≡ Menu

eMadis TNB Jawatan Kosong 2017 Online di Malaysia



(Kemaskini terkini pada: Jul 17, 2017)

eMadis TNB Jawatan Kosong 2017 Online di Malaysia

Jikalau dahulu lebih kepada kaedah konvensional, tetapi sekarang tidak lagi.

emadis

Di mana Tenaga Nasional Berhad Malaysia telah pun menyediakan kemudahan kepada anda yang masih tercari jawatan kosong TNB career 2017 bagi memudahkan urusan anda menghantar permohonan dengan lebih efisen.

Dan sekarang beberapa jawatan kosong Tenaga Nasional Berhad sedang dibuka di portal eMadis TNB jawatan kosong untuk mana-mana daripada anda yang berminat seperti :

Senarai eMadis TNB Jawatan Kosong 2017?

  1. Tiada kekosongan setakat ini. Akan dikemaskinikan daripada masa ke semasa

Pemohon jawatan kosong TNB boleh semak portal eMadis untuk mendapat butiran lanjut dan lengkap bagi senarai jawatan kosong seperti di atas dengan cara KLIK SINI.

Kelebihan Kakitangan TNB. Ayuh Mohon!

  1. Kenaikan gaji tahunan dan bonus
  2. Latihan dan Pembangunan Kerjaya kakitangan tenaga nasional Berhad Malaysia
  3. Imbuhan kompetitif
  4. Penginapan dan percutian
  5. Ganjaran dan pengiktirafan untuk kakitangan yang berprestasi tinggi
  6. Skim gaji kakitangan yang menarik
  7. Perlindungan perubatan dan manfaat insurans
  8. Bayaran elaun turut ditawarkan dan disediakan

Calon-calon yang berminat adalah dikehendaki membuat permohonan eMadis TNB jawatan kosong TNB secara online dengan cara KLIK LINK ini!

Senarai kerja kosong daripada Tenaga Nasional Berhad akan dikemaskinikan daripada masa ke semasa setiap kali senarai jawatan kosong TNB terbaru dimasukkan.

Berapa ramai di sini yang berminat? Kongsikan pengalaman dan maklumat bersama di sini….

Sambung Baca Lagi Artikel Terbaik Yang Ini Pula. Ada Kaitan Dengan Yang Di Atas :

Berita Terkini Skandal 1MDB Menang Tender Projek 3B RM11 Bilion. YTL, Malakoof, ... Berita Terkini Skandal 1MDB Menang Tender Projek 3B RM11 Bilion. YTL, Malakoof, TNB Kalah. Akhirnya TNB Ambil Alih Projek? Dalam isu 1MDB tertanya-tanya berbelas mufti yang kita ada di Malaysia, di m...

154 Komen Bernas di Berita Semasa… add one
  • 1 Bella Nabila 11:03 pm

    Saya berminat

  • 2 nurlaili binti abd hakim 2:50 am

    sangat berminat menjadi staff tnb

  • 3 NUR HAFEEZA 9:20 am

    saya berminat bekerja dan menjadi staff TNB.

  • 4 shaliny 4:38 pm

    Saya sangat berminat bekerja dan menjadi staff tnb.

  • 5 shaliny 4:45 pm

    Im very interesting to work at TNB.

  • 6 shaliny 4:48 pm

    Says sangat berminat berkerja dan menjadi staff TNB.

  • 7 fieza yunos 4:40 pm

    saya berminat bekerja dan menjadi staff TNB. saya mampu lakukan kerja dengan cemerlang.

  • 8 Parvin 11:51 pm

    Saya sangat berminat untuk berjasa dan mempunyai pengetahuan yang mendalam tentang TNB.

  • 9 Burn 11:53 pm

    Shalini did u applied thru emadis?

  • 10 Norhaslina ismail 2:25 am

    Saya berminat untuk menjadi kaki tangan tnb

  • 11 mohd hafiz 3:08 am

    saya berminat

  • 12 mohd amirul rashid 7:20 pm

    saya mahu berkerja sebagai rider TNB..ada jawatan kosong tak?

  • 13 zuhairi 2:12 pm

    Sya berminat sbb bapa sya seorang staff tnb

  • 14 KHAIZURAN HASIF 9:05 pm

    sya berminat menjadi sebahagiaan dari keluarga tnb

  • 15 RASHID 1:20 pm

    saya mahu kerja di tnb sebagai pembantu jurutera mekanikal dan elektrik..kalau tak pon sebagai pekerja biasa…saya betul-betul minat kerja di tnb…

  • 16 wan 3:50 pm

    say berminat

  • 17 Arvind A/L Subamanium 7:08 pm

    saya amat berminat untuk pekerja di TNB. Bapa saya seorang pekerja TNB. Diberi peluang bahagian teknikal akan saya laksanakan dengan cemerlang.

  • 18 KHARUDDIN 10:30 pm

    saya amat berminat untuk bekerja dengan TNB

  • 19 Mohd shafik bin yahya 10:48 am

    Berminat brkje di TNB

  • 20 Mohd shafik bin yahya 10:49 am

    Bermint brkrja TNB

  • 21 Mohd shafik bin yahya 10:51 am

    Sangat berminat brkrja di tnb

  • 22 mohammad Razizul hafizudin bin ramli 12:19 am

    Sy Sgt brminat dgn krje tnb nie bahagia pemandu sy punya kelayakan lesan B2,D,E,H,I.Dan GDL bersendi..jika pihak Tuan bagi perluang sy akn ambik perluang tu..

  • 23 fazzri bin zainal 4:48 pm

    Sya berminat keja tnb

  • 24 Tajul fadzli 4:14 am

    Nak kerja TBN.?

  • 25 Mohamadfitri 1:29 am

    Saya berminat… lesen B2,D,E,H…dan lensen akta kilang dan jentera..driver genset pun boleh

  • 26 KISHAAMINI A/P PARKKUNAN 10:17 am

    Saya gemar untuk menjadi staff TNB. Saya akan bekerja dengan rajin.Saya mampu jalankan kerja saya dengan cemerlang.

  • 27 Mohd nawawi 5:16 pm

    Saya berminat sangat-sangat

  • 28 guna 7:13 pm

    saya berminat kerja tnb.saya ade kerja 5 tahun dgn elektrikal.
    nak masuk kerja dgn tnb sbb tu saya kerja sebagai elektrikal man.

  • 29 Anonymous 12:36 pm

    saya nak kerja dgn tnb.

  • 30 kogilan 9:08 am

    Sy berminat keja tnb
    0173596234

  • 31 fakrul nizam 4:06 am

    saya berminat untuk menjadi kakitangan tnb.saya belajar bidang kejuruteraan mekanikal..Adakah ada kekosongan dalam mekanikal di tnb?

  • 32 muhammad faisol bin ismail 11:34 pm

    Sya berminat untuk berkhimad untuk tnb..sya ad sjil kemahiran malaysia dalam bidang elektrik

  • 33 ikram ibrahim 5:17 pm

    saye berminat kerja TNB.
    019 987 9221

  • 34 mohd faizul bin che ali 11:56 am

    saya berminat untuk menjadi kakitangan TNB di bahagian pemandu jenerator.

  • 35 mohamad rizuan 1:32 pm

    sya berminat untuk jadi kaki tngan tnb ini adalah cita-cita sya

  • 36 fetty zul bin baba 2:56 pm

    Sya b.minat b.kerja ngan tnb sya skrg b.kerja ngan kontrek aje.mmohon di pertimbang kn

  • 37 Ahmad Adbul Fatah bin Harun 4:07 pm

    Saya berminat untuk bekerja di TNB.

  • 38 Ahmad Abdul Fatah bin Harun 4:11 pm

    Saya berminat untuk bekerja di TNB>

  • 39 Anonymous 8:16 pm

    Sy ingin memohon jwtn pembaca jangka

  • 40 Ahmad rizuan 8:18 pm

    Saya ingin memohon jwtn pembaca jangka..bilakah ada kekosongan jwtn ini

  • 41 Nur Afiqah 9:01 pm

    saya berminat sngat2 andai diberi peluang..

  • 42 Ahmad firdaus 7:59 pm

    Sy sngt brmnat mnjdi staf tnb..sbb sy seorng dlm bdng elktrik.. 0179317935

  • 43 azroi 11:46 pm

    sy minat bekerja sbgai tnb

  • 44 Shahrul anizam 9:04 am

    Sy ingin bekerja di tnb sy brharap sgt2 sy dpt kje ni sy ad sijil pw4.dh lma sy ntikn 0199818807

  • 45 Muhamad farid bin hassanuddin 11:15 pm

    Sy berminat dan mengharapkan perkerjaan di TNB.
    Tidak kira dimana saja dihanta.

  • 46 rusli 9:58 pm

    Pekerjaan yg Amat diminati sekali Sbgai geraduan dlm bdng kejuruteraan..dip kejuruteraan mekanikal sdh 3 taun mnggnggu haram lngsng x kne pggl lulusan politeknik pointer ats 3.0 mlepasi syarat2 yg dtetapkn tnb tp apa pn xda…. puiiii

  • 47 muhammad hasif bin mustapa 5:46 pm

    Saya amat berminat dengan kerja2 tnb dan saya berkelayakan PW4 sjil kjuruteraan teknologi elektrik domestik&industri drpd IKM.Saya tak kisah saya ditugaskan di luar negeri-negeri lain dan bahagian kerja-kerja TNB.Saya harap pihak TNB dapat mempertimbangkan.sekian.

  • 48 Amir Hamzah 11:53 am

    saya berminat

  • 49 FIRDAUS B SAMSUDDIN 9:25 pm

    sy mempunyai sijil kompeten a4 brminat bekerja dengan tnb

  • 50 Muhammad Azlan Bin Sarman 2:29 pm

    Saya berminat untuk berkerja dengan TNB

  • 51 Azida Azhar 8:46 am

    saya berminat utk berhidmat dengan TNB..Pernah Aply tapi x pernah dapat jawapan…saya juga ada ahli keluarga yg berhidmat di TNB termasuk Suami saya sendiri…saya berharap saya di beri peluang berhidmat di TNB Bangsar.

  • 52 mohamad hadi bin zulkifly 1:35 pm

    saya amat lah berminat. meter rider

  • 53 suriya 4:29 am

    Saya berminat untuk berkerja dengan TNB

  • 54 Sayuti 11:10 pm

    Saya terlalu ingin bekerja bersama TNB kerana ayah saya juga pernah bekerja dengan TNB dan beliau sudah tamat perkhidmatan dengan TNB.

  • 55 mahesry 12:11 am

    hye sir … may i get ur email or any contact info..pls.

  • 56 muhaamad fathul 5:55 pm

    saya berminat bekerja di tnb.
    semasa latihan industri saya pratikal di tnb janamanjung
    ayah sy kerja di tnb sebagai kontraktor manakala pkck sy bekerja di tnb

  • 57 mohamad asri khamis 4:18 pm

    Saya minat tnb tapi sya mintak banyak tak penah kena panggil…saya mintak pihak tnb ambil saya sebagai pekerja tnb saya minat sangat-sangat dengan tnb

  • 58 mat sidon 10:30 am

    saya tak faham kenapa byk2 komen diatas semua cakap berminat kerja dengan tnb…padahal kalau diorang sudah ada kerja lain mesti diorang tak minat kerja dengan tnb kan..sebab diorang tak ada kerja la semua komen saya berminat..
    tue je saya nak komen…arap ada respon..hahahaha

  • 59 AZRI BIN JARUS 5:27 pm

    Jika saye diberi peluang saya ingin memohon jawatan perkerjaan di tenaga nasional berhad saya cuma ada sijil giat mara saya hrp permohonan saya ini dpt dipertimbangkan oleh pihak atasan tnb berhad dan boleh berkerja pada bila2 masa jika ada kekosongan .

  • 60 AZRI BIN JARUS 5:31 pm

    Jika saye diberi peluang saya ingin memohon jawatan perkerjaan di tenaga nasional berhad saya cuma ada sijil giat mara saya hrp permohonan saya ini dpt dipertimbangkan oleh pihak atasan tnb berhad dan boleh berkerja pada bila2 masa jika ada kekosongan .no telifon 0173841470

  • 61 NikSyazwan 8:26 am

    Sy berminat untuk bkerja di tnb kelantan.. Mempunyai pengalaman jaga site tnb termasuk sesb di sabah bhgian telecontrol..

  • 62 selvakumaran 11:51 am

    saya amat berminat untuk kerja di tnb.saya memeliki kelulusan PW2 dan Chairman AO.Harap saya dapat peluang kerja di tnb

  • 63 Said halid 2:01 pm

    Sy kelulusan pw4 di kkbn pontian sangat berminat bekerja di tnb

  • 64 Wayne Rainey rue 4:12 pm

    Sungguh berminat hp:01125175930

  • 65 SHAZWAN 8:59 pm

    011368749900

  • 66 muhamad haffizi bin bakar 11:28 pm

    sy berminat untuk berkhikmat untuk tnb..

  • 67 muhamad haffizi bin bakar 11:29 pm

    0109257016

  • 68 mohd sabree 11:46 am

    salam,

    boleh saya tahu kenapa saya tak boleh bukak log in emadis

  • 69 Anonymous 8:24 pm

    saya nk msok tpi x bole bkak pon web dye utk isi kekosongan…..

  • 70 Cik Afis 8:49 am

    Saya benar-benar berminat untuk berkhidmat sebagai pekerja tnb..saya minat elektrikal

  • 71 mekazar abdul majid 3:58 pm

    Saya kaza saya beminat untuk bkhidmat ngn tnb.. Saya menpunyai skill kerja dan mampu melaksanakan segala arahan.. Saya amt beterima kasih seandainya diterima dalam tnb..time kasih..

  • 72 ROZLANI ALWI BIN SHAKRI 5:51 pm

    Saya berminat untuk berkhidmat dgn tnb. Saya mmpunyai sijil pw2 & pw4. Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.
    No tel: 017575661

  • 73 mohd syafiq bin mohd yussof 7:31 pm

    0174500021

  • 74 mohd syafiq bin mohd yussof 7:35 pm

    saya berminat untuk berkhimat dengan tnb sebagai jawatan pembaca meter rumah saya beharap tuan puan dapat mengambil saya berkhimat di tnb berhad saya sertakan no fon saya 0174500021

  • 75 Mohd Amar 3:40 pm

    Saya berminat untuk berkhidmat dgn tnb. Saya mmpunyai sijil skm thap 2. Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.
    No tel: 0195553154

  • 76 Muhd shahrul 7:45 pm

    Saya amat berminat dengan kerja2 tnb dan saya berkelayakan PW2, sjil kjuruteraan teknologi elektrik dan diploma kejuteraan Elektrik(kuasa) dari PoIiteknik port dickson.saya juga pernah menjalankan latihan industri selama 6 bulan di TNB.saya tak kisah saya ditugaskan di luar negeri-negeri lain dan bahagian kerja-kerja TNB.Saya harap pihak TNB dapat mempertimbangkan.sekian.
    no.tel: 013-6646117

  • 77 ABDUL MANAN BIN MOHAMMAD 6:51 am

    insha allah saya buat yang terbaik..saya minat sangat-sangat dengan kerja yang ditawarkan..sebelum ni saya sebagai technician elektrik..0145427307

  • 78 Muhammad Rahimi Bin Abdul Rahman 8:05 pm

    Saya berminat untuk berkhidmat dgn tnb. Saya mmpunyai sijil pw2 & pw4. Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.saya berharap pihak tuan boleh memberi saya peluang pekerjaan……N0 tel…017-3623637

  • 79 hujhuhg 12:19 pm

    ok

  • 80 Edi jurizal bin johari 9:57 pm

    Saya berminat berkerja dengn tnb,saya fresh graduate dalam bidang diploma engineering electrical and electronics

  • 81 mohd ashraf 10:08 am

    assalammualaikum… saya mohd ashraf, sya ada sijil wireman PW2 dan chagerman AO, sya ingin sngt2 brkerja di syarikat tnb…sya harap kelulusan yg ada ny, pihak tnb dapat menerima sya sebaik mungkin…terima ksih….

  • 82 mohd ashraf 10:10 am

    assalammualaikum… saya mohd ashraf, sya ada sijil wireman PW2 dan chagerman AO, sya ingin sngt2 brkerja di syarikat tnb…sya harap kelulusan yg ada ny, pihak tnb dapat menerima sya sebaik mungkin…terima ksih….

  • 83 muhammad basyir bin johari 12:10 pm

    assalammualaikum… saya muhammad basyir, saya ada sijil2 juruteknik tahap 2 dan mempunyai bidang kejuteraan Elektrik(kuasa), saya ingin sngt2 brkerja di syarikat tnb dan saya harap kelulusan yg ada pihak tnb dapat menerima sya sebaik mungkin… Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.. terima ksih…. No tel: 014-5345801

  • 84 Abdul Hadi Bin Said 1:14 pm

    Saya berminat untuk bekerja di TNB. Jika ada jawatan di bahagian IT lebih bagus. Amat berharap dapat bekerja di TNB.

  • 85 Musa Bin Salehudin 12:11 am

    Nama saya Musa Bin Salehudin.
    Kelulusan Diploma Pengurusan Perniagaan.
    No.hnphone : 019-7361445.
    Saya berminat kerja di syarikat TNB dan ingin berkhidmat dengan Cemerlang jika di beri peluang.Jasa baik pihak Tuan dalam permohonan kerjaya ini amat saya hargai.
    Sekian, Terima Kasih.

  • 86 MOHAMAD FAIRUZ BIN MAT RASID 11:28 pm

    SAYA AMAT BERMINAT DAN JUGA BERPENGALAMAN DI TNB GERIK SEBAGAI PELAJAR PRAKTIKAL BAHAGIAN ELEKTRIK (POWER GENERATION). SAYA JUGA MERUPAKAN GRADUAN CEMERLANG DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK DI POLITEKNIK. HARAP SAYA DIAMBIL BEKERJA DI MANA-MANA CAWANGAN TNB. TERIMA KASIH.

  • 87 Anonymous 7:05 am

    Saya telah menghantar resume untuk jawatan pemandu baru2 ini…macam mana nak tahu status permohonan. TQ

  • 88 Suhaili Bin Rahmad 7:09 am

    Selamat pagi. Baru baru ini saya telah menghantar resume untuk jawatan pemandu di TNB …macam mana nak tahu status permohonan. Saya berminat untuk bekerja di TNB. Untuk makluman tuan saya adalah pesara Tentera Udara. Jasa baik pihak Tuan dalam permohonan kerjaya ini amat saya hargai. Sekian, Terima Kasih.
    No HP : 0196223076

  • 89 mohamad nasrullah bin mohamad 10:17 am

    saya berminat bekerja dengan tnb
    ,memiliki diploma & sijil elektrik dan elektronik
    sudah hamtar resume,tetapi tiada respon,
    mohon bantu saya..

  • 90 Harivendran a/l Renganathan 5:12 pm

    Saya berminat untuk bekerja dengan TNB. Ganjaran banyak dan saya ingin menjadi seorang jurutera elektrik yang berkaliber dengan TNB.

  • 91 Tnb Babi 10:13 am

    minat haram jadah pa.. woi.. tahu tak Tnb ni ambik adik beradik, saudara mara ja keja dngn mereka..

  • 92 Hasnor Fadil 12:46 am

    Assalamualaikum Tuan/Puan… Saya Fadil dari Seri Manjung adalah pesara tentera (TLDM) tahun 2015. Saya amat berminat berkhidmat dengan Polis Bantuan TNB. Jika masih ada kekosongan jawatan tersebut, mohon diberi peluang dan dipertimbangkan permohonan saya. Terutama di TNB Janamanjung kerana berhampiran dengan kediaman saya sekarang. Jasabaik Tuan/Puan amatlah dihargai… Sekian… hp: 013-4536495/0134416495

  • 93 peja 4:31 pm

    As salam..Saya berminat dlm bidang tnb kerana saya pernah bekerja bidang tersebut..Saya pernah buat overhead atau talian atas dan kabel dlm tanah..Jikalau sya ada rezeki saya ingin menjadi org tnb yang tetap..

  • 94 mohd zarini.bin mohd noh 7:34 pm

    Saya berminat di staff tnb..jawatan driver

  • 95 Denizz 1:41 am

    I’m very interested in tnb job which I can learn alot about electric and transmission but sad I I couldn’t get any interview also :(

  • 96 wan 3:27 pm

    assalamuallaikum sye bermint untuk bekerja di tnb…sye ad skm1,skm2,pwi area johor bahru… jika ad kekosongan sila hubungi saya… 0177087275 wan..tq

  • 97 Fazira Binti Ab Rahim 11:00 pm

    Saya berminat untuk bekerja di tnb

  • 98 jaha 11:17 pm

    saya berminat…saya lepasan ikm…mempunyai sijil pw4..saya berharap pihak tuan/puan dapat memberi saya peluang perkerjaan ini…0146833789..

  • 99 Mohamad Syafiq Bin. Ismail 2:03 pm

    assalamualaikum..sy berminat dengan kerja tnb sebagai kerjaya,tetapi masih boleh ke saya mendaftar kerana umur saya tahun ini bulan jun ini sudah meningkat 28,harap masih belum terlambat.. saya lepasan wireman pw3 dan chargeman A1 dari institut kemahiran mara pekan dan jasin.

  • 100 wan haisah 2:34 pm

    saya berminat bekerja dengan tnb.. dan untuk mendapatkan lebih pengalaman

  • 101 mohamad asri khamis 12:59 pm

    Saya berminat sangat kerja tnb
    01121441338

  • 102 MOHAMAD FIKRI BIN SULONG 8:11 pm

    Saya ingin menjadi salah seorang kakitangan tnb untuk membantu masyarakat dinegara ini dan mencapai kecemerlang dari aspek produk dan perhidmatan

  • 103 Nickname : 12:40 pm

    sy berminat dengan kerja tnb, jika masih lagi ada kekosongan saya bersedia menerima jawatan itu…
    NASRUL AMIR BIN MOHAMMAD DZULKIFLI
    0179425352

  • 104 azim 7:31 pm

    saya amat berminat untuk menjadi seorang kaki tangan tnb sejak dari kecil lg.,kerana saya amat meminati bidang jurusan elektrikal adalah untuk membantu pada para pengguna untuk dimanfaatkan sebaik-baiknya.

  • 105 azim 7:34 pm

    No Tel: 012-4320894

  • 106 mustaza 4:59 pm

    saya berminat bekerja dengan tnb.. dan untuk mendapatkan lebih pengalaman

  • 107 Nik zaki 9:56 am

    Sy berminat Kerja tnb tpi sy tidal tahu bagaimana ingin apply jwatan kosong tnb..sy ada diploma kejuruteraan elektrik

  • 108 Mat 9:44 am

    Mcm mana nk apply krja kosong ni??

  • 109 ahmad khairi bun mohd ghani 5:15 pm

    sy amat berminat ingin
    mnjadi anak didik TNB…
    0199363234

  • 110 Tajul fadzli 8:03 am

    Jawatan kosong TNB KE…??

  • 111 mohamad faiq 12:25 am

    assalamualaikum
    saya berminat bekerja tnb..
    bagaimana untuk interview??
    01129668883

  • 112 muhammad helmi 11:29 am

    berminat berkhidmat dalam bidang ini

  • 113 Anonymous 11:57 am

    saya nak minta kerja TNB ke..??
    saya tel no 0176699074

  • 114 muhammad tarmizi 8:35 am

    Bismillahirrahmanirrahim .
    assalamualaikum .
    saya amat berminat dan bercita2 menjadi sebahgiaan dari TNB .
    01117889722

  • 115 Anonymous 4:07 pm

    Bismillahirrahmanirrahim .
    assalamualaikum .
    saya amat berminat dan bercita2 menjadi sebahgiaan dari TNB .

  • 116 fadhil 11:57 am

    mcm mna nk apply nii…cri borang ye xjumpa2

  • 117 muhammad amin bin saharom 2:13 pm

    Saya berminat untuk berkerja sebagai pemandu,pembaca meter atau polis bantuan tnb.

  • 118 muhammad amin bin saharom 2:25 pm

    Saya berminat bekerja di TNB sebagai penbaca meter/jangka atau pemandu

  • 119 Pan 2:28 pm

    salam …sy ingin berkerja dalam sektor tnb sebab sy mempunyain diploma teknolgi solar fotovoltan sy tahu skrang tnb memerlukan tenaga solar untuk digunakan sebab tenaga solar tidak pnah habis…no tel sy 0125753177

  • 120 sazuwan 2:54 pm

    sye amat berminat dlam bidang kerja tnb

  • 121 Amer 12:19 am

    Saya sangat2 berminat bekerja di TNB sebagai penbaca meter/jangka atau pemandu. Tp time ada kekosongan jawatan nk apply asyik sistem update.apakah ini satu lakonan kekosongan jawatan?.

  • 122 Mohamad Adnan bin Husin 12:25 pm

    Assalamualaikum.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian,pembaca meter, pemandu dan polis bantuan tnb.

  • 123 Mohamad Adnan bin Husin 12:27 pm

    alamat saya.
    pt 6014 taman ehsan sri medan lubok jong
    17070 pasir mas
    kelantan.
    no tel : 011-17913809

  • 124 wanhassan 11:33 pm

    salam saya berminat bekerja bersama TNB , driver lori.pon ..ada lesen B2,D dan GDL. saya kontraktor TNB bahagian senggaraan pencawang, ,senggaraan Rutin…jika di beri peluang saya ingin berhidmat dalam TNB.
    .0109055668 Ridhwan..

  • 125 mohamad khairil syamir bin samsuri 2:09 pm

    Assalamualaikum.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian polis bantuan tnb. Saya juga ada pengalaman berkerja di pos kawalan ppu dan pmu. Saya amat berminat untuk berkerja dengan tnb dalam polis bantuan.

  • 126 nurul ain 3:25 pm

    assalamualaikum. saya berminat bekerja dengan tnb. 017-4786728

  • 127 Manaf 9:34 am

    Salam saya berminat bekerja bersama polis bantuan TNB nak mohon melalui siapa
    Manaf 01112900179

  • 128 Zarulbaharam 5:33 pm

    Mcm mna nak mohon kerja dgn tnb…baca meter pun ok…
    0187787608

  • 129 Anonymous 2:24 am

    salam.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian bermbaca meter..
    0174565075

  • 130 zaed 4:44 pm

    assalm,…macam mana nak apply kerja tnb…sy berminat nak berkerja dengan tnb
    0197867141

  • 131 mohd zaki asral 6:41 pm

    salam.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian bermbaca meter..di area rawang
    01126264015

  • 132 siti amirah 4:17 pm

    saya berminat untuk menjadi staf tnb

  • 133 MOHD NORAZAM BIN YUSOP 3:49 pm

    salamm saya ada sijil skm tahap 1-3 dan sekarang bru habis diploma saya berharap sangat dapat berkerja dalam tnb ini kalau ada rezeki ada lah kalau tak ada mungkin rezeki orang lain tapi saya nak sangat jadi pembantu tt pun jadi lah
    itu saja

  • 134 mohamad 10:12 pm

    ni no sye 01126507707

  • 135 mohamad 10:16 pm

    aslkum.sye ade sijil spm.dengan sjil jpm .pm sye 01126507707

  • 136 REJAB SYAZWAN 9:51 am

    SAYA SEORANG WIREMAN…BOLEH KE SAYA MOHON UNTUK BEKERJA DENGAN TNB

  • 137 REJAB SYAZWAN 9:51 am

    SAYA SEORANG WIREMAN…BOLEH KE SAYA MOHON UNTUK BEKERJA DENGAN TNB

  • 138 Muhamad Abdul Hadi Ali 12:11 am

    Salam… Saya mempunyai sijil SKM thap 3… sangt brminat utk bkerja dngan TNB dn saya sngt brharap dpt dberi peluang untk bkerja d dlam jabatan TNB dan x kisah area mane dan saya bleh mmberi komitmen spenuhnya…
    013-9851391…

  • 139 Mohammad fahmi fuzhail 9:58 am

    Asslmm sya brmint jgk untk bkrja dlm tnb ni sbb sya bljar jrusan wireman & sstem solar fovoltan trsmbung grid.

  • 140 Mohamad Uzair Husaini 11:28 pm

    Salam… Saya mempunyai Chargeman A4 sangt brminat utk bkerja dngan TNB dn saya sngt brharap dpt dberi peluang untk bkerja d dlam jabatan TNB dan x kisah area mane dan saya bleh mmberi komitmen spenuhnya…
    0124737981

  • 141 Muhammad Azmi Bin Hassan 7:25 am

    Alhamdulillah..
    saya sangat berminat syarikat yang berdaya saing untuk saya memberikan kerjasama dalam melakukan kerja yang terbaik.
    #tahniahTNB
    komitmen adalah keutamaan saya

  • 142 ainna 3:41 pm

    saya berminat berkhidmat dalam TNBD

  • 143 Wan muhammad riduan 12:41 pm

    Assalamualaikum,Saya betul2 berminat bekerja dlm bdng tnb.lgi pon sya ada sjil skm thp2.
    0136001547

  • 144 izzat 9:46 am

    Sy berminat

  • 145 izzat 9:50 am

    Saya amat berminat dalam penjawatan TNB

  • 146 mohd izzarudin 11:29 am

    Saya ingin memohon jawatan pemandu tnb,sya mempunyai lesen GDL,E dan PSV BAS..dan saya juga ada sijil SPM..0175187437 untuk di hubungi

  • 147 muhamad bukhri 6:33 pm

    saya bekas tentera berminat untuk menjadi polis bantuan TNB kenapa pihak TNB perlu adakan had umur untuk jawatan polis bantuan

  • 148 Razali 12:12 pm

    saya berminat untuk berkhidmat dengan Tenaga Nasional Berhad

  • 149 Ejoy 3:06 am

    Saya berminat untuk kerja TNB

  • 150 mat 8:44 pm

    saya sangat berminat bekerja dgn tnb , tp apakan daya bukan rezeki saya tak lulus masa interview kelmarin . tapi alhamdulillah dengan kesabaran sy dapat kerja kerajaan dan berstatus tetap sekarang hihi . papepun tnb memng terbaik

  • 151 ilayaraja a/l ramiah 1:01 pm

    Saya sangat suka kerja degan tnb.

  • 152 ilayaraja a/l ramiah 1:04 pm

    Saya berminat kerja tnb

  • 153 Anis Syamimi Binti Mat Tahir@Awang 3:12 pm

    Saya Berminat Untuk Berkhidmat Dengan TNB

  • 154 ayen 2:54 pm

    saya terlupa katalaluan email. bagaimana harus saya lakukan

Tinggal Komen Bernas Bagi Topik Ini