eMadis TNB Jawatan Kosong 2017 Online di Malaysia

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +


eMadis TNB Jawatan Kosong 2017 Online di Malaysia

Jikalau dahulu lebih kepada kaedah konvensional, tetapi sekarang tidak lagi.

emadis

Di mana Tenaga Nasional Berhad Malaysia telah pun menyediakan kemudahan kepada anda yang masih tercari jawatan kosong TNB career 2017 bagi memudahkan urusan anda menghantar permohonan dengan lebih efisen.

Dan sekarang beberapa jawatan kosong Tenaga Nasional Berhad sedang dibuka di portal eMadis TNB jawatan kosong untuk mana-mana daripada anda yang berminat seperti :

Senarai eMadis TNB Jawatan Kosong 2017?

  1. Tiada kekosongan setakat ini. Akan dikemaskinikan daripada masa ke semasa

Pemohon jawatan kosong TNB boleh semak portal eMadis untuk mendapat butiran lanjut dan lengkap bagi senarai jawatan kosong seperti di atas dengan cara KLIK SINI.

Kelebihan Kakitangan TNB. Ayuh Mohon!

  1. Kenaikan gaji tahunan dan bonus
  2. Latihan dan Pembangunan Kerjaya kakitangan tenaga nasional Berhad Malaysia
  3. Imbuhan kompetitif
  4. Penginapan dan percutian
  5. Ganjaran dan pengiktirafan untuk kakitangan yang berprestasi tinggi
  6. Skim gaji kakitangan yang menarik
  7. Perlindungan perubatan dan manfaat insurans
  8. Bayaran elaun turut ditawarkan dan disediakan

Calon-calon yang berminat adalah dikehendaki membuat permohonan eMadis TNB jawatan kosong TNB secara online dengan cara KLIK LINK ini!

Senarai kerja kosong daripada Tenaga Nasional Berhad akan dikemaskinikan daripada masa ke semasa setiap kali senarai jawatan kosong TNB terbaru dimasukkan.

Berapa ramai di sini yang berminat? Kongsikan pengalaman dan maklumat bersama di sini….



Share.

161 Comments

  1. fieza yunos on

    saya berminat bekerja dan menjadi staff TNB. saya mampu lakukan kerja dengan cemerlang.

  2. Saya sangat berminat untuk berjasa dan mempunyai pengetahuan yang mendalam tentang TNB.

  3. saya mahu kerja di tnb sebagai pembantu jurutera mekanikal dan elektrik..kalau tak pon sebagai pekerja biasa…saya betul-betul minat kerja di tnb…

  4. Arvind A/L Subamanium on

    saya amat berminat untuk pekerja di TNB. Bapa saya seorang pekerja TNB. Diberi peluang bahagian teknikal akan saya laksanakan dengan cemerlang.

  5. mohammad Razizul hafizudin bin ramli on

    Sy Sgt brminat dgn krje tnb nie bahagia pemandu sy punya kelayakan lesan B2,D,E,H,I.Dan GDL bersendi..jika pihak Tuan bagi perluang sy akn ambik perluang tu..

  6. Mohamadfitri on

    Saya berminat… lesen B2,D,E,H…dan lensen akta kilang dan jentera..driver genset pun boleh

  7. KISHAAMINI A/P PARKKUNAN on

    Saya gemar untuk menjadi staff TNB. Saya akan bekerja dengan rajin.Saya mampu jalankan kerja saya dengan cemerlang.

  8. saya berminat kerja tnb.saya ade kerja 5 tahun dgn elektrikal.
    nak masuk kerja dgn tnb sbb tu saya kerja sebagai elektrikal man.

  9. fakrul nizam on

    saya berminat untuk menjadi kakitangan tnb.saya belajar bidang kejuruteraan mekanikal..Adakah ada kekosongan dalam mekanikal di tnb?

  10. muhammad faisol bin ismail on

    Sya berminat untuk berkhimad untuk tnb..sya ad sjil kemahiran malaysia dalam bidang elektrik

  11. mohd faizul bin che ali on

    saya berminat untuk menjadi kakitangan TNB di bahagian pemandu jenerator.

  12. mohamad rizuan on

    sya berminat untuk jadi kaki tngan tnb ini adalah cita-cita sya

  13. fetty zul bin baba on

    Sya b.minat b.kerja ngan tnb sya skrg b.kerja ngan kontrek aje.mmohon di pertimbang kn

  14. Ahmad rizuan on

    Saya ingin memohon jwtn pembaca jangka..bilakah ada kekosongan jwtn ini

  15. Ahmad firdaus on

    Sy sngt brmnat mnjdi staf tnb..sbb sy seorng dlm bdng elktrik.. 0179317935

  16. Shahrul anizam on

    Sy ingin bekerja di tnb sy brharap sgt2 sy dpt kje ni sy ad sijil pw4.dh lma sy ntikn 0199818807

  17. Pekerjaan yg Amat diminati sekali Sbgai geraduan dlm bdng kejuruteraan..dip kejuruteraan mekanikal sdh 3 taun mnggnggu haram lngsng x kne pggl lulusan politeknik pointer ats 3.0 mlepasi syarat2 yg dtetapkn tnb tp apa pn xda…. puiiii

  18. muhammad hasif bin mustapa on

    Saya amat berminat dengan kerja2 tnb dan saya berkelayakan PW4 sjil kjuruteraan teknologi elektrik domestik&industri drpd IKM.Saya tak kisah saya ditugaskan di luar negeri-negeri lain dan bahagian kerja-kerja TNB.Saya harap pihak TNB dapat mempertimbangkan.sekian.

  19. FIRDAUS B SAMSUDDIN on

    sy mempunyai sijil kompeten a4 brminat bekerja dengan tnb

  20. Azida Azhar on

    saya berminat utk berhidmat dengan TNB..Pernah Aply tapi x pernah dapat jawapan…saya juga ada ahli keluarga yg berhidmat di TNB termasuk Suami saya sendiri…saya berharap saya di beri peluang berhidmat di TNB Bangsar.

  21. Saya terlalu ingin bekerja bersama TNB kerana ayah saya juga pernah bekerja dengan TNB dan beliau sudah tamat perkhidmatan dengan TNB.

  22. muhaamad fathul on

    saya berminat bekerja di tnb.
    semasa latihan industri saya pratikal di tnb janamanjung
    ayah sy kerja di tnb sebagai kontraktor manakala pkck sy bekerja di tnb

  23. Saya minat tnb tapi sya mintak banyak tak penah kena panggil…saya mintak pihak tnb ambil saya sebagai pekerja tnb saya minat sangat-sangat dengan tnb

  24. saya tak faham kenapa byk2 komen diatas semua cakap berminat kerja dengan tnb…padahal kalau diorang sudah ada kerja lain mesti diorang tak minat kerja dengan tnb kan..sebab diorang tak ada kerja la semua komen saya berminat..
    tue je saya nak komen…arap ada respon..hahahaha

  25. Jika saye diberi peluang saya ingin memohon jawatan perkerjaan di tenaga nasional berhad saya cuma ada sijil giat mara saya hrp permohonan saya ini dpt dipertimbangkan oleh pihak atasan tnb berhad dan boleh berkerja pada bila2 masa jika ada kekosongan .

  26. Jika saye diberi peluang saya ingin memohon jawatan perkerjaan di tenaga nasional berhad saya cuma ada sijil giat mara saya hrp permohonan saya ini dpt dipertimbangkan oleh pihak atasan tnb berhad dan boleh berkerja pada bila2 masa jika ada kekosongan .no telifon 0173841470

  27. NikSyazwan on

    Sy berminat untuk bkerja di tnb kelantan.. Mempunyai pengalaman jaga site tnb termasuk sesb di sabah bhgian telecontrol..

  28. selvakumaran on

    saya amat berminat untuk kerja di tnb.saya memeliki kelulusan PW2 dan Chairman AO.Harap saya dapat peluang kerja di tnb

  29. mohd sabree on

    salam,

    boleh saya tahu kenapa saya tak boleh bukak log in emadis

  30. mekazar abdul majid on

    Saya kaza saya beminat untuk bkhidmat ngn tnb.. Saya menpunyai skill kerja dan mampu melaksanakan segala arahan.. Saya amt beterima kasih seandainya diterima dalam tnb..time kasih..

  31. Mohd Amar on

    Saya berminat untuk berkhidmat dgn tnb. Saya mmpunyai sijil skm thap 2. Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.
    No tel: 0195553154

  32. Muhd shahrul on

    Saya amat berminat dengan kerja2 tnb dan saya berkelayakan PW2, sjil kjuruteraan teknologi elektrik dan diploma kejuteraan Elektrik(kuasa) dari PoIiteknik port dickson.saya juga pernah menjalankan latihan industri selama 6 bulan di TNB.saya tak kisah saya ditugaskan di luar negeri-negeri lain dan bahagian kerja-kerja TNB.Saya harap pihak TNB dapat mempertimbangkan.sekian.
    no.tel: 013-6646117

  33. ABDUL MANAN BIN MOHAMMAD on

    insha allah saya buat yang terbaik..saya minat sangat-sangat dengan kerja yang ditawarkan..sebelum ni saya sebagai technician elektrik..0145427307

  34. Saya berminat untuk berkhidmat dgn tnb. Saya mmpunyai sijil pw2 & pw4. Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.saya berharap pihak tuan boleh memberi saya peluang pekerjaan……N0 tel…017-3623637

  35. Edi jurizal bin johari on

    Saya berminat berkerja dengn tnb,saya fresh graduate dalam bidang diploma engineering electrical and electronics

  36. mohd ashraf on

    assalammualaikum… saya mohd ashraf, sya ada sijil wireman PW2 dan chagerman AO, sya ingin sngt2 brkerja di syarikat tnb…sya harap kelulusan yg ada ny, pihak tnb dapat menerima sya sebaik mungkin…terima ksih….

  37. mohd ashraf on

    assalammualaikum… saya mohd ashraf, sya ada sijil wireman PW2 dan chagerman AO, sya ingin sngt2 brkerja di syarikat tnb…sya harap kelulusan yg ada ny, pihak tnb dapat menerima sya sebaik mungkin…terima ksih….

  38. muhammad basyir bin johari on

    assalammualaikum… saya muhammad basyir, saya ada sijil2 juruteknik tahap 2 dan mempunyai bidang kejuteraan Elektrik(kuasa), saya ingin sngt2 brkerja di syarikat tnb dan saya harap kelulusan yg ada pihak tnb dapat menerima sya sebaik mungkin… Jika diberi peluang akan saya laksanakan mengikut arahan yg diberi.. terima ksih…. No tel: 014-5345801

  39. Abdul Hadi Bin Said on

    Saya berminat untuk bekerja di TNB. Jika ada jawatan di bahagian IT lebih bagus. Amat berharap dapat bekerja di TNB.

  40. Musa Bin Salehudin on

    Nama saya Musa Bin Salehudin.
    Kelulusan Diploma Pengurusan Perniagaan.
    No.hnphone : 019-7361445.
    Saya berminat kerja di syarikat TNB dan ingin berkhidmat dengan Cemerlang jika di beri peluang.Jasa baik pihak Tuan dalam permohonan kerjaya ini amat saya hargai.
    Sekian, Terima Kasih.

  41. MOHAMAD FAIRUZ BIN MAT RASID on

    SAYA AMAT BERMINAT DAN JUGA BERPENGALAMAN DI TNB GERIK SEBAGAI PELAJAR PRAKTIKAL BAHAGIAN ELEKTRIK (POWER GENERATION). SAYA JUGA MERUPAKAN GRADUAN CEMERLANG DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK DI POLITEKNIK. HARAP SAYA DIAMBIL BEKERJA DI MANA-MANA CAWANGAN TNB. TERIMA KASIH.

  42. Anonymous on

    Saya telah menghantar resume untuk jawatan pemandu baru2 ini…macam mana nak tahu status permohonan. TQ

  43. Suhaili Bin Rahmad on

    Selamat pagi. Baru baru ini saya telah menghantar resume untuk jawatan pemandu di TNB …macam mana nak tahu status permohonan. Saya berminat untuk bekerja di TNB. Untuk makluman tuan saya adalah pesara Tentera Udara. Jasa baik pihak Tuan dalam permohonan kerjaya ini amat saya hargai. Sekian, Terima Kasih.
    No HP : 0196223076

  44. mohamad nasrullah bin mohamad on

    saya berminat bekerja dengan tnb
    ,memiliki diploma & sijil elektrik dan elektronik
    sudah hamtar resume,tetapi tiada respon,
    mohon bantu saya..

  45. Harivendran a/l Renganathan on

    Saya berminat untuk bekerja dengan TNB. Ganjaran banyak dan saya ingin menjadi seorang jurutera elektrik yang berkaliber dengan TNB.

  46. minat haram jadah pa.. woi.. tahu tak Tnb ni ambik adik beradik, saudara mara ja keja dngn mereka..

  47. Hasnor Fadil on

    Assalamualaikum Tuan/Puan… Saya Fadil dari Seri Manjung adalah pesara tentera (TLDM) tahun 2015. Saya amat berminat berkhidmat dengan Polis Bantuan TNB. Jika masih ada kekosongan jawatan tersebut, mohon diberi peluang dan dipertimbangkan permohonan saya. Terutama di TNB Janamanjung kerana berhampiran dengan kediaman saya sekarang. Jasabaik Tuan/Puan amatlah dihargai… Sekian… hp: 013-4536495/0134416495

  48. As salam..Saya berminat dlm bidang tnb kerana saya pernah bekerja bidang tersebut..Saya pernah buat overhead atau talian atas dan kabel dlm tanah..Jikalau sya ada rezeki saya ingin menjadi org tnb yang tetap..

  49. I’m very interested in tnb job which I can learn alot about electric and transmission but sad I I couldn’t get any interview also :(

  50. assalamuallaikum sye bermint untuk bekerja di tnb…sye ad skm1,skm2,pwi area johor bahru… jika ad kekosongan sila hubungi saya… 0177087275 wan..tq

  51. saya berminat…saya lepasan ikm…mempunyai sijil pw4..saya berharap pihak tuan/puan dapat memberi saya peluang perkerjaan ini…0146833789..

  52. Mohamad Syafiq Bin. Ismail on

    assalamualaikum..sy berminat dengan kerja tnb sebagai kerjaya,tetapi masih boleh ke saya mendaftar kerana umur saya tahun ini bulan jun ini sudah meningkat 28,harap masih belum terlambat.. saya lepasan wireman pw3 dan chargeman A1 dari institut kemahiran mara pekan dan jasin.

  53. wan haisah on

    saya berminat bekerja dengan tnb.. dan untuk mendapatkan lebih pengalaman

  54. MOHAMAD FIKRI BIN SULONG on

    Saya ingin menjadi salah seorang kakitangan tnb untuk membantu masyarakat dinegara ini dan mencapai kecemerlang dari aspek produk dan perhidmatan

  55. Nickname : on

    sy berminat dengan kerja tnb, jika masih lagi ada kekosongan saya bersedia menerima jawatan itu…
    NASRUL AMIR BIN MOHAMMAD DZULKIFLI
    0179425352

  56. saya amat berminat untuk menjadi seorang kaki tangan tnb sejak dari kecil lg.,kerana saya amat meminati bidang jurusan elektrikal adalah untuk membantu pada para pengguna untuk dimanfaatkan sebaik-baiknya.

  57. saya berminat bekerja dengan tnb.. dan untuk mendapatkan lebih pengalaman

  58. Sy berminat Kerja tnb tpi sy tidal tahu bagaimana ingin apply jwatan kosong tnb..sy ada diploma kejuruteraan elektrik

  59. ahmad khairi bun mohd ghani on

    sy amat berminat ingin
    mnjadi anak didik TNB…
    0199363234

  60. mohamad faiq on

    assalamualaikum
    saya berminat bekerja tnb..
    bagaimana untuk interview??
    01129668883

  61. muhammad tarmizi on

    Bismillahirrahmanirrahim .
    assalamualaikum .
    saya amat berminat dan bercita2 menjadi sebahgiaan dari TNB .
    01117889722

  62. Bismillahirrahmanirrahim .
    assalamualaikum .
    saya amat berminat dan bercita2 menjadi sebahgiaan dari TNB .

  63. muhammad amin bin saharom on

    Saya berminat untuk berkerja sebagai pemandu,pembaca meter atau polis bantuan tnb.

  64. muhammad amin bin saharom on

    Saya berminat bekerja di TNB sebagai penbaca meter/jangka atau pemandu

  65. salam …sy ingin berkerja dalam sektor tnb sebab sy mempunyain diploma teknolgi solar fotovoltan sy tahu skrang tnb memerlukan tenaga solar untuk digunakan sebab tenaga solar tidak pnah habis…no tel sy 0125753177

  66. Saya sangat2 berminat bekerja di TNB sebagai penbaca meter/jangka atau pemandu. Tp time ada kekosongan jawatan nk apply asyik sistem update.apakah ini satu lakonan kekosongan jawatan?.

  67. Mohamad Adnan bin Husin on

    Assalamualaikum.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian,pembaca meter, pemandu dan polis bantuan tnb.

  68. Mohamad Adnan bin Husin on

    alamat saya.
    pt 6014 taman ehsan sri medan lubok jong
    17070 pasir mas
    kelantan.
    no tel : 011-17913809

  69. salam saya berminat bekerja bersama TNB , driver lori.pon ..ada lesen B2,D dan GDL. saya kontraktor TNB bahagian senggaraan pencawang, ,senggaraan Rutin…jika di beri peluang saya ingin berhidmat dalam TNB.
    .0109055668 Ridhwan..

  70. mohamad khairil syamir bin samsuri on

    Assalamualaikum.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian polis bantuan tnb. Saya juga ada pengalaman berkerja di pos kawalan ppu dan pmu. Saya amat berminat untuk berkerja dengan tnb dalam polis bantuan.

  71. Salam saya berminat bekerja bersama polis bantuan TNB nak mohon melalui siapa
    Manaf 01112900179

  72. Zarulbaharam on

    Mcm mna nak mohon kerja dgn tnb…baca meter pun ok…
    0187787608

  73. salam.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian bermbaca meter..
    0174565075

  74. assalm,…macam mana nak apply kerja tnb…sy berminat nak berkerja dengan tnb
    0197867141

  75. mohd zaki asral on

    salam.saya berminat berkerja dengan tnb bahagian bermbaca meter..di area rawang
    01126264015

  76. MOHD NORAZAM BIN YUSOP on

    salamm saya ada sijil skm tahap 1-3 dan sekarang bru habis diploma saya berharap sangat dapat berkerja dalam tnb ini kalau ada rezeki ada lah kalau tak ada mungkin rezeki orang lain tapi saya nak sangat jadi pembantu tt pun jadi lah
    itu saja

  77. REJAB SYAZWAN on

    SAYA SEORANG WIREMAN…BOLEH KE SAYA MOHON UNTUK BEKERJA DENGAN TNB

  78. REJAB SYAZWAN on

    SAYA SEORANG WIREMAN…BOLEH KE SAYA MOHON UNTUK BEKERJA DENGAN TNB

  79. Muhamad Abdul Hadi Ali on

    Salam… Saya mempunyai sijil SKM thap 3… sangt brminat utk bkerja dngan TNB dn saya sngt brharap dpt dberi peluang untk bkerja d dlam jabatan TNB dan x kisah area mane dan saya bleh mmberi komitmen spenuhnya…
    013-9851391…

  80. Mohammad fahmi fuzhail on

    Asslmm sya brmint jgk untk bkrja dlm tnb ni sbb sya bljar jrusan wireman & sstem solar fovoltan trsmbung grid.

  81. Mohamad Uzair Husaini on

    Salam… Saya mempunyai Chargeman A4 sangt brminat utk bkerja dngan TNB dn saya sngt brharap dpt dberi peluang untk bkerja d dlam jabatan TNB dan x kisah area mane dan saya bleh mmberi komitmen spenuhnya…
    0124737981

  82. Muhammad Azmi Bin Hassan on

    Alhamdulillah..
    saya sangat berminat syarikat yang berdaya saing untuk saya memberikan kerjasama dalam melakukan kerja yang terbaik.
    #tahniahTNB
    komitmen adalah keutamaan saya

  83. Wan muhammad riduan on

    Assalamualaikum,Saya betul2 berminat bekerja dlm bdng tnb.lgi pon sya ada sjil skm thp2.
    0136001547

  84. mohd izzarudin on

    Saya ingin memohon jawatan pemandu tnb,sya mempunyai lesen GDL,E dan PSV BAS..dan saya juga ada sijil SPM..0175187437 untuk di hubungi

  85. muhamad bukhri on

    saya bekas tentera berminat untuk menjadi polis bantuan TNB kenapa pihak TNB perlu adakan had umur untuk jawatan polis bantuan

  86. saya sangat berminat bekerja dgn tnb , tp apakan daya bukan rezeki saya tak lulus masa interview kelmarin . tapi alhamdulillah dengan kesabaran sy dapat kerja kerajaan dan berstatus tetap sekarang hihi . papepun tnb memng terbaik

  87. Anis Syamimi Binti Mat Tahir@Awang on

    Saya Berminat Untuk Berkhidmat Dengan TNB

  88. syazwan bin mohammad on

    sebelum ini ada jawatan pembantu tadbir,sy ingin memohon mencuba jawatan tersebut..dan sy ingin memohon juga mencube jawatan meteridal,sijil sy yg ade skm 1 dan 2..

  89. syazwan bin mohammad on

    sebelum ini ade jawatan pembantu tadbir.sy ingin memohon mencube jawatan tersebut..dan sy ingin juga memohon mencube jawatan meteridal.sijil sy yg ade skm 1 dan 2

  90. Mohd Shafiq on

    assalamualaikum..tuan sy ingin memohon kerja di tnb..,sebagai penbaca jangka meter..jikalau ad kekosongan tuan bolah call la.01126956219.

Leave A Reply