≡ Menu

Cincin Rosmah Mansor? Bersumpah CINCIN RM24 Juta Bukan Miliknya Kerana Rosmah Mansor Tiada Duit! Kes Tutup?


Cincin Rosmah Mansor? Bersumpah CINCIN RM24 Juta Bukan Miliknya Kerana Rosmah Mansor Tiada Duit! Kes Tutup?

Mungkinkah isu cincin Rosmah Mansor ini ada dimasukkan dalam sebahagian daripada 164 halaman mukasurat yang berharga RM150 dalam buku biografi Rosmah Mansor?

cincin rosmah

Sebelum ini suami Rosmah Mansor, iaitu Perdana Menteri Malaysia Datuk Najib Razak pernah bersumpah di masjid di Permatang Pauh, Pulau Pinang mengenai isu pembunuhan Altantuya Shariibuu. Kali ini giliran Rosmah Mansor pula…

Kontroversi isu cincin Rosmah yang kononnya bernilai RM24 Juta mula meletup sejak 2 tahun lalu. Dan ini jawapan dan penjelasan terkini Rosmah Mansor mengenai isu ini untuk tahun 2013:

  1. Datin Seri Rosmah Mansor boleh bersumpah dengan nama Allah beliau tidak pernah memiliki cincin bernilai RM24 juta seperti mana ramai yang mendakwa Rosmah mansor memilkinya
  2. Rosmah Mansor mengakui pernah melihat cincin RM24 juta tersebut dan Rosmah Mansor berani bersumpah bagi mematahkan dakwaan isu cincin RM24 juta itu.

Antara bait-bait perkataan yang menarik perhatian kami semasa penjelasan Rosmah Mansor mengani isu cincin Rosmah Mansor yang kononnya bernilai RM24 juta ini ialah :

“Sebaliknya, cincin tersebut dipamerkan kepada mereka yang mempunyai wang. Saya tidak mempunyai wang, jadi saya hanya melihat (dan merasakan) ianya benar-benar cantik, itu saja,” kata Rosmah Mansor

Isu  Cincin Rosmah Mansor RM24 Juta? Video Rosmah Mansor Tidak Kisah Bersumpah!

Cuma kami ada sedikit kemusykilan selepas meneliti semula isu cincin Rosmah Mansor yang kononnya bernilai RM24 juta. Kastam sudah mengesahkan cincin RM24  juta ini masuk ke Malaysia. Malangnya, tiada pembeli? Datang jauh-jauh ke Malaysia semata-mata untuk memuaskan hati penonton untuk melihat keindahan cincin tersbeut.

Kemudian dipulangkan semula kepada syarikat yang merupakan pemilik cincin RM24 juta tersebut berdasarkan kenyataan menteri di Parlimen. Begitu?

Apa kata anda pula mengenai isu cincin RM24 juta ini selepas mendengar penjelasan dan “keberanian” Rosmah Mansor bersumpah untuk menafikannya?

Sambung Baca Yang Ini Pula - Ada Kaitan Dengan Di Atas:

135 Komen Bernas di Berita Semasa… add one
  • 0 suparsaia sabah 9:44 am

    Dulu kata menabung dari kecik… sekarang sumpah pula x pernah ada.. senangnya…

  • 0 zie 9:51 am

    penipu betol la perempuan ni………… dah perabis duit negara punya banyak wat2 tak ngaku pulak

  • 0 vfi6 10:03 am

    elok la… laki bini bersumpah (berlainan isu)

  • 0 malunyer 10:10 am

    udahlah, kita orang dah tau pun. jangan dok pusing2.

  • 0 Keli goreng 10:15 am

    Sumpah mainan umno je, hanya puak dia je yg percaya. Tunggu pru13 rakyat bagi balasan hukuman

  • 0 najib telo 10:22 am

    kalau xputar belit..

    bukan melayu umno jawapnya..

  • 0 kak mah 10:51 am

    Mmm… manusia… kalau dah biasa sangat buat dosa kecik, sampai dah tak takut dengan dosa besar

  • 0 abgAjie 11:06 am

    Uii.. rantai Kak Mah yang kaler biru tergantung dalam video tu berapa juta pulak? emm..

  • 0 najib telo 11:13 am

    ni la akibat najib kawen dengan janda..

    kaduk dah naik junjung..

  • 0 DECEPTICON johor 11:29 am

    Skurangnya diorg ada keberanian utk memyatakan apa yg didakwa itu fitnah.klu diorg tipu,tanggung la nti azab Allah.Chief Kadam Nuar ko ada beran?

  • 0 Senah 11:49 am

    Salam Sayang,

    Bravo Datin Rosmah berani bersumpah! Dakwaan pembangkang kononnya beliau memiliki cincin mahal tersebut cuma fitnah semata2. Akak harap isu cincin RM24 juta ini tidak disebut lagi.

    Akak percaya Datin Rosmah wanita paling byk buat amalan kebajikan berbanding isteri pemimpin pembangkang yg tidak pernah bikin apa2 program rakyat. Tengoklah Datin Rosmah tubuhkan permata, dermakan roti 1 Malaysia dan membantu mangsa banjir. Wan Azizah pula hanya tahu menafikan bukan suaminya di dlm video lucah hitam putih itu.

    Akak bangga Datin Rosmah Mansor semakin cantik & muda walaupun byk tekanan perasaan dilemparkan puak pembangkang. Akak juga bangga pemimpin UMNO/BN berani bersumpah atas nama kebenaran. Pembangkang pula sungguh pengecut utk bersumpah ibarat tiada air mani.

  • 0 najib telo 12:10 pm

    kawasan melayu paling miskin dimalaysia tengah banjir skarang ni..dah pesan jangan buat rumah tepi parit..skarang dah banjir..tu la degil sangat..

    rakyat tgh susah pm telo sibuk duk kukuhkan kuasa..kubu umno kunun..padan muka…

    marilah pindah kat sgor..rakyat sgor baik hati dapat menerima pendatang dari sana..

    dgn kebijaksanaan menteri besar sgor..Tan Sri Khalid Samad..anda akan hidup dgn gembira di negeri kami ni…

    kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah,.,..

  • 0 DECEPTICON johor 12:21 pm

    Klu rosmah kata dia menabung wet 5 sen je sampai cukup 24 juta wat bayo cincin tu pun mesti ko org pecaya gak kan..kih..kih..kih adoi hai…

  • 0 papa hebat 12:39 pm

    yes..puak pr mana nk caya dgn sumpah2 laknat ni…aku pelik la..bukti xda tp percaya! pstu rosmah sumpah kate plak penipu! aku nk tanye satu.anuwar video ade..sumpah xde..tp nape tak caya jugak…ni la kalo dh taksub…!

  • 0 papa hebat 12:42 pm

    mana jam omega! nape nik najis bg dap tanah balak kat cina kiasu! suruh la anuwar sumpah! tp pusing dlm islam xd sumpah! sumpah bukan utuk selesaikan masalah….tp sumpah berani kerana anda tak bersalah n hilangkan persepsi! mcm anuwar ade berani kaaaa….video ada! dna ada! omega tak ada…sumpah tak mahu! jual kalimah Allah..ni la puak yg kafir! dulu kate org skg Allah bayar CASH!

  • 0 papa hebat 12:45 pm

    dari nuar dok menafikan…konon tak kenal saiful padhal staff sndiri xkan x kenal…omega hilang dok sedap toron china dull!…sekurang2nya berani sumpah nafikan walaupun x selesaikan masalah fitnah. tp anuwar berani ka? takuttt…..kene laknat muka pun dh mcm mengkarung n mayat idup! Allah byr cahs dowh

  • 0 ????? 1:08 pm

    Itu semua ffitnah yg sangat besar…Cuba kita fikir lah rm24 juta ni banyak punya nya duit…bilih buat rumah 10 tingkat…Tak logik,,,tak masuk akal langsong…Kalau 1 juta tu munkin lah…Ini semua tonahan yg nak menjatuhkan dia …. bawak mengucap lah orang melayu…Fitnah menfitnah budaya PAS, PKR…..kalau benar buktikan,,,baru bolih percaya,,,kalau main cakap, main tuduh, saya pun bolih cakap WAN AZIZAH ada cincin rm100juta… PUI PUI>>>>>…

  • 0 mamat Dol 1:10 pm

    menda NAJIB TELO…luar tajuk lah bodoh,,,orang cakap A ko cakap B…BAHLOL…

    selangor tak da air ko tak cakap,,,orang selangor dalam DARURAT nii,,, ko tau tak?

  • 0 DECEPTICON johor 1:16 pm

    Alahai bnjir kecik je nak berenang pun x bole,perut sangkut.x pyh pindah pun.dari bulan 11 tu ari ,kite org da stat prepare/collection utk bantuan/keperluan wat mgsa banjir.small matter je..org susa patut di tolong,ini suka plak.nmpak sngt org Pr da rosak otak…hu hu

  • 0 orang borneo 1:23 pm

    suru sharifah ziraffah bagi listen…listen…listen x 10 kat rosmah and kalau dia tak mau jg mengaku.. bagi dia listen…listen x 100…padan muka dia..mcam binatang ada masalah…kucing, anjing , kambing dn lembu srzat pn ada masalah…ikan ada masalah…rosmah ni mcm ikan jerung ada masalah sbd di ni shark kuat balun harta rakyat…. listennnnnn…………

  • 0 DECEPTICON johor 1:25 pm

    Nampak aje mata ko ni.tu rantai Avon je la.

  • 0 DECEPTICON johor 1:26 pm

    Nampak aje mata ko ni.tu rantai Avon je la.

  • 0 abang toko 1:29 pm

    bersumpah adalah jalan terakhir menafikan tuduhan yang dilemparkan terhadap beliau.maka, nyata tuduhan mengaitkan beliau dengan cincin 24juta itu
    hanya dusta semata.bangga dengan datin rosmah mansor kerana berani bersumpah membuktikan dirinya,berani kerana benar.

  • 0 najib telo 1:44 pm

    kecik sgt la banjir tu dah sampai seribu lebih kena pindah..belit adalah budaya melayu umno..

    darut sangat la air tu..yg masalah 2,3 tempat je..darurat ke..

    nak siapkan projet langat 2 yg bnilai 8 bilion…

    projet kroni…

    kah..kah..kah..kah..kah..kah..

  • 0 apeje 1:45 pm

    kah..kah..kah…. sape Tan Sri Khalid Samad tu…..??? MB Selangor ke???..oii najib telo…jangan seronok bagi komen je..nama MB Selangor pon tak tau ke..buat malu anak jati Selangor je ko tu…kah..kah..kah…………..

  • 0 apeje 1:48 pm

    ellleh….ko tak dapat

  • 0 malunyer 1:55 pm

    korang cuba tengok betul2 kat skrin komputer kastam tu… ko cuba tengok kan ada nama datin rosmah kat situ.. cubalah

  • 0 najib telo 2:08 pm

    pm lady gendut seblum ni bgtau cicin tu beli dgn wang yg simpan dari kecik…

    sekarang sumpah xde cicin tu..

    sumpah melayu umno datang lagi..

    lepas sumpah dalam masjid skrg sumpah dalam dewan…

    kat mana lebih afdal sumpah melayu umno ni…

    kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah…

  • 0 Lagendary 2:14 pm

    Melalui program pelbagai tu lah wang negara senang digunakan tanpa dikesan..contohnya pruntukan untuk sesuatu progra 2juta,tapi sebenarnya cuma guna 500k,lagi 1.5mil tu ade la guna untuk masuk akaun sendiri dll.jgn gok simple minded sgt.diaorg dah lama la,dah cukop pandai nak tipu ni semua tanpa menunjukkan ade kesalahan dan pembaziran.contoh pembaziran seperti peruntukan kempen tidak merokok,berhenti merokok,tapi kilang2 rokok xditutop pon.so cerdik ke tak tu??effective tak agaknya kalau kempen segala bagai pon,tapi tidak kepada punca.tolonglah pandai sikit je.xbanyak pon jadi la.

  • 0 Lagendary 2:16 pm

    dia tak bersumpah pon lagi,cuma statement dia kata dia berani bersumpah tu je.faham molek kata2 dia tu,k.jangan bodoh dulu,kini dan selamanya.

  • 0 Prince Noob 2:17 pm

    ok cincin tu bukan rosmah punya… tapi rosmah mengakui cincin tu mmg ada, wujud dan dibawa masuk ke malaysia

  • 0 Lagendary 2:18 pm

    dia tak bersumpah pon lagi,cuma statement dia kata dia berani bersumpah tu je.faham molek kata2 dia tu,k.jangan la tak pandai2 dulu,kini dan selamanya.

  • 0 malunyer 2:34 pm
  • 0 pyantrl 3:35 pm

    sumpah sumpah ni memang mainan orang munafik dia ingat orang boleh caya dgn sumpah je akhirat nanti tau la ko

  • 0 mamat Dol 4:00 pm

    fitnah memfitnah budaya PAS PKR…

    Neraka jahnam menunggu kaki fitnah..

  • 0 najib telo 4:22 pm

    Bila pm telo nak tangkap madey keling bwah akta ISA ni…

  • 0 Aku keliru 4:23 pm

    Kenapa tempuh hari Ahmad Maslan menafikan ujudnya cincin tersebut, masa ini pula DSRM bersumpah dia tak ada cincin itu cuma dapat tengok sahaja untuk pameran orang2 yang banyak duit. Aduh! Mana satu yang perlu dipercayai ni.

  • 0 hj nordin 4:24 pm

    nak PRU ni semua fitnah keluar..itu mainan politik PAS PKR

    tak lama lagi keluar berita baju dalam , seluar dalam, mengandung lah, beranak lah, judi lah, pelacur lah …mainan politik semata2…PUI…

  • 0 Anti tipu 6:44 pm

    ‘Saya tidak mempunyai wang, jadi saya hanya melihat (dan merasakan) ianya benar-benar cantik, itu saja’.

    Bila public dah tau tak jadi beli, lepas tu kata tak mampu beli.

  • 0 siti ZZZ 6:56 pm

    baik lah kita bincang JAM OMEGA tu lebih baik daripada cincin auta tu….
    JAM OMEGA lagi tertarik cerita nya…

  • 0 hjh zainab kajang 7:01 pm

    Lebih baik kita bincang macam mana nak dapat air bersih untuk makan minum mandi dan sebagai nya daripada kita memfitnah orang,

    elaun mak janda entah kemana , air percuma entah kemana, tak ada air pulak tu, cukai pintu naik bukan nya turun…makan pasir je lah sebab dah banyak korek pasir..

  • 0 najib telo 7:19 pm

    pas yg byk fitnah..

    tp melayu umno byk kena saman fitnah..

    kah..kah..kah..kah..kah..kah..

  • 0 zul 7:57 pm

    mksud dia, dia xde duet sebanyak tu..ko ni tak faham ke buat2 tak faham??

  • 0 zul 8:00 pm

    berani kerana benar, yang takut tu fham2 jela..

  • 0 zul 8:04 pm

    ramai yang tahu mengfitnah je, dan rahsiakan identiti..jika betul berani, keluar la..yang dengar plak tolong hebohkan..kalau tanya siapa yang mulakan, sume jawab “tak tahu”..

  • 0 kwangajar 8:10 pm

    Di akhir akhir zaman ni, sumpah hanya diamalkan oleh orang orang kafir dan orang orang MUNAFIK!

  • 0 orang kampung 8:17 pm

    biasa la pencuri pun berani bersumpah tak mencuri….klu berani lepaskan diri dari kekebalan dari tindakan undang undang lepaskan kuasa imuniti PM….berikan kuasa penuh kepada SPRM untuk mencari bukti….

    Dakwaan Deepak bahawa beliau membayar pembelian barang kemas mewah berjumlah RM13 juta dalam tempoh 3 bulan oleh Datin Seri Rosmah Mansor adalah satu dakwaan yang sangat serius, apatah lagi apabila beliau menampilkan dokumen-dokumen sebagai bukti.klu benar la deepak menipu dakwa la deepak tu…deepak siap tunjukkan bukti lg tu…sapa datin mansor rosmah didalam email leona wan tu bini deepak kut….salah orang ke….

    ni semua bukti pembelian oleh deepak utk cincin rosmah tu….

    http://rafiziramli.com/wp-content/uploads/2013/01/Firestone-Dehres-2-January-2013.pdf

    Sebab itu, tindakan tergopoh-gapah Dato’ Seri Najib Tun Razak yang mengheret dana pencen anggota tentera untuk membayar RM160 juta kepada Deepak dan Ketua Wanita Umno Selangor seolah-olah mengiyakan pandangan umum bahawa beliau mula panik dengan pendedahan yang dibuat oleh Deepak.

  • 0 malunyer 8:23 pm

    buat pihak yang sibuk tanya mengenai jam OMEGA. CLICK JE.

  • 0 Anti tipu 8:24 pm

    Jam tangan OMEGA tu ada pada tangan DS Wan Azizah, kita tunggu je DS Rahim Tahmby Chik bangkitkan isu jam tu. Tapi senyap pulak ya. Takut ke tembelang sebenar pecah terburai.

  • 0 orang kampung 8:25 pm

    ye ke dia takde duit atau saja nak menipu bila dah dekat PRU je….

    deepak siap bagi bukti semua dokumen pembelian….nape tak dakwa deepak tu….semua itu pembohongan oleh deepak ke….

    http://rafiziramli.com/wp-content/uploads/2013/01/Firestone-Dehres-2-January-2013.pdf

    deepak dah buktikan dia dipihak yang benar….jadi rosmah boleh hilangkan kuasa imuniti dari tindakan undang undang ke…..supaya SPRM boleh jalan tugas mencari bukti pula….takleh kan biasa la be end klu tak menipu tak sah….semua takpe….semua boleh

  • 0 orang kampung 8:33 pm

    yg kata fitnah tu deepak yg dakwa ia membeli cincin utk rosmah nape taknak dakwa deepak tu….najib takut ke takut bocor rahsia….ingat nak tutup lubang rupanya lubang makin besar…he…he

    http://rafiziramli.com/wp-content/uploads/2013/01/Firestone-Dehres-2-January-2013.pdf

  • 0 najib telo 8:34 pm

    itu baru jam…

    najib siap ada kapal selam lagi tu..

    natikan senang nak lari ke luar negara..

    kan..kan..kan..kan..

  • 0 Anti tipu 8:46 pm

    Kita semua harus bersedia. Tidaklah mustahil isu jam OMEGA ni dibangkitkan 1, 2 hari sebelum PRU dilangsungkan. Kononnya masa tu tak dapatle pihak PR membuat serangan balas atas tuduhan tersebut.

    Tapi aku tetap yakin atas adanya ruang internet ni kita dapat membuat penilaian atas hujah yang akan keluar di TV 1 biol, TV 2 biol dan TV 3 suku.

  • 0 orang kampung 8:57 pm

    ye ke rosmah berani….he..he….sama je cam najib tak berani la nak saman deepak tu….deepak dah tunjukkan bukti lg tu…..klu rosmah berani saman la deepak tu biar mahkamah lak yg tentukan sapa yg menipu sebenarnya…

  • 0 MAT SABU 9:04 pm

    Tunggu je bible tersebar kat kelantan baru orang islam bangun dari tidur,,,,buat apa fikir pasal cincin berkarat tu,,,Bible ni yg dah terang2 menyerang kita semua ni tak nampak ke…asek2 cincin pekong tu,,,mana lebih bahaya? cincin ke bible ?

  • 0 Zul PJ 9:14 pm

    orang dpat air free, ko jer takdapat, sebab ko dulu tak pikir panjang pakai meter air pukal, pastu nak salah kan kerajaan selangor. Pendek btul akal ko

  • 0 Dol mamat 9:15 pm

    Aik , macammana statement Rosmah bleh berubah, dulu ngaku menyimpan duit dari kecik .. Skrang tak ngaku pulak ada cincin.

    Mungkin lembu Nfc yang percaya kata dia ni.

  • 0 Tranformasi Parti 9:17 pm

    Orang putih berjaya buat drone , pesawat tanpa pejuang.

    Malaysia pun berjaya juga, buat pesawat tanpa enjin, ringan.

  • 0 Tranformasi Parti 9:20 pm

    Fitnah terbaru, Ustaz Harun Din kuar PAS.
    Tak serik2 geng fitnah ni.
    Harap Ustaz Harun Din saman penfitnah tu

  • 0 lol 9:22 pm

    Pakai tudung le makcik rosmah oiii. Kubur dah tak jauh dah. Laki ko duk sibuk
    pasal wasatiyah plak dah.
    Laki ko paham ker maksud wasatiyah tu.

  • 0 Alip tendang mim 9:25 pm

    Pencacai papa hebat mai dah!!!

  • 0 najib telo 9:45 pm

    Dorg ckap jam tu ada pada polis..

    nape sampai sekarang diam je..

    fitnah budaya umno…

  • 0 MAT SABU 10:02 pm

    yg pada polis itu bukan jam OMEGA…itu jam CHINA DOLL…

    jam AZIZAN ABU BAKAR dan SAIFUL BUHARI pun ada pada wan azizah.

  • 0 mataHati 10:20 pm

    bawa la ke mahkamah syariah, baru la bersumpah, tak berani bawak pun, dok main kot luar saja … ada berani ka.

  • 0 mataHati 10:24 pm

    betul tu berani kerana benar … tapi tak berani bawa ke mahkamah syariah … takut kebanaran ke? di sana bolela bersumpah dengan bukti-bukti sekali.

  • 0 najib telo 10:24 pm

    kejap kat datot T..kejap kat polis..

    marilah kita amalkan budaya fitnah..

    fitnah budaya kita..

    debat je bukan budaya kita..

  • 0 kwangajar 10:27 pm

    Nak lari camne? Kapal tak boleh menyelam! Sebuah lagi ada pada Kapal Singh! Tu pun dah ditenggelamkan oleh Karam Singh! Hikhikhik

  • 0 kwangajar 10:31 pm

    Sapa yg nak bangkitkan isu jam omega? si Rahim Tambi tu? Heh! si Rahim perogol budak 12 tahun tu? Tak payah!!!!

  • 0 kwangajar 10:37 pm

    Bro biar lah nama ALLAH di gunakan dimana mana dan sesiapa saja. Mudah mudah nanti terbukak hati nak masuk Islam. Satu dunia Islam kan aman dunia ni. Kalau satu dunia dah Islam maka kiamat pun sampai! Tapi tak mungkin semua Islam sebab oang oang UMNO dah tukar ugama ayah Pin! Hikhikhik

  • 0 boik jeli 11:34 pm

    yea…d likely flying without engine had landed in kb.today. d no engine plane is a good riding promise …depicting d poor road system in kelantan. together with d oil barrels for cash n 6 more other promises, kelantanese hv been dictating rightfully…. ‘You r good to Umno only for your votes’

    so, in case u still to retain pas to admin kelantan…better make sure putrajaya in including.

  • 0 boik jeli 11:47 pm

    apa kalut bible? gereja,paderi, nun pun ada sini. apa kebahaya…lagi parah org islam yg pegi tawaf lubang babi di golok nu. ada ko bising?

  • 0 tokugawa 1:30 am

    jadi orang besar ni senang je.. sumpah sikit.. semua percaya… apakah??

  • 0 boik jeli 2:33 am

    so, aku pun ada sama. ramai mari…..budak2 plkn, cgu, pensyarah, pengetua, pengulu, pegawa, peg. kesedar, felda dan anak buah. paling ramai makcik pakcik, mek awe hak pakai buju oren with d infamous pledging logo on d chests. aku harap mereka dibagi wang saku.

    masa pm berucap pertama aku perasan rambut dia makin hilang. dua, cuba to be too humble…too generous…sometimes too shallow…maybe to get leveled with d substandard majority…to me it deprives our intelligent. tiga, tektik lama mengugut an memburuk masih juga jalan. bagi aku, why not he cames as mr nice pm to all?

    begitu pun ramai betepuk gembira. munkin tektik masih laku. tak tau aku mahu kesian ke tidak. tapi kalau betul, demokrasi ini macam sekor beruk la ye? bagi makan kenyang suruh naik pokok…tak mau pukul! itulah yg aku pikir…ha..haaa…frust lepas tnguk MU draw 1 all ngan t’ham.

  • 0 newcomer 2:51 am

    hai la melayu….terlalu obses dengan politik…terlalu mengagungkan pemimpin….sampai sanggup berbalah sesama bangsa….bangs-bangsa lain kalot dok cari duet….melayu selalu di ketawa oleh bangsa lain kerna pegangan politik lebih kuat berbanding pegangan seagama dan sebangsa….hidup Melayu!!!sedar Melayu!!!

  • 0 hammpehh 3:22 am

    Setakat berani sumpah depan penyokong sendiri boleh la..kalau betul2 ikhlas buatlah pengakuan bersumpah yg betul..baru boleh rakyat percaya!!!Kes Altantunya tak nak bersumpah jugk ke Kak Ros???

  • 0 FAKRIE 8:20 am

    aku yang paling hensem….

    ade aku kisah…8880

  • 0 JebatDurhaka 8:21 am

    jangan layan papa hebat ni. dia terencat cikit. aku kenal sangat dia ni.

  • 0 ayu 8:30 am

    depan penyokong sendiri ka apa atleast dia berani la nak bersumpah..yg anwar berahim tu apa hal sampai la x berani nak bersumpah macam orang jantan xdak teloq..anwar takut kena laknat la dah dia mmg buat benda tu mana berabi nak bersumpah kata tak buat…yg tu pun puak2 pembangkang tak reti pikiaq dah…

  • 0 Cipan B. Tapir 8:54 am

    hek ekleh…
    baru nak sumpah si sampah ni…
    orang tunggu lama dah…
    setakat buang kejap letak di umah…
    masuk kampung bagitau jadi sesumpah plak…

    baik tanya pencuri sekerap getah…
    takkan dia mengaku dia curik…
    kalau ngaku, tanda bodo laaa…

  • 0 telo najib sakit 8:58 am

    najib telo
    Kau ni pandai sungguh komen, komplin, kritik,
    itu tak betul, ini tak betul, orang ni tak betul,
    kau ni cukup bijak dah ????
    Kita lantik jadi PM boleh ????
    tapi, pembangkang takkan menang
    hanya pak pandir berkhayal di atas pokok kelapa
    you’re so stupid najib telo

  • 0 DEEPAK 9:11 am

    weh mangkok cincin dengan bible mana ada bahaya!!!
    yg bahaya mulut longkang mcm kau yg suka buat fitnah!!!!

  • 0 najib telo 9:19 am

    Ikot sumpah mcm bik mama..

    mcm sesumpah..

    kejap tukar warna kejap tukar lagi..

    besok dimakan sumpah..

    dah jdi muka b*bi..

  • 0 gaban 9:25 am

    cincin 24 juta…biar lah dia nk pkai ape.aku ada rantai moto mhal gak harga nye xde pn nk msuk paper or blog bgai.psal sumpah tu biarlah dia tanggung kt akhirat ti.korg bertekak sane sini bkn dpat ape pn.bertekak dpat cincin 24 juta ke?

  • 0 hahaha 9:27 am

    akak…klakar sgt la kak, i terburai gelak tau kak, msti akk org kuat rosmah kn, xpon org belakang tabir kn knnnnn

  • 0 DEEPAK 9:32 am

    weh sapa kate kat selangor tak ade air percuma?
    family aku semua dapat air percuma kat sana….kau tak dapat sebab kau dengan family kau pendatang asing kot?

    kau tak payah cite pasal korek pasir kat sini lah weh….abis selama 55 tahun kerajaan be end,umgok memerintah dia org tak pernah korek pasir ke????? abis kalo tak korek pasir mcm mana nak buat bangunan…buat rumah kau gok…lain lah kalau kau berak boleh keluar pasir….lepas nie dah tak payah korek pasir lagi…suruh aje kau berak banyak2 huhuhuhuh…

  • 0 gaban 9:33 am

    yg ni kate fitnah yg ni kate penipu yg ni kate xbtul…..abis nk pecaya kt sape ni.yg follow blog berita semasa ni jom kte wt kerajaan sndri.bru puas ati kot korg smua.bgus x cadangan aku?

  • 0 puipui 9:35 am

    sumpah2 dah jadi bahan mainan…selagi belum dimakan sumpah selagi tu la dia ni “makan” sepuas-puasnya sampai hidung pun dah mcm belalai gajah…

  • 0 Aq terbang 9:36 am

    haha2x.. memang tak pernah cuma hampir2x pernah tapi tak jadi takut kena tahu guna duit rakyaat…. mna tak nya dah awal2x kantoi kat kastam… cuba suruh dia bersumpah dia tak pernah makan duit rakyat.. cofirm dia diam..

  • 0 abah 9:36 am

    nasib baik takde kempen jgn minum arak kan?.. kalau tak sure engkau marah.. pasal dulu termakan janji nak tutup kilang arak tu.. iye tak?..

  • 0 Ntah La Labi 9:48 am

    Amboi.. Cantik gila2 aq tgk si rosmah nie.. berkenan nak wat bini la.. cute gila rmbt tebuan dia 2.. haha..
    tubuh e2, tubuh ini, duit sape? RAKYAT.. As parti mmrinth mmg patut pon dia buat.. mlhan lebih dr e2.. if PR mmrnth.. same je.. bg gak bantuan.. kot2 lebih lg kot..haha
    Lgpon kak senah, tgk la azizah 2 cmne.. lemah lmbut, brtudung dan pndai jga agama.. nk bersalam pon, klu senah perasan la.. pakai sarung tngan.. RESPECT!!! bini najib ado?? jauh panggang dr api..

  • 0 Ntah La Labi 9:54 am

    brother.. pmmpin yg baik ler 2 dsai.. if sumpah jln pnyelesain..
    aq nk rogol ank ppuan ko la scr snyap.. pas2 aq smpah.. aq x buat.. settle mslh.. rmai la org yg nk brsmpah dr nk msuk pnjara.. haha..if btl anuar salah bro.. dah kedalam mamat 2.. ni aq tgk ader je duk cermah kt smnnjg n sbh srwk..haha..
    dah di lahirkn pncacai.. mmg cm2 la dr dlu.. bkn nk buka mata, tgk dgn mata hati bkn dgn mta kepala.. isu nk aziz 2.. bkn dah settle ke? tv 3 pon diam seribu bhsa.. didapati nik aziz x brsalah pon.. dunia2.. wei, wa ckp lu.. ulamak2 dunia pon iktirf nik aziz.. ni krjaan mslysia asyk kutuk je..haha.. BERSIH !!!

  • 0 Ntah La Labi 10:07 am

    bro.. tgk kt ats 2 baik2.. surt kastam 2 ape.. pameran ke?? bukti la 2 NGOK !!!!!
    x keluar bukti ni.. x keluar al kisah rosmah n cincin nya.. haha
    ko da beli lom buku romah 160 helai.. RM 150.. msti ko da katam 10x ek..
    aq bca tjuk pon dah keluar muntah hijau..haha

  • 0 JebatDurhaka 10:11 am

    kau 2 tua kutok……..hahaha…cian….

  • 0 Ntah La Labi 10:14 am

    bro.. nk buka mata skit.. ko pnh dgr x terjmhan ayat Quran.. Allah, tuhan sekalian Alam… mknya.. Allah 2 bkn je tuhan manusia,tp, LISTEN LISTEN LISTEN.. Allah tu tuhan kpda binatng2, tumbuh tmbuhan,… thn kpd syaitan, iblis, jin, org bunian… mu tahu dop????? ko kena sdar ckit.. PAS mmprthnkn hukum.. xleh letak hukum haram guna klimah allah. noah gadut ckp harammm, pdhal, allah dah ckp. dia tuhan sekalian Alam.. faham dop ?? yg pntg dia fhm Allah 2 thn dia.. mn tahu trbuka hati puak2 kristian msuk ISLAM.. Ya Rabbi Al Amin

  • 0 joyah 10:14 am

    lepas nie mahkamah harus dibubarkan sb klu salah (sumpah) ngaku x salah klu x salah (sumpah) ngaku x salah……..

  • 0 JebatDurhaka 10:15 am

    betol 2…..pandai la joyah ni…..

  • 0 gaban 10:17 am

    saya sokong joyah…idup joyah

  • 0 ayu 10:33 am

    ko kata rosmah ni sampah? sampah yg meliwat orang tu bila lagi nak bersumpah?

  • 0 sabri 10:49 am

    Senah & papa hebat = pencacai mangkuk jamban big mama..kah kah kah!!!

  • 0 jeffryzain 11:56 am

    aku bersumpah…cincin tu aku yang punya…

  • 0 ayu 12:03 pm

    kepala hotak kau berkudis kurap

  • 0 vaginatarian 12:32 pm

    nama kau ni nk kutuk najib telo (yg kutuk najib) ke kutuk pm kesayangan kau yg bernama najib?

  • 0 echam78 1:21 pm

    sapa muka macam gambar profile akak senah ni…muda dan cantik…Nak kicap?

  • 0 kak senah oii... 2:11 pm

    terjeratttt sudahhhh….hahahha

  • 0 Lagendary 2:29 pm

    agreement kilang arak tu specific dengan kejaraan negeri ke kerajaan pusat?kalau dengan kerajaan negeri adakah specific kepada kerajaan negeri dibawah pemerintahan BN ke boleh je mane2 nak terminate?xtahu kontrak xyah sembang banyak,k.hee..

  • 0 Axe 2:34 pm

    kpd puak2 pembangkang

    ciptalah lagi isu, lepa satu, satu. Lepas tu sumpah seranah, memfitnah lah pula satu sama lain. Pru dah dekat…. selamat mencipta isu baru, buatkan dia seberapa sensasi yg boleh.

  • 0 Cipan B. Tapir 3:15 pm

    Sembunyi umno sembunyi
    Dengan rakus mencipta kroni
    Jiwa gilakan projek
    Gunakan kuota Melayu

    Membodek umno membodek
    Mendukung hasrat rosmah
    Berjasa pada najib
    muhyiddin dan hishamudin
    (Agong tolak ketepi [nada rendah])

    Lambang keris yang kolot
    Dipandang hina dan jijik
    (oleh melayu sendiri [nada rendah])

    Bersatu membodek rosmah
    Bersetia membela najib
    Berkhidmat untuk dapat tender
    Umno songlap duit MARA

    (dan GLC lain [nada rendah])
    Untuk senangkan rakyat Singapura
    (dan Taukeh Cina (Patrik Lim) [nada tinggi])”

  • 0 gaban 3:16 pm

    jeffryzain….cincin tu aku punye lah hahahha

  • 0 zoro 3:18 pm

    bangang btol kau ni kak. azizah buat keje amal memang lah tak masok tv. bodoh!

  • 0 Cipan B. Tapir 4:54 pm

    saintis baru x dak ka di melesia nie…
    biaq aku pulak la jadi saintis dah buat sidang akhbar !!
    banyak spesis baru sesumpah di temui sejak akhir-akhir ini…
    yang terbaru :

    Brookesia Minima adalah spesies sesumpah yang terkecil di dunia yang mempunyai panjang setengah inci. Ditemui di utara pantai barat Madagaskar.

    Rosmahesia Bikmama pula adalah spesies sesumpah yang terbesar di dunia yang mempunyai berat berpuluh kilo. Ditemui di Asia Tenggara di kepulauan Malaysia.

  • 0 ihsmhh 9:32 pm

    jgn main sumpah nanti makan diri sendiri……

  • 0 Raksaksa gorgon 11:20 pm

    Bersumpah hanya mainan org munafik……contohnya spt di ats…bukti dah ada…masih dia nak nafikan….BERSUMPAH pulak tu…teruk btol….

  • 0 unser 12:21 am

    kadang2 aku rasa sedih juga..najib mmg ok tp sebenarnya rakyat tak suka wife dia..itu saja..najib mmg ok..kalau jatuh pun..mmg pasal wife dia..kenapa dia tidak mengerti????

  • 0 orang kampung 8:32 am

    ye ke najib ok….bab perabiskan duit negara serah la kat najib…

    dari tungku abdul rahman sampai pak lah 5 perdana menteri pun hutang luar baru 250 billion tapi najib baru memerintah MALAYSIA 3 tahun je hutang luar dah 500 billion…..bab perabiskan duit negara serah la kat najib….dia ingat duit negara tu duit bapak dia yg punya agaknya….klu bagi lagi 5 tahun najib memerintah MALAYSIA maunya 1 trillion hutang luar negara….

  • 0 nastro 4:57 pm

    tunggu saja pilihanraya yg bakal tiba.semoga ada perubahan yg positif untuk agama,bangsa & negara tercinta kita,MALAYSIA.jgn gaduh2 kt sini.buat penat je.

  • 0 anum 7:35 pm

    Beli cincin anta pakai courier? Pastu bukti page kastam tu tempat org apply keje… Syarikat tu pn x wujud kat malaysia… Dah buta sgt ke korg nk percaya ‘bukti’ ni weh??? Pikir la pakai otak oiii….

  • 0 be end 10:59 am

    Kaihan dan tabik hormat pada deepak, berani kerana benar. Jangan lepas ni hilang tenggelam dalam laut atau berkecai badan kena bom dah ler. Kerajaan zalim sanggup buat apa saja untuk selamatkan diri. Sebab tu la diorang takut pr memerintah, kuasa mandat pr boleh arahkan siasatan dakwaan dan tangkapan pada penkhianat pelahap wang rasuah negara ni bukan macam sekarang sembunti dalam selimut jer lepas tu buat iklan aman ddi tv1 dan tv3 tapi ada unsur halus ugutan kalau dapat kat pr negara ni jadi kucar kacir dan tak aman

  • 0 BorgWarner 8:51 am

    Orang yang membunuh atau meliwat, sudah jelas dilaknat Allah walaupun tanpa bersumpah laknat. Golongan ini tidak takut pada dosa dan azab neraka. Dengan jelas golongan ini berani mencabar Allah kerana membunuh ataupun meliwat.

    Jika pembunuh dan peliwat berani melanggar perintah Allah – kerana membunuh dan meliwat – tidakkah mereka juga berani untuk bersumpah laknat untuk membersihkan nama mereka?

    Fikir-fikirkan lah….Jangan kamu terpedaya dengan politik hipokrit atau munafik.

    This is a public service announcement….WITH GUITAR!!!!! WHOA!!! Know your rights….NUMBER ONE!!!! You have the right…NOT to be killed…MURDER!!! IS A CRIME??!!! unless of course if it is done…by policeman…..and ARISTOCRAT!!!! WHOA!!! oh…know your rights….

  • 0 Pok De 9:43 am

    Alahai Kak Senah, apalah nak dibanggakan dengan Rosmah yang kononnya semakin cantik dan muda jika tak menutup aurat.
    Agaknya Kak Senah ni pun 2 kali 5 dengan Rosmah kot… ekekeekek

  • 0 Pok De 9:44 am

    Alahai Kak Senah, apalah nak dibanggakan dengan Rosmah yang kononnya semakin cantik dan muda jika tak menutup aurat.
    Agaknya Kak Senah ni pun 2 kali 5 dengan Rosmah kot… ekekeekek

  • 0 khairul 7:37 pm

    aritu kater kumpul dari muda arini kater tak beli plak?ape ke pandai nk menipu sampai camtu skli kahkahkah

  • 0 te ka bula bula 12:46 pm

    suruh dia sumpahlah..bru orang percayakan apa yang dia kata..

  • 0 te ka bula bula 12:52 pm

    suruhlaj dia bersumpah kalau dia berani,baru orang percaya..ni sebut saja berani bersumpah,tapi tak juga buat..

  • 0 shida 12:59 pm

    mule2 kate menabung, pas tu ckp bkn cncin die plak???
    gile xphm..

  • 0 report 8:54 am

    Sarawak pun..sama….Taib tu berapa banyk makn duit rakyat.Rampas tanah rakyat.Bomoh die tu siap Protect dia.Sape dapat tikam die.Org yang pernah cube tikam die dari Jauh pulak mati .Ish ish…….Cam ne seksa die mati nanti pengamal Ilmu Hitam.

  • 0 report 8:58 am

    Taib BN Sarawak kekayaan RM46 bilion pun tak cukup masih lagi nak memerintah. Tak mau turun kerusi.

  • 0 braderBLUES 12:04 am

    org nk beli cincin pn korg sebok2 nk bbahas..die ade,korg ado?..sebok tol korg ni,lantakla dia nk bli guna duit haram ke,duit tbung ke ape ke,yg korg nk myebok apehal?g goreng cokodok lg bgus dr bc komen mcm bgus korg ni,puii

  • 0 bidin 2:40 am

    rosmahmansur pn nk bt idola ker?dulu terang2 ckp menabung dr kecik utk beli cincinberlian 24juta….loni bila cincin dh masuk pajak gadai,ckap x penah beli plak…siap bersumpah lg…

  • 0 Adik 10:03 pm

    Cer korg tgk video terbaru nih…huhuhuhu….penting nih…dengar betoi2 noh!!!

  • 0 tahaggud 2:41 am

    assalamualaikum makcik, kalau nk bandingkan isteri pemimpin dan isteri pembangkang, bandingkan daripada seluruh aspek, bukan satu2 aspek je. sape2 pun laki dia kalau pemimpin ada kewangan sumber drpd rakyat pasti melakukan kebaikan, kalau laki makcik sendiri pun pemimpin berpendapatan dan ada agihan duit rakyat itu sendiri, makcik pun beramal. isteri pembangkang, bukan isteri pemimpin. belum jadi isteri pemimpin. sisi lain xnak bandingkan, takkan nampak baik orang je. jahat orang tak nampak. dan jangan pandang jahat orang je, baik orang tak nampak.

  • 0 syeela 4:22 pm

    bodoh la akk senah ni. mana ko tau wan azizah tu x buat kebajikan. ko kwn dia ke? ko anak dia ke? buat kebajikan utk ape menunjuk2 ke?? ko klu nk derma pi canang 1 asia tenggara ke??

  • 0 syeela 4:33 pm

    hahaha avon tu x boleh bla hahaha

  • 0 syeela 4:36 pm

    khalid ibrahim la woi

  • 0 syeela 4:40 pm

    jgn jadi kes mcm mona fendy sudah le

  • 0 Abu 10:45 pm

    Tak mungkin Rosmah mampu beli cincin 24juta sebabnya tudung 15hengget pun dia tak mampu beli….

Tinggal Komen Bernas Bagi Topik Ini