada jauh, sesekali tampil ke hadapan menegur lebih-lebih lagi isu melibatkan ekonomi negara jikalau perlu selepas melihat Datuk Seri Najib Razak terus memekakkan telinga, membutakan mata dan membisukan mulut..

Bagi Berita semasa sendiri adalah lebih baik supaya usahan ditumpukan masa untuk “membunuh” si pembawa berita dan si pemberi nasihat. Lebih baik pasukan “bilik perang” Najib razak menumpukan perhatian utnuk menjawab segala persoalan yang bermain dengan fikiran rakyat malaysia sekarang dan realisakikan slogan yang dicanang di senatera dunia iaitu :

“rakyat didahulukan, pencapaian di utamakan”

P/S : Jangan dicampakkan rakyat dengan slogan, tetapi dibiarkan rakyat terkapai-kapai mencari tempat berpaut yang lebih utuh. Kelak nanti anda tidak mampu kuasa untuk bersuara lagi.



Share.

39 Comments

  1. Salam,
    Bila seorg pemimpin tak mampu tepati janji yg telah di utarakan malah cuba butar belitkan fakta maka pemimpin itu penipu yg tak boleh lagi di percayai sebab sebagai pemimpin tak boleh sesuka hati utarakan sesuatu ???? Apatah lg sesukahati ubah suai apa yg telah di kotakan dan terlaksana tanpa persetujuan semua pihak, salah guna kuasa tanpa keyakinan yg tinggi utk memerintah negara. Tak kira siapa atau keturunan mampu atau tak mampu harus bertanggungjawap malah tidak lari dari prisip akujanji memberi apa sj fakta huraian dgn tepat dan telus, bukan berselindung melarikan tanggungjawap cuba menutup kelemahan diri membiarkan rakyat tertanya2 tersesak dgn tingkahlaku pemimpin itu. Semua ini boleh membuktikan pemimpin itu tak mampu jalankan tugasnya dgn baik dan telus.

  2. Tengok betul-betul video tu nanti kot-kot nanti yang superimpose kang

  3. Kalu tk berminat dgn jawatan2dlm umno skrng, knp baghal tua gayut dua eko ni betsusah payah cari beban, pikul, angkut sana sini nk bg pd najib…???. Tentu baghal2 tua ni bekerja untuk mb kedah ni…

  4. umno paling dominan dalam barisan tetapi umno tidak boleh berdiri seorang diri untuk membentuk kerajaan pusat. umno selama ini memperkotak-katikkan mca, mic, gerakan, pbb, ppp, pbs, dan parti-parti kecil dalam BN. jika parti komponen barisan nasional keluar BN, maka berpecahlah BN. padanlah muka umno. hahaha

    BARISAN NASIONAL BERKUBUR SELEPAS PRU14. nampak tak tajuk tu.

  5. Salam Sejahtera, tak eloklah ditayang benda tak baik tu yang menayangpun boleh juga saham dosa bila mati di alam kubur dan akhirat nanti kena azab minta jauh nauzubillah,waliazubillah.Ada lagi cara yang elok yang boleh diikhtiarkan untuk pihak-pihak jangan nanti kita akan menarik bala dan mencetuskan kemurkaan/kemarahan ALLAH…sedarlah.

  6. Salam sejahtera janganlah kita tayang yang tak elok tu yang menayangpun berdosa ingat kita satu hari akan mati .

  7. Puak puak dalam umno ni kalau dia tak puas hati dia mesti buat video seks.
    Tapi video seks tu kebanyakannya palsu dan tak dpt dibuktikan kebenarannya kecuali chua soi lek dan vijandran dulu.
    Murah betul nilai perjuangan mereka.

  8. SambalBelacan on

    …memang pelik…masing2 ada simpanan video seks tersendiri…dulu Nuar Berahim…mungkin lepas ni giliran Mat Sabu atau Kit Siang alias Guan Eng…

  9. Perjuangan umno sekarang adalah berteraskan duit.
    Untuk dapat duit dapatkan kuasa dulu.
    Nak dapat kuasa buat apa pun boleh asal matlamat tercapai.
    Halal haram guna ikut masa. Guna ikut keperluan nafsu.

  10. Tuan tuan.kita di dewan acapkali mencari penyelesaian ekonomi yang mampan.kita juga meminta menteri berkenaan memberi penjelasan.saya berharap rakyat malaysia bersabar dengan khabar angin ini.kita akan minta pihak berkenaan membuat siasatan dan hasilnya lebih telus dari cakap cakap kosong.saya berharap tuan tuan memberi sokongan yb dikawasan tuan utk mentadbir dengan lebih cekap.

  11. Perang antara dua perdana menteri. Kak Jat lembu bibir tebal lari bawa karung guni isi duit lembu 250 juta sambil memberikan senyuman bibir tebalnya.

  12. JIKALAU PM KITA BERUNDUR , harap harap tiada siapa perniat jahat hendak
    Mendakwanya. Kita rakyat Malaysia
    Memang mempunyai balas kesian dan
    Tidak juga kita sampai hati nak menghukum seseorang dan memang
    Sebelum ini saya kecewa nampak pentadbiran yang begitu teruk.!! Dan
    Walau bagaimana pun kita imbas kembali bukan bergitu mudah untuk
    Memtadbir sesebuah Negara!!dan saya ucapkan syabas kepada PM.”tq

  13. perbezaan umno bn zaman najib dan tun mahathir ni ialah zaman mahathir pakar dalam ekonomi, tapi dalam zaman najib pula pakar buat video seks dan membazir.

  14. hampa sokong sapa? kalau bn brkubur macam hempa kata . tu. hampa juga melayu

    akan lingkup oleh pembangkang . BN parti penyelamat la ni hampa dok senang lenang bawa perintah sapa ? melayu …melayu akal pendek

  15. umno hanya mempunyai 88 kerusi. untuk bentuk kerajaan mesti dapat majoriti mudah 112 kerusi. tanpa sokongan daripada kemenangan parti sabah sarawak, umno tidak layak memerintah kerajaan pusat malaysia. umno cannot stand alone in government. only with barisan nasional, umno rule in power.

  16. hidup umno on

    mahathir mohamad perdana menteri paling lama di malaysia. tetapi mengapa rakyat tidak dapat melihat tubuh badan seorang lelaki bernama tun dr mahathir mohamad. adakah dr mahathir malu barechested?

  17. BN penyelamat??? kah3x. tanah rizab melayu tinggal 12% sapa yg balun??
    skang rakyat makin sedar.. salakan puak ektremist melayu yg minoriti cam ko ni semakin pupus dan dipinggirkan..kikiki

  18. Nampaknya setiap big gun dalam umno ada sex video… ini adalah sebagai spare bullet yg bakal digunakan untuk menyelamatkan carrier politik masing2. Baguslah pemimpin sebuah negara yg dikatakan agama resminya agama islam ada video zina.
    Kalau pasal merotan anak nak sangat ikut negara barat… dinegara barat sekiranya seseorangpemimpin ada skandal terus mereka letak jawatan. Kenapapemimpin kita tak ambil tindakan yg sama.
    Entahlah labu….

  19. Pemimpin yg macam ni kita nal hadap lg ke
    be realistic la pren. Kereta audi pun kalau dah terlalu lama berkhidmat kena tukar baru… same goes to politic la

  20. SambalBelacan on

    …kalau di negara Jepun atau Korea…sudah lama mereka bunuh diri…sebab mereka dan keluarga mereka jugak yang malu…

  21. M.AL SHAWWAL on

    SALAMUNALAIKUM…ORANG KITA. AMOI DAH PANDAI BERSUARA NAMPAK…OK.GOOD.SIMPAN ARROW UTK PRU 14…ok. WE A SAME..SALURAN 5. TUNGGU MY SIGNAL OK SEMUA. IM YOUR LEADER.GUYS. ONLY 1…
    AHLI SUNNAH WAL JEMAAH.

  22. mahathir mohammad on

    talking u like a moron..melayu sampah..ape ah..p lah weii..

  23. Bapa gst dgn bini rmnya.mereka hanya lah lanun2 yg bselindung atas nama keamanan n pembangunan.semua itu hanya modal yg bleh dgunakan utk org2 dungu yg mls mengunakan pemikiran mereka.mintalah pencerahan dr Allah.

Leave A Reply