Ramalan Perang Dunia Ke 3? Di manakah Kebenarannya?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ramalan Perang Dunia Ke 3? Di manakah Kebenarannya?

KEBIADABAN Israel semakin menjadi-jadi. No wonder.

perang dunia ke 3

Tetapi sampai bila? Selagi hayat Yahudi masih wujud, selagi itu  keamanan, kedamaian dan keharmonian dunia akan terjejas.

Pengarah Hollywood, Mel Gibson pernah mengatakan Yahudi punca kerosakan dunia. Dah lama tahu bukan?

Sebenarnya ramai masyarakat antarabangsa  sudah menyedari kejahatan bangsa Yahudi sepanjang sejarah kemanusiaan…..

Dulu…iaitu semasa awal abad ke-20, Henry Ford, pengasas automotif Amerika Syarikat, Ford Motor Company terkenal dengan anti-Yahudinya sehingga semua harta dan kekuasaan yang dimilikinya dihebahkan untuk membongkar keburukan dan kejahatan Yahudi.

  • Cuba bayangkan Amerika yang mempunyai penduduk lebih 300 juta  dan nisbah bangsa Yahudinya di bawah dua peratus (tujuh juta orang) berjaya mendapat 33 peratus tempat di Mahkamah Agung. Tidak mengejutkan bukan?
  • Barack Obama pun tak boleh pakai, cakap berdegar sahaja, habuk pun tarak. Tetapi Amerika terus menjadi kuda tunggangan di barisan hadapan bagi pasukan Israel meneruskan misi kekejamannya

Walaupun umat Islam masih “terumbang ambing” dijangkakan Perang Dunia ke 3 bakal berlaku tidak lama lagi. Bila-bila masa sahaja boleh berlaku. Makluman yang seperti ini sebagai satu perhatian kepada umat Islam umumnya supaya kita sentiasa dalam keadaan berjaga-jaga. Dalam sejarah lampau, Hiroshima dan Nagasaki pernah kena ledak dengan bom atom USA.

Adakah rakyat Jepun pernah menjangkakan mereka akan dihukum sebegitu sekali? Tetapi sejarah telah membuktikannya. Dan…………….tidak mustahil akan berulang sekali lagi malah mungkin akan bertambah dahsyat. Mungkin………………Bom Nuklear?

Sebelum ini telah dibongkarkan pada Oktober 2009 tentang rancangan Illuminati (Zionist) lihat videonya di bawah ini :

“Bukan untuk dipercayai bulat-bulat, tetapi sebagai perhatian kepada anda semua”

Ramalan Perang Dunia Ke 3. Apakah Faktor dan Kesan Disebalik Tindakan Mereka?

  1. Mereka merancang untuk menyerang Iran pada tahun 2012 (tujuannya untuk mewujudkan Perang Dunia ke 3 bermula di sebelah Timur Tengah. Tapi Iran tak “kosong”
  2. Jikalau Iran diserang sebelum tahun 2012, Israel nampaknya akan serang secara bersendirian
  3. Dan masalah bagi Israel sebelum serang Iran adalah PENYOKONG IRAN itu sendiri iaitu Rusia dan juga China (bakal pegang dunia tidak lama lagi)
  4. Jadi…….rancangan mereka sekarang ini adalah dengan membuat provokasi terhadap Rusia dengan serangan di Georgia dengan tujuan mengalih perhatian Rusia yang telah mereka lakukan pada setahun/dua tahun lepas. Akhirnya Rusia telah menghantar tenteranya ke selatan Ossetia, Georgia
  5. Baru-baru ini pula sebuah kapal Korea Selatan telah ditenggelamkan oleh torpedo. Siasat punya siasat Korea Selatan menuduh Korea Utara punya angkara. Dah gaduh kedua-dua negara…..
  6. Tetapi…..setelah dikaji terbukti torpedo itu adalah buatan Jerman. Masalahnya sekarang kapal selam & torpedo Korea Utara bukan buatan Jerman
  7. Hakikatnya, kapal selam & torpedo Israel adalah buatan Jerman. Ha…macam mana tu? Persoalannya sekarang kenapa Israel nak tenggelamkan kapal selam Korea Selatan pula?
  8. Dah kecoh di semenanjung Korea dan yang pastinya China akan terlibat sama nanti. Ditambah pula…….China berkemungkinan besar akan menyerang Taiwan
  9. Akhirnya China dan Rusia ada misi masing-masing jika Israel berhajat menyerang Iran

Rancangan Israel sudah lama untuk mewujudkan perang yang dipanjangkan kepada Perang Dunia Ke 3……Dan mereka sedang menghitung hari ketika ini..

We are almost certainly in the last days of a countdown to nuclear war. Israel has made plans to attack Iran in a war of aggression, which will probably begin with some staged attack such as the attack on the Liberty in 1967.

Dipetik dari http://www.whatreallyhappened.com/ussliberty.html

Persoalan yang timbul apakah bom nuklear atau peluru jenis DU (depleted uranium) akan digunakan?

Tetapi ramai yang mengatakan Perang Dunia ke 3 bom nuklear akan digunakan. Ada diceritakan juga dalam kitab Bahrul Mazi. Perang Dunia ke 3 yang diramal akan berlaku berlaku dalam tempoh sekejap sahaja tetapi………..kemusnahannya…..amat dahsyat.

Albert Einstein dalam kata-katanya…pernah menyentuh isu Perang Dunia ke 3 malahan Perang Dunia ke 4

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones..

Adakah Albert Einstein tidak mahu mengakui Perang Dunia ke 3 ini bakal menggunakan teknologi bom nuklear yang merupakan hasil daripada ciptaannya sebelum ini? Dan selepas itu, Perang Dunia ke 4 (Battle of Armageddon) dikatakan akan meletus yang mana senjata yang digunakan adalah pedang. Ya…pedang seperti perang cara zaman dahulu kala.

Ini disebabkan teknologi semua tidak boleh digunakan lagi pada masa itu dek kerana kesan EMP  (electromagnetic pulse) daripada senjata nuklear itu sendiri semasa tercetusnya Perang Dunia ke 3. Perang Armageddon ini pernah disentuh sebelum ini oleh seorang penulis Muhammad Isa Dawud. Malah……

Malah, ada sebahagian hadis yang menekankan akhir zaman nanti akan berlakunya perang menggunakan pedang dan Dajjal akan kena sembelih dengan pedang. Hadis Nabi juga ada menyebut, Yahudi Zionis pengecut akan bersembunyi di balik-balik batu dan kayu dan hanya selamat di belakang pokok Yahudi iaitu pokok Gharqad, yang banyak di tanam sekarang di Israel. (Barat & Yahudi rajin mengkaji Al-Quran)

“Walaupun ianya teori, kemungkinannya tetap ada dan akhirnya manusia hanya mampu merancang, Tuhan sahaja yang menentukannya”



Share.

54 Comments

  1. Amat terkejut bila perang ketiga berlaku..ini kemungkinan dunia ini akan berlaku peperangan.. :nangis

  2. banyak konspirasi dunia yang masih blum dikehtahui…dimanakah saddam hussien…(masih hidup dan berada di isreal) adakah iran negara islam…misi keamanan ke gaza berapa ramaikah rakyat iran?kita hanya dikaburkan oleh media sahaja…dari luarannya tidak sokong..bencikan kezaliman..boikot semua barang israel utk seketika..tapi dari dasarnya menyokong israel(yahudi) dgn penuh sekali..cth spt negara kita sendiri..membenarkan kapal dari isreal berlabuh di perairan kita..negara mana yg membantu sepenuhnya saudara islam kita di gaza…hanya semangat umat islam sahaja..tetapi tiada satu pun kerajaan dari negara2 islam yg membantu…..allah s.w.t akan membalas semua perbuatan yahudi suatu hari nanti…

  3. Anti Israel on

    Kejahatan Israel telah dinyatakan dalam Al-Quran, tetapi Pak Arab di benua Timur Tengah tu tengin dan bengong semacam.
    Pemimpin2 Arab dah kena liwat dengan Yahudi dan Nasrani, itu pasal diorang macam tikus bila sebut pasal Israel dan Amerika.
    Nasib rakyat Palestine diorang tak peduli langsung, lihatlah pemimpin Mesir contohnya. Nama saja Islam tapi kena main dengan negara2 kafir. Bodoh tahap tenuk……

  4. Anti Israel on

    Bangsa Yahudi tak tahu malu takkan berdiam diri dengan negara Iran, diorang merancang serang Iran kerana Iran berfahaman Syiah – konservatif atau ekstrim bagi mereka dan bumi Iran perlu dijajah menggunakan balaci mereka – USA. kerana di Iran terdapat simpanan minyak, mineral dan hasil bumi tak terkira banyaknya, cuma belum dieksploitasikan lagi.
    Mereka menggunakan isu nuklear Iran untuk mewajarkan tindakan menjajah Iran semata-mata untuk mencuri dan merompak hasil bumi Iran yang amat banyak itu.
    Mula2 mereka akan gunakan media untuk menghasut dunia mengatakan Iran negara bahaya pada dunia kerana ingin membuat senjata nuklear walhal Iran cuma gunakan nuklear untuk sumber tenaga. Media mereka akan membohongi penduduk dunia seperti yang dilakukan di Iraq dahulu. Buktinya Iraq dengan mudahnya mereka jajah hingga kini.
    Harap semua penduduk dunia tidak tertipu dengan dakyah atau propaganda pemimpin2 Israel, Amerika dan Negara Barat

  5. Anti Israel on

    Amerika, Britain dan kebanyakan negara2 Barat kecuali Jerman adalah kuda tunggangan Israel. Tentera Amerika yang bodoh nak mampus sanggup mati kerana Israel yang jahat tu.
    Bangsa Israel memang cerdik memanipulasikan orang lain supaya jadi hamba abdi mereka. Sebab itulah pemimpin2 Amerika, Britain dan Eropah dengan mudah kena main kepala
    sebab pemimpin mereka macam pemimpin Arab juga – Baghal !

  6. Anti Israel on

    Kita patut contohi negara Jerman yang begitu pintar dan amat faham dengan perangai bangsa Yahudi. Sebab itulah dalam perang dunia ke 2 dahulu – Adolft Hitler pemimpin hebat Jerman amat bencikan bangsa Yahudi dan telah membunuh 6 juta rakyatnya yang berbangsa Yahudi untuk mengelakkan negara mereka jadi macam Amerika dan Britain – kena main dengan Zionist Yahudi. Sekarang tenyata Hitler bukanlah kejam tetapi hanya untuk membersihkan dunia dari kebinasaan.
    Sekarang dunia menuju kehancuran lagi akibat tindakan Yahudi yang cerdik tu. Iraq telah musnah dan Iran akan diserang dalamasa 2 tahun ini untuk ‘menyelamatkan’ Israeldan ekonomi Amerika dan negara2 Barat. Manusia tak tahu malu ini akan mencuri kekayaan negara Islam dengan lebih bebas jika dapat menakluki Iran dan sekarang mereka sudah menguasi Afghanistan

  7. :tembak -kita semua perlu berjihad!!!!sebarkan kejahatan & rancangan israel laknatullah ini kepada generasi muda kita yang mula lalai…..lindung lah generasi muda kita hari ini…… :peace -peace no war-

  8. nauzibillah…mari kita sama-sama berjihad…Di sini aku nak kongsi dengan antum semua tentang sabda Rasullah…

    SABDA RASULLAH TENTANG PERANG AKHIR ZAMAN (WW3)
    Mari kita lihat dulu bagaimana Rasulullah menceritakan hal akhir zaman ini. Rasulullah memang benar, sentiasa benar, tidak ada yang tidak benar, melainkan benar belaka.

    Rasulullah bersabda yang mafhumnya: Pada akhir zaman nanti akan berlaku peperangan demi peperangan demi peperangan. Betul tak? Benar

    Rasulullah berkata lagi yang mafhumnya: Pada akhir zaman nanti ada padang pasir akan disuburkan dan tanam dengan tanam-tanaman. Benar atau tidak? Benar, kerana ini sedang berlaku di Libya setelah kerajaan membina sungai dan tasik buatan manusia yang terbesar di dunia. Sekarang sudah 135,000 hektar padang pasir ditanam dengan segala macam tanam-tanaman.

    Rasulullah bersabda lagi yang mafhumnya: Pada akhir zaman nanti hampir tidak dapat masuk secupak gandum ke Iraq. Benar sabda Rasulullah ini. Iraq di blocked oleh PBB yang didalangi oleh Amerika sejak 1991.

    Rasulullah bersabda lagi yang mafhumnya: Kamu akan berdamai dengan kaum Rom lalu memerangi musuh di belakang kamu. Ini ditujukan kepada pakatan Pakistan dengan Amerika memerangi Taliban. Penganalisis Hadith mengatakan Rom (Bani Ishaq) itu ialah Amerika dan Eropah. Semuanya ini sudah berlaku. Kemudian cuba pula lihat apa kata Rasulullah seterusnya. Sabda Rasulullah yang mafhumnya: Kamu akan berebutkan harta di Sungai Furad (Euphrates) di Iraq sehingga 99 orang daripada 100 orang akan mati. Ini belum berlaku dan mungkin akan berlaku kerana sekarang Amerika bercadang hendak menyerang Iraq atas desakan Israel yang mereka tuduh paksi pengganas tetapi sebenarnya merebut kekayaan minyak (harta di sungai Furad). Percayalah, seandainya Amerika dan gengnya menyerang Iraq, Israel akan tumpang semangkuk. Ia akan mengambil kesempatan menyerang Lubnan, Syria, Jordan dan Arab Saudi. Peta sulit negara Zionis ialah dari tebing Laut Mediterranean hingga ke Sungai Euphrates.

    Sabda Rasulullah lagi yang mafhumnya: Kamu akan dikhianati oleh Bani Ishaq (Amerika dan Eropah) lalu kamu berperang di Dabiq (satu kawasan dekat Damshik).
    Amerika sahabat dunia Arab kini tetapi mengkhianati mereka dengan menolong Israel. Maka berlaku peperangan yang besar – ibu segala peperangan – Islam melawan Kuffar (Amerika, Eropah dan Israel). Ini peperangan yang paling besar dalam sejarah jagat manusia.

    Apa kata Rasulullah tentang peperangan ini? Satu pertiga umat Islam akan lari dari medan pertempuran, satu pertiga lagi musnah, satu pertiga lagi menang.

    Sabda Rasulullah lagi yang mahfumya: Sebahagian orang Islam akan bangun berperang, mereka tidak takut mati.
    Mereka semuanya hancur. Sebahagian lagi bangun berperang, mereka tidak takut mati. Mereka semuanya hancur. Lalu bangkit sebahagian lagi, mereka tidak takut mati. Mereka semuanya hancur. Akhirnya pada hari keempat bangun lagi umat Islam berperang, mereka tidak takut mati. Banyaklah yang hancur. Hanya beberapa kerat yang menikmati kemenangan.

    Tentang nasib Yahudi dalam peperangan ini, Rasulullah bersabda yang mafhumnya: Kamu akan menghancurkan Yahudi, sehingga batu dan pokok bercakap menunjukkan tempat Yahudi bersembunyi.

    Begitulah hebatnya peperangan ini beribu-ribu kali lebih dahsyat dari pertempuran Islam melawan Kuffar di Ain Jalud. Sehingga digambarkan oleh Rasulullah, sekiranya burung terbang melintasi medan ini akan jatuh mati melihatkan mayat bergelimpangan dan darah membuak-buak. Memang benar senjata nuklear, biolgi atau kimia akan digunakan. Bayangkan kemusnahan umat Islam yang disebutkan oleh Rasulullah itu, sangat dahsyat.

    RENUNG-RENUNGKANLAH…. :hormat

  9. maryam sufiah on

    yupe..=>..bgus r komen cik mail nieh…hrap2 dapat syahid..ameen…btul2…psl illuminaty 2 p0wn israel pnya la…ngara barat len ikot ja sbb brain washed oleh israel..

  10. Salam semuanya.
    Ramalan islam tak pernah salah. Termasuk umat islam yang saling memusuhi hanya karena iri hati. Sekarang bagaimana dengan tetanggamu yang umat islam sendiri? masih sudikah kalian memakan mereka? mencuri atau merebut apa yang menjadi milik mereka?

  11. Assalam…kita memang berada di penghujung zaman..end times..kita kena bersiap sedia dari sekarang dalam setiap aspek..tahun 2012 dan tahun-tahun yang seterusnya adalah tahun yang dalam keadaan huru-hara pada manusia dan alam jagat…cuba selidik..20 julai 2012 adalah jatuh pada hari jumaat iaitu 1 ramadan..pertengahan ramadan iaitu 15 ramadan jatuh pada hari jumaat juga…Tahun 2010 seolah-olah Allah dah bagi peringatan atau klu…1 syawal aidilfitri 2010 jatuh pada hari jumaat..17 ramadan 2010 jatuh (Nuzul Al-quran) jatuh pada jumaat..Apa kaitan 20 julai 2012…baca hadis tersebut..

    Nu’aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahwa Rasulullah saw. bersabda:
    Bila telah muncul suara di bulan Ramadhan, maka akan terjadi huru-hara di bulan Syawwal…”. Kami bertanya: “Suara apakah, ya Rasulullah?” Beliau menjawab: “Suara keras di pertengahan bulan Ramadhan, pada malam Jum’at, akan muncul suara keras yang membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari pingitannya, pada malam Jum’at di tahun terjadinya banyak gempa. Jika kalian telah melaksanakan shalat Subuh pada hari Jum’at, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu-pintunya, sumbatlah lubang-lubangnya, dan selimutilah diri kalian, sumbatlah telinga kalian. Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah dan ucapkanlah: “Mahasuci Al-Quddus, Mahasuci Al-Quddus, Rabb kami Al-Quddus!”, karena barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa”.

    Saya tak pasti samaada hadis ini palsu ataupun tak sahih..tapi yang pasti dalam surah Al-dukhan (Kabut/asap)…antaranya ayat 16 surah al-dukhan:- “(iaitu hari ketika kami menghentam mereka dengan hentaman yang kuat..sesungguhnya kami adalah pemberi balasan)..

    untuk makluman surah ini adalah menyokong tentang surah al-qadar (malam lailatul qadar)..surah al-hadid (Besi)..surah yusuf..surah al-jin..kesemua ini bermaksud ASTEROID akan menghentam bumi yang menyebabkan asap yang menutup bumi dari cahaya matahari selama 40 hari..asteriod ini melalui dari timur ke barat dan jatuh di sebelah barat…hentaman ini menyebabkan loji-loji nuklear meletup..berlaku banyak gempa bumi dan letusan gunung berapi akibat hentaman itu..ini menyebabkan krisis makanan yang teruk akibat bencana ini..berkemungkinan akan berlaku perubahan elektromagnetik..perubahan kutub bumi..manusia bercakaran kerana berebut makanan dan air bersih..

    pihak NASA mengakui ASTEROID itu wujud..namanya 2002 NT7..tetapi mereka meyangkal kebarangkalian untuk menghemtam bumi adalah jauh…kita umat islam percaya pada al-quran…surah al-dukhan mengandungi 59 ayat…kajilah…antara lain ayat ke-10
    “Maka tunggulah pada hari ketika langit membawa kabut (asap) yang tampak jelas”

    “jatuhnya potongan dari langit mengakibatkan awan yang berlapis-lapis”…….surah at-Tuur ayat-44.

    Asteroid 2002 NT7 itu dijangka menghentam bumi 1 Februari 2019…tetapi saintis NASA mengatakan kebarangkalian untuk kena bumi adalah jauh…renung-renungkanlah..wallahualam…

  12. kau membicarakan dirimu sendiri ya….siapa yg makan tetangga? jgn memukul kalau tidak ingin di pukul. INDONESIA MERDEKA. by jawa kuat

  13. kenapa hitler tidak membunuh semua orang yahudi..
    kenapa hitler memberi kita peringatan supaya die meninggalkan sedikit org yahudi untuk memberi tahu dunia akan dtg betapa kejamnye israel..??? kenapa..

  14. Hao umat-umat islam yang di rahmati Allah. Coba lah kita sejenak pahami bagaimana perjalanan sejarah Islam itu berlalu. Berakhirnya Kekaisaran Ottoman kala Perang Dunia II cukup menjadi perhatian yang amat sangat. Kekhalifahaan runtuh lama sudah. Kini tinggal puing-puing dan upaya-upaya mempertahankan saja. Tidak lah sama macam dahulu , Islam di bentangkan dari Istanbul hingga Andalusia. Zaman berubah. Imam Ali Ra , kini zamannya. Revolusi Iran jadi babak sejarah baru ketika lama berlalu prahara di nainawa.
    sekian wassalam.

  15. Ramalan akan datang tak perlu kita fikirkan yang penting masa sekarang ini. Apakah persiapan kita? Apakah sumbangan kita? Nabi telah wasiatkan pada kita Al-Quran yang merupakan teori dan sunnahnya sebagai praktikal untuk kita amalkan. Selagi kita masih berbuat sebagaimana yang Al-Quran suruh hidup kita akan selamat, selamat daripada Israel dan kuncu-kuncunya.

  16. Salam99 sekelian semua, selamat ke thn masihi 2012/1433 ini, siap-siaga lahir dan batin kerna umat manusia sudah terlalu uzur mengecil lagi dan alam ini pun udah nazak sekali; kami dari blogspot “Kemega” berusha berd0’a agar balabencana banjir besar di Jakarta maupun Kuala Lumpur nanti tidak menjurus kpd malapetaka peperangan Islam dengan kuffar nanti atas sebab PRU13 Tanah Melayu menanti titi detik sehingga huru-hara sedunia ini tercetus marabahaya Perang Duniya KeIII atas permasalahan negara korea utara, qatar, syria, iran, pakistan dan lebnon dimusuhi pakatan yahudi dgn sekutu USamerika dan barat menjajahi duniya kini… S0lawat dan Takbir313.99.33.13.9 Panji Hitam DiUfuk Timur !

  17. mark orange on

    semua yang dijangka ini sebenarnya sudah lama dirancang oleh illuminati…..pada tahun 2012 ini bermacam-macam perkara yang mengejutkan akan berlaku…..banyak ramalan-ramalan yang aku jumpa dalam internet….semuanya ada kaitan dgn illuminati dan zionis…paling mengejutkan ramalan yang mengatakan hura hara akan berlaku di sukan olimpik london 2012 yang juga dirancang oleh illuminati….pada pendapat aku…jika ia benar2 berlaku…sudah semestinya orang2 ISLAM akan dipersalahkan….sama seperti tragedi 9/11 yang kononnya dilakukan oleh pengganas….walaupun semuanya sudah dirancang….jika benar apa yg telah dinyatakan ini berlaku…maka akan tercetuslah perang dunia ke-3 yang dibimbangkan oleh penduduk dunia ini…..sekadar pandangan….manusia hanya merancang,ALLAH SWT yang menentukan segalanya…..

  18. U.S Dajal serta konco-konconya sekarang dalam kedudukan mengepung negara Iran dan negara Islam ,dan persiapan paling hebat sejak perang dunia ke-2 sedang dibuat, dimana semua pengkalan tentera mereka diseluruh dunia ditambah kelengkapan serta anggota tentera dari timur hingga ke barat.Apa yang pasti tempoh 50 tahun setiap peperangan sudah tamat dan debarannya samalah macam menunggu tarikh pilihanraya .Setiap umat Islam perlulah membuat persiapan dari segi mental dan fizikal untuk berhadapan dengan pakatan Dajal ini.

  19. hadis yang mengatakan adanya suara keras di pertengahan ramadan(sila check bulan yang ada 30 hari sahaja dan gunakan math tingkatan 3,remember ia di antara 15 atau 16)
    adalah benar dan tidak benar.
    Ia tidak benar kerana palsu,
    dan ia benar kerana HAARP yang akan lakukan kerja nie…
    Fham juga kamu,bha kamu ini
    pikir dulu,aku baca dan guna teknik asas math saja,hahaha…

  20. albasir78 on

    Allaahu Akbar!!!… Allaahu Akbar!!!… Allaahu Akbar!!!…
    Laa ilaha illallaahu WaAllaahu Akbar!!!…

  21. eh apa da….. idup dengan ramalan…. udah kalu perang kita pegi aja… insyaallah syahid….
    iya… ramalannya… akan muncul yakjuj dan makjuj.. perang…. imam mahadi datang… kita berperang… dajjal datang kita berperang…. nabi Isa a.s. di turunkan dr langit…. bunuh dajjal… perang juga…. bahkan sekarang pon kita sedang berperang….. dengan diri sendiri tuh…. mau ikut atau nggak kita perangi sama nafsu… mau ikuti umat akhir jaman yg makin rosak akidahnya….. kita idup di jaman jahiliah kembali kok…. bilamana Allah kita sekutukan dengan tuhan2 lain… zina, bertenun nasib, judi arak berleluasa… kiranya kita sedang berperang… mengajak orang ikuti jalan yang lurus… kok kita mati di bunuh mengajak orang ke jalan yg benar juga syahid. usah di tunggu perang dunia….

  22. saya menyokong pendapat anda..
    apa yang penting kerajaan-kerajaan islam mestilah bersatu menentang kezaliman ciptaan yahudi laknatullah ni.
    dan saya bercadang kalau lepas ni ada misi bantuan ke gaza(bagi aktivis2 msia)kalau boleh aktivis2 ni diiringi(escort) oleh skuad2 pertahanan kita..(TLDM)..baru la anak jantan ye x..=)
    xla aktivis2 kita ni pergi serah nyawa je..

  23. peniop_sangkokalo on

    Hitler pon sama lanunnya..agen Zionis..dia bunuh Yahudi ortodoks..bukan Yahudi berfahamn Zionis..

  24. Pada Sukan Olimpik London 2012 nanti akan diperlihatkan oleh golongan Dajjal(Freemason dan Illuminati) fenomena UFO..Pembinaan stadium sukan olimpik ini dan logonya pun terang-terangan menggunakan simbol The One Eye..Sama-samalah kita bersatu sebagai 1UMMAH bukannya 1Malaysia menghadapi cubaan ini!!

  25. masalah Papua bisa memicu Perang dunia ke 3
    Papua masyarakat yg damai, Pancasila diterapkan di kehidupan disana walau perwujudan sila ke 5 belum berjalan sepenuhnya.
    Papua tanah yg kaya. disana kepentingan Compenies international untuk menguasai kekayaan alam yang terbesar di dunia emas tembaga, gas alam, kayu,perikanan melalui Freport mc Moran, British Protelium dll.
    Seperti yang terjadi di Irak, libya, sudan afghanistan, rusia
    Apabila kepentingan Kompenies Internasional terganggu maka mereka akan melakukan intervensi seperti menganti pemerintah yang tidak sejalan dengan mereka sampai memprovokasi masyarakat setempat untuk mardeka kemudian mereka melakukan intervensi militer.
    Apa yang terjadi di Papua sekarang arahnya kesana masyarakat papua tidak puas dengan NKRI menuntut merdeka kemudian TNI melakukan tindakan tegas sehingga terjadi insiden international sehingga ada alasan amerika untuk melakukan intervensi militer

    Bila itu terjadi maka tentara indonesia akan kalah di Papua
    Kemudian rakyat indonesia melakukan konsilidasi dengan menganti pemerintah yg lemah dengan pemerintah baru yg kuat tegas & berani, jutaan pemuda indonesia yg frutasi dengan kondisi bangsanya menemukan harapan dan plampiasannya. untuk membalas kekalahan di papua indonesia membentuk persekutuan militer dengan chinna, rusia dan iran yg berbunyi bila salah satu negara diserang maka negara lain membantu. pemerintahan indonesia melakukan pembalasan dengan menasionalisasi kepentingan asing di indonesia, Amerika yang kepentingan terganggu menyerang kepentingan indonesia.
    dengan bantuan senjata dari chinna dan rusia maka indonesia menutup selat malaka yang merupakan jalur perdagangan dunia dan menghancurkan kapal perang
    dan dagang milik amerika dan sekutunya dengan peluru kendali penghancur kapal induk buatan china. singapura yang meruakan sekutu amerika diratakan oleh alteleri indonesia yang dipasang di riau. amerika membalas
    akibat ini rusia terjun perang di eropa, iran di timur tengah dan china di timur jauh. Pecah perang di empat front eropa, timur tengah, asia pasifik. nuklir mulai digunakan.
    Dunia mengalami kehancuran besar akibat keserakahan kaum jewkis

  26. i am as younger do hope that iran will always exist and strenghten its soldier to fight . if iran lose will be disaster for the world . but now common pray to God to help each other as moslem to defend our selves and also to give motivation to iran in order can win in all everything .

  27. Bro, soalan tu dah lapuk, dan pandangan kau salah..hahaha..jangan percaya media, nak kaji sejarah bukan melalui media. Persoalannya sebenarnya, hitler tu sendiri keturunan yahudi tapi kenapa bunuh yahudi?? sebenarnya dia bunuh yahudi supaya yahudi boleh buka kem pelarian terbesar dekat palestin dulu. tgk apa jadi dekat palestin harini. think diffrent bro. lagi pun agama kita Islam x penah ajar benci yahudi…

  28. sebenarnya anda telah silap , hitler melakukan semua itu adalah kerana hendak meyakinkan bahawa dia sama sekali tidak menyokong yahudi , tetapi realitinya ialah dia sendiri adalah dari keturunan yahudi iaitu nasrani .
    jika anda perhati dan kaji semula ideologi beliau anda boleh tahu niat sebenar .
    kita tahukan bahawa ideologi nazi adalah untuk bangsa nasrani dan ingin memerintah dunia . tidak kah anda rasa itu adalah perkauman ? dan sikap perkauman ini adakah kita boleh menguna pakaikan ? jawapannye TIDAK. dia mengeluarkan kenyataan sedemikian adalah kerana ingin kan kita mempercayai beliau dan mengguna pakai kan cara dan pemikiran beliau . media penuh dengan cover dan anda kena ingat tidak mustahil media kita kini juga adalah mangsa konspirasi yahudi .

  29. Ha…ha…ha…saya juga orang yg pernah dirugikan orang,akan tetapi akankah benci dan marah menyelesaikan masalah???membuat bathin & hati serta pikiran kita penuh kacau oleh kebencian,kemarahan,terus mau makan susah,mau tidur terus kepikiran,apakah itu nikmat hidup seperti itu???Apakah bahagia hidup seperti ini klu hati,perasaan,serta pikiran anda terikat oleh pikiran2 negatif seperti itu???bebaskan hati anda,pikiran anda,jiwa anda dari kebenciaan,berbesar jiwalah,berlapang dadalah maka anda akan hidup lebih sehat dan bahagia,anda ingin mengubah dunia tidak akan bisa,ini sudah takdir Tuhan,diciptakan siang dan malam,baik dan jahat,jadikanlah pikiran anda seperti lampu neon yg bersinar terang dan bijaksana dalam menanggapi segala sesuatu permasalahan,lampu neon itu penuh terang,sehingga semua pandanagan sesat,fitnah,dan tidak terang menjadi jelas,terdiri dari ion positif dan ion negatif,begitu juga dunia ini ada blok Timur dan blok Barat ini sudah memang ditakdirkan Tuhan !!!Indonesia tanpa Singapura tidak bisa hidup begitu juga sebaliknya,semua saling membutuhkan,patahkanlah egoisme masing2 pihak,jangan keras kepala,jangan saling ngotot.jangan saling ribut,jangan saling menyalahkan dan ribut,perang dan hal2 distruktif lainnya,semua orang ada jalan hidup masing2 biarlah Tuhan yg menilainya,bukan kita yg menentukannya.Semua orang kalau dicari kekurangannya pasti akan marah dan tidak suka begitu juga diri kita,berdamailah maka anda akan merasa tenang,penuh suka cita dan bahagia.Saya di sini bukan bukan untuk posisi membela sesorang akan tetapi hanya mengungkapkan kebenaran.Ada pribahasa ” Menang jadi abu,kalah jadi arang ” Apa untungnya???Pihak mana yg menang???Semuanya rugi dan tidak ada pihak yg diuntungkan !!! Inilah kebenaran,keselamatan dan kebahagiaan buat anda dan kita manusia semua !!! HA!!!HA!!!HA!!!

  30. Apa kalian semua mau dunia ini penuh radiasi nuklir???penuh perang???penuh ketidakdamaian???penuh kekacauan???Leih baik damai,bangun dunia yg lebih sejahtera dan berkelanjutan buat diwariskan untuk generasi mendatang yg lebih baik,mari kita semua tersenyum dan tertawa…HA…HA…HA!!!Badan sehat hilang susah,penderitaan,hilang pertikaian…HA!!!HA!!!HA!!!Semua penuh damai,berkat dan sejahtera !!!HA!!!HA!!!HA!!!

  31. Sudahlah jgn banyak berdebat,kita hidup damai secara berdampingan aja semuanya,kita semua sama2 manusia ingin hidup,ingin bahagia,biarlah semuanya mencapai cita2nya dengan jalannya masing2,masalah baik dan buruknya biar Tuhan yg menentukan,daripada kita ribut2 nati terjadi perang yg rugi adalah kita2 sesama manusia juga,dunia ini memang sudah seperti ini ada terang dan gelap,ada siang dan malam,ada bau dan wangi,ada yg dimakan ada yg dibuang kotoran,jadi satu sama lain jgn saling mencaci ya karena saling membutuhkan,begitu juga barat dan timur semuanya adalah satu bagian dari alam semesta ini,bekerjasamalah,bermain2lah,bersenang2lah,enjoylah,jalinlah persahabatan yg akbrab,saling percaya,saling hormat menghormati ya,saling kasih mengasihi,kalau kalian semua makan tidak buang air besar yg bau itu apa kalian bisa hidup?Nah setiap dua sisi ini adalah satu bagian dari dunia ini,jadi jangan saling mencaci,menghujat,menghina,saling mencari kebenaran dan kesalahan,berdamailah dan bersatulah kita buka lembaran baru,lupakanlah semua dendam,benci,sirik,sombong,angkuh dan pikiran2 negatif satu sama lain,ok semoga dunia ini lebih baik untuk kita huni,lebih damai dan sejahtera,bukan dunia yg diisi saling hujat,caci,bunuh,sakit-menyakiti,berdamailah dan tertawa rianglah,inilah dunia tempat kita bersenang-senang dan bersuka cita,Salam buat semua.Biarlah dunia ini menjadi seimbang,Yin & Yang,HA…HA…HA…!!!!!!!!

  32. anti israel on

    kayak gitutu gayanya orang israel pada sok semuanya,tapi mereka bisa dibilang cerdik hasutanya bisa bikin orang satu kompie pada percaya contoh nya amerika britain sudah jadi tunggangan israel karena orang barat emang pada bodoh bodoh jadi gampang kehasut kagak diliat aslinya bener atau bohong contoh pertikaian israel dan palestina padahal palestina udah gonjang ganjing di bom ama israel terus saat diurus pbb tetep aje amerika tetep dukung israel entah kaena dihasut atau disogok.makanye negara negara lain gk boleh gampang dihasut israel

  33. kembalilah, kepada pencipta, wahai manusia, jika maunya manusia perang ketiga akan terjadi, tetapi bagi yang beriman, akan diselamatkan Allah, bentuk keselamatan itu akan dibuktikan insya Allah perang ke.3 tidak akan terjadi, Allah masih menyayangi orang-orang yang beriman, karena biar nafsunya manusia sebesar gunung dan ditambah 10 gunung lagi, tanpa seizin dan tanpa kehendak Allah tidak pernah akan terjadi, karena sudah ada contoh bagaimana orang-orang Yahuid propokasi akan terjadinya qiamat tahun 2012……………………bohong semua.

  34. murnikan Allah seutuhnya, semua kekuasaan berada ditangan-Nya, dan memang dalam ayat suci AlQuran bahwa kerusakan didarat laut dan udara karena tangan-tangan kotor manusia, jika terjadi perang ketiga yang tewas dan terbunuh hanyalah orang-orang yang jauh dari Allah, orang-orang yang kerjanya suka merusak, tidak ada manfaatnya lagi hidup didunia, pasti dihabiskan oleh Allah swt, sesuai dengan surat Al Isra ayat 16, bahwa orang-orang yang berharta diwajibkan taat kepada Allah swt malahan membangkang, maka ketetapan Allah berlaku akan dimusnahkan rata dengan tanah, sedangkan yang beriman diselamatkan Allah swt, dari itu tidak perlu takut dan hawatir jika kita beriman dengan benar.

  35. dalam AlQuran surat 17 ayat 5 yang artinya kerja orang-orang Yahudi selalu menimbulkan kerusakan bahkan disebutkan 2 kali membuat kerusakan, baik kerusakan jasmani maupun kerusakan ruhani, Yahudi dtunjukkan Allah Dajjalnya dunia, sejak zaman nabi Musa as, kerjanya memang merusak, tidak perlu aneh, orang beriman memiliki senjata lebih dari nuklirnya Isael Yahudi, du`a orang-orang yang beriman pasti didengar Allah, tidak membiarkan hambanya teraniaya, contohnya keselamatan Musa as dalam jaminan Allah, sekalipun orang-orang kafir Yahudi hberusaha mencelakai MUsa as.

  36. budi prasetya on

    assalamualaikum , terbuktilah Al-Quran yang diturunkan ALLAh kepada Muhammad rosululloh.Dalam Al-quran bangsa Israel tak akan pernah bertaubat akan kekejiannya sampai hari kiamat dimana ALLah akan menghancurkan bumi dan langit.Sekarang generasi muda kita sudah terkena budaya barat dimana seks bebas , pornografi , minuman keras,obat-obatan terlarang sudah meracuni generasi muda kita.

  37. mereka bknya bodoh tp ia melibat keselamatan negara dan rakyat,pemimpin2 itu hnya manusia biasa ada perasaan takut dan sebagainya.. kerna mereka mengetahui kemampuan dan kekuatan negara masing2…mgkin belum masanya umat islam bersatu.. kita hnya mampu merancang tp tuhan yg menentukan

  38. Sokong lu bro ! Bdx2 skg suka guna kata2 hkmat , ak tgglkan sdkit yahudi bla bla bla .. Sedangkan adolf sndri slah 1 agenda freemason/illuminati ;)

  39. Anak melayu on

    Hitler sebenarnye bukan bunuh diri,tetapi dia dibunuh oleh agent rusia…cube baca hadis

  40. Gustian Bin Ngatimin on

    Saya sebagai umat islam sejagat,Betul Juga kata-Kata Sallahuddin Ayubi’Seandainya aku Wafat,Tanah Bumi Palestin,akan Menjadi Kerakusan Bangsa Yahudi?Nabi Muhammad Pun Berpesan Pada Umatnya Sebelum Ini?Saidina ali ingin Membunuh Bangsa yahudi Kesemuannya,Tetapi Nabi Muhammad Melarang Membunuhnya.Saidina ali bertanya…Kenapa Rasullulah Melarang Saya Membunuhnya..?Kata Nabi..Dunia tak akan Kiamat Sekirannya..awak Ingin Membunuhnya,Saidina ali..Kita Lihat Suatu hari Nanti..Bagaimana Perangai Yahudi Diakhir zaman nanti…Selainya Kita hanya berserah Kepada Allah s.w.t?Sebab Allah sahaja yg maha Mengetahuinya.

  41. Israel dan Amerika serang negara2 islam seperti Palestine,Afghanistan,Syria,Iraq..etc krn mereka juga percaya akan lahir seorang pemimpin umat islam yg bakal menghancurkan bangsa Yahudi suatu hari nanti diantara kawasan tersebut.Ini adalah tindakan awal Yahudi utk menghapuskan penentangan dr umat islam.

  42. iran negara yang kuat kerana pemimpin iran bersatu dengan rakyat..

  43. Ada lagi org dok prcaya yg amerika gaduh dgn russia..israel pekena russia lr..depa tu semua sekutu kuat…depa wayang saja depa brgaduh…

Leave A Reply