Biodata Awie Wings. Punca Beliau Pukul Isteri Rozana Misbun?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Biodata Awie Wings. Punca Beliau Pukul Isteri Rozana Misbun?

biodata awie

Gosip artis Malaysia Punca Gambar Awie Pukul Isteri Rozana Misbun? Heboh satu Malaysia apabila pada mulanya tersebar berita artis Malaysia Awie pukul Rozana Misbun (isteri Awie) yang mana dihebahkan sendiri oleh akhbar Berita Harian sekitar awal bulan Jun 2014.

Menurut laporan Berita harian, Awie telah pukul Rozana Misbun (isterinya) di depan khalayak ramai di sekitar sebuah bank yang terletak di Ampang telah memeranjatkan kalangan kakitangan bank, dan pelanggan bank tersebut sewaktu berada di sana.

Sehingga ada cakap-cakap termasuk daripada sebuah blog hiburan di malaysia mengatakan Rozana Misbun telah curi duit dan wang Awi sendiri sehingga meneybabkan Awie hilang sabar terhadap perlaku isterinya.

Tiba-tiba tersebar gambar Rozana Misbul cedera teruk dikatakan akibat kena pukul pada 27 Jun 2014

Ada cakap-cakap yang mengatakan punca gambar Awie pukul isteri Rozana Misbun selepas Awie mendapati duit simpanannya berjumlah RM250,000 telah hilang dan mendapati Rozana Misbun telah curi duit tersebut. Wallahualam. Saam-sama kita tunggu berita terkini yang selanjutnya mengenai kes kononnya Awie pukul isteri Rozana Misbun bagi mendapatkan berita sebenar selepas ini

Gambar Awie Pukul Isteri Rozana Misbun?



Share.

15 Comments

  1. Puteri Erra Edora Adams on

    Sebenarnya…mangambil dgn mencuri dua perkara bebeza, mengambil jika si suamibtelah menginzinkan… Mencuri pula mang takseharysnya.. kenapa mesti mencuri sedangkan sang suami mampu untuk memberi.. melaikan mengunakan duit itu untuk tujuuan lain yg sang suami tidak tahu..Memukul memang lah dayus.. namun pasti ada yg tk dapat dikawal lagi… itu yg pasti.

  2. nasib ko la on

    entah ape Bini dia wt gn duit RM250.000 tue pn aku xtaw.. klu sebb Rm250.00 awie hempok bini dia.. mmg aku hempok kepala awie balik.. Tapi pada aku bkn sebab duit yg wt awie mengamuk sakan.. mesti ade hal lain nie.. coz sblm ke bank lg dia da kne blasah kn?? So kecian2 gak kt bini dia.. tp padan muke jgk la klu bini dia ade wat hal.. hahaha

  3. padan muka on

    padan muka kalau betul rozana tu guna duit 250k tuk soping.agak2 la nak joli pon.laki lu bankrup kot.jgn buat xsedor diri mcm tu.pastu nk cover story bagai..serve u rite pompuan..

  4. SambalBelacan on

    Bagi aku dua2 bersalah…yang sorang jadi Penyamun Tarbus dan yang sorang lagi tu memang Kaki Pukul…itu pun si kaki pukul ni x pernah nak mengaku pukul bini…agaknya yang bengkak lebam2 tu hantu/setan yang pukul…memang dari dulu si mamat ni ada rekod suka belasah orang…artis la katakan…apa2 pun boleh…boleh mengaku lagi diri x bersalah…

  5. gedung ledang on

    Takkan nak pukul teruk macam tu tnpa sbb. X slh kh kau ambil duit syak tu tnpa minta izin suami!! Walau apa alasan munasabah kau , kau top salah, klu awie tak tangkap kau hari tu sampai bila bila terbuat kau berterusn

Leave A Reply