Biodata Nurul Izzah Anwar Ibrahim PKR Yang Terkini

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Biodata Nurul Izzah Anwar Ibrahim PKR Yang Terkini

Dahulu pada ketika bapanya kena pecat sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia dan Timbalan presiden UMNO iaitu Datuk Seri Najib Razak satu gelombang rakyat telah berlaku.

biodata nurul izzah

Tidak pernah berlaku insiden sebegitu rupa dalam landskap politik Malaysia sejak merdeka, walaupun telah beberapa kali Timbalan perdana Menteri disingkirkan oleh TUn Dr mahathir pada ketika itu.

Dan pada ketika itulah lahirnya insan yang bernama Nurul Izzah Anwar yang pada ketika itu baru sahaja berumur 18 tahun menjadi salah satu pemimpin muda yang terjun ke dalam kancah politik secara tiba-tiba bagi mengemudi gelombang rakyat terutamanya kumpulan anak muda.

Dan selepas melalui tempoh perjalanan politik yang panjang, sekarang ini Nurul Izzah Anwar telah bergelar ahli parlimen Lembah pantai untuk 2 penggal berturut-turut.

Semak Profil dan Biodata Nurul Izzah Anwar Terkini

Nama Penuh : Nurul Izzah binti Anwar
Tarkh Lahir : 19 November 1980
Nama Bapa : Datuk Seri Anwar Ibrahim
Nama Ibu : Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail
Nama Bekas Suami : Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim
Nama Anak : Nur Safiyah

Agama : Islam
bangsa : melayu
Warganegara : Malaysia
Parti : Parti keadilan rakyat PKR
Kerjaya : Ahli Parlimen Lembah Pantai

Sekolah Rendah : Sekolah Kebangsaan Bukit Damansara
Sekolah Menengah : Sekolah Menengah Sri Hartamas dan Sekolah Menengah Assunta, Petaling Jaya, Kuala Lumpur.
Pengajian Tinggi :

Universiti Teknologi Petronas di Tronoh, Perak
Ijazah pertama jurusan kejuruteraan elektrik dan elektronik Universiti Tenaga Nasional di Bangi
Ijazah Sarjana (MA) di School of Advanced International Studies (SAIS), Universiti Johns Hopkins, Washington bagi Kajian Asia Tenggara, Hubungan Antarabangsa



Share.

56 Comments

  1. saya rasa tak di bagi tau pun negara luar dah tau pasal Kapal selam tu sebab isu kapal selam ni dah banyak kali keluar kat akhbar… Pengkhianat sebenar ialah pemimpin yang mengkhianati amanah yang telah rakyat berikan.

  2. kalau yang memimpin buat salah, hak dipimpin takkan nak tambah lagi….BODOH! :ejek

  3. Saya rasa lebih baik pasukan tentera dan polis diletakan di bawah kuasa parlimen (kuasa YDP Agong) kerana masalah keselamatan dan ketenteraman ini tidak sesuai dibawah kuasa politik.

  4. sepatutnya dicakapkan mengapa kapal selam tak boleh menyelam,dan skandal dalam pembelian kapal selam..

    saya rasa “pengkhianat negara” adalah orang yang sempat lagi “mengaut” walaupun dalam hal pembelian keselematan negara,bukannya Nurul Izzah..

    dan kalau tidak diberitahu pun,indonesia memang dah lama tahu,keluar akhbar kita,tahulah mereka..

    p/s:dengan kata2 Nuril Izzah,rakayat indonesia teringat kembali zaman suharto dan sedang menimpa malaysia..

  5. kalu dalam keadaan ditemubual, then ditanya, “betul ke kapal selam malaysia tak boleh menyelam?” apa respons org ditanya, kalu setakat angguk (mengiyakan), atau kata “betul” atau kena komen lebih2? kalu situasi, maknanya semua org dah tahu, tak lg rahsia, kena tanya dia apa yg dia jawab (angguk/ulas panjang2). :curiga

  6. tak perlu nak marah nurul izzah atau orang lain sepatutnya marah kepada orang yang membeli kapal selam itu. takkan masa membeli tak test drive boleh selam ke atau tidak? nampak sangat beli sekadar nak memenuhi poket sendiri.

  7. usya dari dekat2... on

    hmmmm..betul la tu… komisen aje da berjuta-juta… pedulik ape bole selam ke tak… aiiiyaaa….. pemimpin2….. bile cerita keburukan tersebar… mulala jadikan isu pengkhianat negara utk tutup kebodohan n ketamakan mase beli kapal…

    p/s: nasib baik beli kapal terbang..shukoi .. bole terbang… kalo tak leh terbang tak tau ler….

  8. gara2 nurul izzah ni memburuk2kan negara sendiri kita sbg rakyat pun malu besar. pleaselah… jgn buat mcm ni. pedulilah ko tu siapa.

  9. Rakyat malaysia bodoh on

    Itulah bedanya dengan indonesia,ada informasi opini publik yang hilang terus menerus dan berulang puluhan tahun,nort korean asean dan mirip kamboja,tidak mengenal oposisi,sudah jelas kapal selam bobrok kok ditutupi,ada cara pandang yang hilang terhadap sesuatu karena monarki absolut yang dominan terhadap suatu fakta antar bangsa yang sudah benar di jalurnya,cara apapun tetap konflik bila memandang indonesia atau philipina sekalipun,kebebasan berpendapat mahal harganya,tapi kalau hak berpendapat hilang,kasihan rakyat malaysia…

  10. sekiranya betul apa yg dikhabarkan tentang nurul izzah..aku secara peribadi mmg tidak setuju dgn tindakan nurul izah..tp apa yang aku bimbangkan kenyataan nurul izzah telah diputarbelitkan oleh media massa untuk dijadikan agenda politik sesetengah pihak..

    tak payah pergi jauh2..mcm kes CURI PASIR di selangor..hakikatnya adalh pertembungan di antara noh omar vs khir toyo..natijahnya kerajaan PR slgor sekarang ini mndpt hasil 4-5 x ganda dari kerja2 yg dilakukan semasa BN perintah slgor.Nah sekarang rakyat slgor dah tau siapa yg sbnrnya yg curi pasir!

    Bagaimana pula dengan kes APCO? AsiaSoft?..aku tetap tdk setuju dgn Nurul Izzah..tp aku tersgt larat bilama ZIONIS laknatullah dapat access dgn mklmt strategik rakyat Malaysia :marah

  11. hero cyber on

    Bangga aku dengan BAPA KEMERDEKAN dengan ideologi dan kejujuran yang telah ditunjukkan. Semoga di masa akan datang adala lagi 10, 100 mahupun 1000 orang macam Tunku ini.

    Maaflah Tunku, kapal selam tunku xdapek den nak nolong eh,
    bangga aku jadi orang kedah sat masa blajaq dulu…

    MERDEKA!!! MERDEKA!!!! MERDEKA!!!

  12. Parameswara on

    Pompuan nie Muker jer cun tapi bangang tahap gaban… Kapal selam tuh boleh selam lor. Tapi sengaja tidak diselamkan sebab keselamatan. Pompuan nie aku raser dier pelacur Indonesia r… Tak pon dier nie Anak haram, sebab tuh dier tak suker negara dier sendiri :tembak

  13. nick carter aziz on

    xde la lawa mana pun..muka pun ad iras2 jantan..belajar tinggi2 tp wat keja xpakai otak..ko klo nk cerita keburukan negara sendiri kt luar(lg indon tu yg xpuas ati ngan kita) lg bagus ko mohon jd rakyat sana..ajak bapak ko skali yg sebok nak jadi PM tu..jd PM sana je la..TLG JGN AIBKN NEGARA SENDIRI..KO NK AIBKN DIRI SENDIRI TU KO PUNYE HAL..NEGARA KITA ADA MARUAH..KAPAL SELAM LEH BELI,TAPI MARUAH TIDAK TERNILAI HARGANYA..IZAH,ORG SURUH KO BELAJAR TINGGI2 BUKAN SURUH KO JADI BAPAK KO..PAHAM PEMPUAN?

  14. pendapat saya tidak boleh salahkan Izzah dia (pembangkang) jadi hak dia untuk membangkang apa yang tidak kena atau pemimpin2 menyalahgunakan kuasa..cuba pikir balik jika tiada pembangkang maka pihak kerajaan dapt membuat sesuatu dengan sewenang-wenangnya!! Jangan mendengar cerita dari sebelah pihak sahaja

  15. Ini perihal keselamatan dan pertahanan negara. Tidak wajar YB Nurul Izzah menceritakan kepada pihak luar. walaupun bertujuan untuk mendapatkan perhatian tetapi perkara ini tidak boleh dilakukan.
    Cukuplah tanah Melayu dijajah oleh kuasa asing selama lebih kurang 446 tahun.
    Hal mengadukan perbuatan korupsi dalaman pentadbiran negara kepada orang asing lah menyebabkan Kerajaan Kesultananan Melayu Melaka lenyap.. Sedarlah wahai bangsa Malaysia kita perlu menyelusuri peristiwa sejarah juga.
    Akibat kebodohan dan tindakan tanpa berfikir panjang menyebabkan runtuhnya sebuah negara kelak….

  16. :berangan ..emm apa kata lepas ni pihak yang terbabit lebih berhati-hati… then, duit yang banyak dihabiskan untuk hiburan dan konsert yang bukan-bukan tu disimpan untuk beli kapal selam yang baru dan bukan second hand..huhu..

  17. Siapa pengkhianat?dedahkan kapal selam tak boleh selam ,yang semua orang satu dunia dah tau? atau bagi acces maklumat keselamatan malaysia pada zionis laknatullah(APCO RESOURCES)?Siapa pengkhianat?yang dedahkan malaysia beli barang secondhand dengan harga barang baru?atau yang terlibat skandal pembelian kapal selam(pakai duit rakyat beli barang terpakai)lepas tu masyuk komisen berbillion bilion?

  18. Beli kapal selam untuk menyelam.. kalau tak boleh selam buat apa beli… Jadi siapa siapa yang khianat? . Orang yang bercakap tentang kapal selam ke atau orang yang membelinya dengan menghabiskan banyak duit rakyat.

  19. Betul..jugak tu..kalo beli kapal selam bebelion ringgit….tapi rosak dan tak bolih menyelam kenapa agak…mana silap nye…aku memang setuju ko semua marah pasal kapal selam yg tak bolih menyelam. Satu dunia tahu tentang kapal selam yang tak bolih menyelam.
    Bila budak ni pergi luar negara, Nurul Izzah ni memang nye publik figure…..lawa, pandai, dan popular….salah ke kalo orang tanya dia jawap… alah…tokok tambah sikit pon.tak jejas apa-apa.
    Tapi persoalan nye sipembeli tu..beli kapal selam bebelion ringgit…kenapa tak bolih selam???,rosak pulak??….kapal baru tak bolih rosak..sepatut nya rahsiakan kapal rosak tu kepada umum.pangil tukang buat tu repair abis cerita.tak jadi kecoh satu dunia.
    Persoalan nya sape pulak yang keluarkan dalam surat kabar yang kapal selam tu takbolih selam dan rosak???????….pening kepala aku…lah…
    Pastu korang pulak yang dalam blog ni suka sangat maki hamun orang…dengan kata-kata kesat, kata-kata yang tak sepatut nya di keluarkan olih orang pandai dan beriman….tolong lah aku merayu kepada korang jangan gunakan perkataan, anak haram, pelacor,laknat dan lain-lain yang bolih menguris hati orang lain…..sedih…nya …….

  20. kawan-kawan semua mari kita tanya dengan Zahaid Hamidi….kenapa Kapal Selam yang harga bebeliooon ringgit tu tak bolih menyelam?????????????…..kesian kapal tu….. nick carter aziz dan parameswara……korangkan mulut lazer….pegi lah tanya………

  21. BUJANG SENANG on

    SOKONG HAZIF….tanya pada sapa yang beli lah… YB Nurul Izzah sepatutnya boleh berdalih secara diplomasi. Busuk ke Wangi ke, TANAH AIR YB juga.. ada masa boleh direct..ada masa guna pendekatan berhemah. ehhhh aku ni mengajar pulak. aku yang politician ke dia? konpius!! KAPAL SELAM tak boleh MENYELAM….lawak sangat lah….

  22. Izzah maybe kurang pegalaman dalam politik, walaupun ayah dia ni mmg famous dalam arena politik.

    Ibarat mendedahkan keaiban dan kelemahan suami kepada jiran sebelah, apa yang Izzah buat memang tak patut.

    Maafkanlah Izzah ;) Cuma harap benda camni xberulang. Kita perang baling tahi lembu kat dalam negara sudah la.

  23. Izzah ni maybe dia kurang pengalaman dalam dunia politik.

    Ibarat mendedahkan keaiban suami kat jiran sebelah, apa yang Izzah buat tu memang tak patut.

    Maafkan la dia, cuma harap taka akan berulang lagi lpas ni.

  24. Mana yg korang nak?……….Kapal Selam tak boleh selam @ Kepal Selam yg boleh selam tp tak boleh timbul??……korang pk lah sendiri!!!!……..
    Moral dari soalan tu tak payahler nk menyibuk dgn benda2 yg kita sendiri pon tak taw sangat!!!

  25. Mana yg korang nak?……….Kapal Selam tak boleh selam @ Kepal Selam yg boleh selam tp tak boleh timbul??……korang pk lah sendiri!!!!……..
    Moral dari soalan tu tak payahler nk menyibuk dgn benda2 yg kita sendiri pon tak arif!!!

  26. anak makaysia on

    kenapa kita nak melalak pasal isu yb nurul izzah. ayuh rakyat m’sia bangun sama2 kita kembalikan kekuasaan melayu ditanah air sendiri. sedarlah, org melayu sedang dikotak katikkan oleh bangsa lain. org melayu mengamalkan politik pecah belah, sedangkan bangsa lain semakin membangunkan bangsa mereka dengan memintakan hak sama rata sebagai rakyat m’sia. ayuh bangsaku sedarlah dari lamuanmu, mimpi2 indah yg sering dimainkan oleh pemimpin melayu yg kaya raya dan tamak yg telah kenyang hasil dari sogokkan dari bangsa lain. HIDUP MELAYU………….

  27. Dr. Elizabeth Graham Gigi on

    Anak ngan bapak same je pengkhianat bangsa, negara dan agama!!!

  28. waris polis on

    korg bercerita macam la korg PAKAR sangat pasal kapal selam tu.. apa nk hairan dgn kerosakan mekanikel..?? dah nama pn machine, mmg la bole rosak.. tak kira la baru ke lama, tetap machine.. kalau kenderaan harga 1 juta takkan rosak SELAMA LAMANYA, aku pn nk beli.. untung kot.. *kalau kereta BARU, berjalan pada kelajuan 100kmj dengan hanya menggunakan GEAR 2.., apa jadi kat kereta BARU tu..?? ROSAK kan..?? KAN..?? pikir la sikit, jangan biarkan mata dibayangi POLITIK sahaja..

  29. kalau masa dahulu sesiapa yang mendedahkan kelemahan negara boleh di tembak. nasib ada isa. kalau tak de.. beras pun di hantar keluar guna kontena. isa jaga keselematan negara. bukan jaga orang.

  30. mat jerai on

    KAPAL tak leh selam… ..org yg BELI kita SELAM…..habiskan duit rakyat aje. ….org nilah yg sebenarnya pengkianat dan penjenayah negara. Pentingkan kantung sendiri. Cuma seeloknya Izzah tak payah la canang kat Indon.

  31. Insan Cute Sangat on

    aku stju 500%ngn hazif…
    x pyh lar nk hina org ngn word yg x elok tuh…
    lgik pn 1 mesia dh tawu lar kapal tuh xley selam…
    lau owg tnya kowg pn msti kowg jwab xley selam gk kn….
    so xde beza pn kowg ngn izzah…
    bezanya dia ckp kat indon…

  32. KIta org melayu amnya pandai saja bercakap pasal org lain,pasal itu pasal ini org lain buat semua tak betul……. ni pasal kapal selam pulak…untuk membuatnya rasa kita sendiri pun tak tahu kut….elok juga beli yg seconhand rosak blajar2lah repair lama-lama pandailah leh tahu selok belok dalam pembuatan kapalselam…nanti beli yang belum digunakan lagi(yg barulah katakan) mahal pulak kosnya..daaaaaahhh dicop pulak membazir duit rakyat….kita ni kan …macam sebuah kisah dalam cerita 2 beranak dgn seekor kaldai kan……….Fikir-Fikirlah…!!.

  33. ko ni gile ke…nak buat andaian pun biarlah logik ckit…ade ke bawa kete 100kmsjm dgn gear 2 plk…ko pakai lesen kopi kot….kapal selam ko ingat rege 3 rgt ke…nak same dgn kete ko tu…duit rakyat bang oiii…

  34. apa cite pasal kapal sampai gini sekali….beli moto pun nak pakai buatan luar kan kan maknanya kita ni sampai bila nk pandai dalam pembuatan …..org dah melagkah jauh ketengah kita doooook kebelakang….pasal xnk belaja dari asas tau tau nk pakai yg dah siap….malas betul masyarakat kita ni.

  35. ko ni jangan nak samekan kaldai kurap ko tu dgn kapal selam yg rege berjuta ni…kaldai kurap tu ko cite aje dgn anak ko yg tadika….ko ni tak pandai nak nilai wang…jgn membazir saudara syaitan….kalo duit kapal selam tu gunakan utk kemudahan infratuktur jalanraya kat tempat mana2 yg perlu dlm malaysia kan lebih baik atau pun paling kokak sedekah aje kat org miskin dlm malaysia ni yg memerlukan atau bayar aje hutang negara yg memualkan aku tu..kaldai o kaldai mengapa ko nak jadi ………sorry bro..aku pinjam ayat kau FIKIR -FIKIRLAH!!!! & jangan sampai jadi FAKIR!!!

  36. bolehlah bro…jimat duit..bagus juga cadangan ko tu…he.hee.heee…..aku cadang nak train bajau laut kat sabah tu..jimat ckit kot dari beli kapal selam tak de faedah tu..menyelam tak yah pakai ape2…jgn ko fikir dia sampai tak pakai seluar dalam pulak…tak payah peralatan scuba yg rege ribu2 tu…PALKAL pun serender beb…lupa pulak mintak maaf terlajak komen… aku tak sengaja nak gelar ko Kaldai..sorry bro..jgn ambil hati..salam.ampun…ampun…pak.

  37. penonpang kapal korek on

    aku tak tau bak kapal selam ni, tapi biasa nya aku dengar memang boleh selam dan timbul macam dalam film omputih tuh……..nak komen pun dah kuar berita menjela-jela……kenyataan pihak TLDM pun ada aku terbaca,…..tapi fasal budak nurul yang kiut tu aku tak heran pun dah memang kegemaran dia gitu, kalau ada apa-apa yang jadi kemuskilan dia memang suka buat riuh diluar negara. Dulu masa ayah dia kena tangkap pun dia buat sidang akhbar di filipina, sebab dimalaysia ni mungkin dia rasa tak selamat kot, yalah selalu sangat berlaku baling membaling, bakar membakar sampaikan pasu bunga tepi jalan yang tak pernah pun ganggu orang pun kena pecah. Lagi pun diluar negara glamor sikit ramai reporter antarabangsa termasuk dari negara yahudi…..dimalaysia mana ada……

  38. Sapa cakap di Malaysia takde Yahudi? Yang jadi penasihat 1Malaysia si Najib tu siapa? Malah ada yang boleh turun naik Bukit Aman lagi. kau ni spesis katak bawah tempurung la.

  39. penonpang kapal korek on

    hanya mereka yang satu aliran saja kenal antara satu sama lain……..

  40. Saya tak heran kalau kapal selam tu tak boleh menyelam pun. Benda ciptaan manusia….pasti ada kerosakannya. kereta yang baru beli pun rosak gak.

  41. Bapaa borek anak rintik. Itu lah persamaan Izah dan Anwar Brahim.
    Aku pernah tengok TV dari Indonesia – Anwar Brahim memburukan burukan pemimpin Negara – Mantah PM kita – Anwar brahim berucap dalam satu perjumpaan di Indonesia. Nuar Brahim kondemkan Malaysia penuntun gelak. Nuar kondsemkan lagi penuntun gelak ge;lak lagi.
    Aku cukup kesian dengan Anwar brahim tu – dia mungkin tak sedar yang penuntun Indon tu gelakkan dia.
    Itu lah maknusia yang tak ada maruah.
    Pokoknya bapak borek anak rintik.
    MAKNYA AKU TAK TAU NAK KATA APA PULAK.

  42. BAPAK BOREK ANAK RINTIK.
    ITULAH HAKIKATNYA ANAT ANWAR BRAHIM DANAN AKNYA IZZAH.
    AKU PERNAH TUNTUN SATU SIARAN TV DI INDON – ANWAR MEMBURUKAN NEGARA TERMASUK MANTAN PM KETIKA ITU.
    PENUNTUN GELAK ANWAR BUAT LAWAK BODOH LAGI, PENUNTUN GELAK LAGI. AKU KESIAN TENGOK ANWAR BEBAB BESAR KEMUNGKINAN PENUNTUN TIU GELAK KAN KEBODOHAN ANWAR.
    ITU LAH ANWAR.
    SO – MEMANG LOGIK KEDUA NYA – DICAP SEBAGAI BAPAK BOREK ANAK RINTIK.
    BAGI MAKNUSIA YANG TAK ADA MARUAH DAN HARGA DIRI.

  43. Ada satu peribahasa kita …Bapa borek anaknya rintik.
    Itu lah nurulizzah dan anwar brahim.
    Aku pernah tengok saatu siaranTV di negara jiran anwar menjatuhkan negara kita Mlaysia dengan pemimpin pada masa itu. Penuntun gelak, anwar berjenaka bodoh lagi, penuntun gelak lagi anwar lawak bodoh lagi. Kesian aku tengok kebodohan anwar. Aku pun tutup TV tu.
    Ini lah anwar Brahim….maknusia yang tidak ada moral dan harga diri.
    Sanggup berbuat apa sahaja janji berangan (tak dapat pun) nak ke Putra jaya.

  44. lau org negara kau pandai sgt,tkde la ramai yg hdop merempat dan miskin bahalol….kau pon same bodoh gak…nak komen2komen je la…jgn manghina org laen..aku hina kau sbb kau layak di hina….

  45. sayaAnakMalaysia on

    Assalam. tu la. mmg smua org dh tau pun psl kapal selam tu, tapi cara anaknya si Anwar tu kurang sopan, kurang bijak, kurang berakal.

    Aku pun pelik la. apsal la pembangkang punya isu2 boleh kata hampir semua hal yg remeh2 temeh,, dah tu ngan cara dan bahasa yg tidak sedap didengar. kadang2 tu mcm desperate pun ada. mcm juga bersilat, kok ye pun nak bertarung, biarlah molek, kena pada tmptnya; jgn tersumbang langkahnya.

    mmg la anaknya si Anwar ni kurang dari segi pengalaman, ilmu, pengaruh, network, duit, bla2. kalau tak apsal byk kluar PKR hari tu yg bahagian dia, anaknya si Anwar? siap diorang kata tak yakin dan tidak percaya dgn anaknya si Anwar. ada juga yg kata mereka tidak dihargai. tu belum yg lain2 keluar yg otai2; yg ahli sejak zaman2 reformasi dulu2 tu..ramai keluar.

    hmmm…cuber bawak bijak sikit. kreatif. c’monn…

  46. Leutenant Astute on

    hanya penderhaka sahaja yg sangup menjatuhkan maruah tanah air n menghina bangsanya..

    bodoh bertubi- tubi..!!

  47. sayaAnakMalaysia on

    hamba lihat dari segi cara bercakap dan tingkah laku, silap2 anaknya si Anwar ni jadi lebih “terror” dari Anwar sendiri di masa depan. itu lebih bahaya. she’s like a loose canon.

    pasal kapal selam tu plak pun satu hal. hal tu dah berlaku pun; tak perlu nak kecoh2.hamba tahu dia claim that dier hanya menjawab soalan yg ditanya pada beliau, tapi “agak2” la. cuber la guner akal sikit. jawabpun macam nak hentam negara sendiri. cuber bawa berlapik sikit. org Melayu kan? Islam kan?

    cuber kalau katerlakan, hal macam ni berlaku (tak kira la psal kapal selam ker aper ker) tetapi dilakukan oleh mereka2 sendiri (tak kira la ayah dier ker, ahli2 PKR lain ker) agak2 dier respon ngan cara yg samer tak? sure tak punya kan? pasal nak MENJAGA maruah dan INTEGRITI parti dan family dier.

    itu betul juga. tapi ko kena gak jaga MARUAH dan INTEGRITI negara ko. banyak lagi cara bijak dan berkesan kalau nak hentam BN laa…anaknya si Anwar ni mungkin bijaksana, tapi dier tidak pandai menggunakan kebijaksanaannya. kesian. rugi.

  48. Ko belum alami..peluru terbang atas kepala ko..tengok pe jadi Kat palestin..nak makan pun susah..ko duduk Kat Malaysia sekarang..bershukur pada Allah..

Leave A Reply