Semakan Keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2017. Check Rayuan?

Semakan Keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2017. Check Rayuan?

Untuk kemasukan ke Tingkatan 4, pastinya ramai dikalangan yang sudah ada pilihan dan perancangan sendiri.

semakan keputusan teknik vokasional

Ada yang mahu masuk ke MRSM, SBP ataupun Sekolah Teknik mahupun Kolej Vokasional.

Berita baik kepada kalangan yang sudah hantar permohonan kemasukan ke Sekolah Menengah Teknik SMT dan juga Kolej Vokasional KV Tahun 2017, anda sudah boleh mula melakukan semakan keputusan Sekolah Teknik dan Kolej Vokasional secara online bermula hari ini sehingga minggu hadapan

Tempoh seminggu diberikan kepada anda bermula sekarang sepertimana yang diumumkan sendiri oleh Kementerian Pendidikan Malaysia KPM

Jadi Bersama-sama ini suka untuk Berita Semasa kongsikan beberapa info yang perlu bagi adik-adik pelajar Tingkatan 4 ambil perhatian termasuklah kemudian link untuk anda check keputusan samada berjaya atau tidak seperti jadual di bawah ini melalui no kad pegenalan milik anda :

Check Keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2017?

Butiran adalah seperti di bawah ini:

PerkaraRujukan
Tarikh Buka Check Keputusan19 Januari 2017
Laman Aplikasi Semakan keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2017Akan dikemaskini
Tarikh Tutup Semakan24 Januari 2017
Tarikh Pendaftaran25 Januari 2017
Tarikh Permohonan Rayuanbermula tarikh 26 Januari hingga 28 Februari 2017
Portal Rasmi Kementerian Pelajaran Malaysiahttp://www.moe.gov.my

Bagaimana anda berjaya atau tidak diterima masuk ke Sekolah Teknik dan Kolej Vokasional 2017?

  • Usah risau, ini kerana anda masih ada pilihan kedua di mana anda boleh hantar permohonan rayuan sekolah teknik dan kolej vokasional secara terus atau walk in di sekolah yang berkenaan melalui surat rayuan.
  • Walaubagaimanapun sebarang keputusan rayuan sekolah teknik dan kolej vokasional bergantung kepada kekosongan selepas sahaja tarikh pendaftaran pada (akan dikemaskinikan).

Setelah permohonan rayuan dihantar, dan anda berjaya diterima masuk keputusan Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2017 bagi rayuan anda akan terus dimaklumkan melalui kolej vokasional dan sekolah teknik berkenaan. Jelas?

Komen Melalui Aplikasi Facebook

Kongsi dan Viralkan!

Sambung Baca Lagi Artikel Terbaik Yang Ini Pula. Ada Kaitan Dengan Yang Di Atas :

Permohonan Guru Vokasional KPM. Semakan Keputusan? Permohonan Guru Vokasional KPM. Semakan Keputusan? Siapa di sini yang berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga besar di Kolej Vokasional?Di sini ada satu berita baik untuk anda di ma...
{ 35 Komen Bernas di Berita Semasa… add one }
  • Nur shafiq bin Saffarudin Jan 11, 2014, 3:08 pm

    Bilakah tarikh semakan sekolah vokasional .?

  • nur qasshidah binti azizul akmal Jan 11, 2014, 3:40 pm

    macam mane kite nak tahu yang kite dapat ke kolej vokasional atau tidak???

    • syaza Jan 12, 2014, 12:45 am

      check kat laman web dy , Maybe 13 atau 15 niey :-)

  • norhanifah Jan 11, 2014, 10:20 pm

    tel kv yg dipohon untuk lebih cpt..online 13 hb.

  • qasshidah Jan 12, 2014, 3:47 pm

    Ooooo…okey…harap2 dapat…^_^

  • zurah Jan 13, 2014, 7:10 am

    hari nih da 13 ari bulan tapy….mane linknye?

  • Danniel Jan 13, 2014, 8:07 am

    Nak check keputusan permohonan SMV tu dekat mana?
    Sapa2 boleh tolong saya bagi link tak?

  • Fahmy Jan 13, 2014, 8:14 am

    Hari ini dah 13/1 ada sapa2 boleh tolong bagi link nk check Keputusan SmV tak ?

  • Irham Jan 13, 2014, 8:20 am

    Bila dapat keputusan KV ……secara online bila?????? Kta 13 januari 2014……semua pelajar mohon KV sedang menunggu……

  • Muhamad Irham Bin Ariff Jan 13, 2014, 8:27 am
    • Anonymous Jan 13, 2014, 8:55 am

      Tak boleh buka pn

      • Anonymous Jan 13, 2014, 10:00 am

        dah boleh buka

      • Anonymous Jan 13, 2014, 10:02 am

        dah boleh buka

  • Suhaimi Jan 13, 2014, 11:03 am

    Permohonan Rayuan secara on9 tak disediakan ke ?

  • noni Jan 13, 2014, 12:12 pm

    http://apps.moe.gov.my/esptv/sptv_semakan2014/
    cuba try kat sini. anak saya dah dpt result berjaya masuk vokasional di sg buloh

    • ija Jan 13, 2014, 2:12 pm

      dear sis noni,

      kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

    • ija Jan 13, 2014, 2:13 pm

      kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

      • Anonymous Jan 13, 2014, 5:21 pm

        klu kuar muka akak tu baru original dan diluluskan good luck

        • farah Jan 13, 2014, 11:22 pm

          kalau mohon smt ke sekolah tuh terus bole ke ? padahal da tamat permohonan tuh ? please jwab :/

  • nurul najiha Jan 13, 2014, 1:45 pm

    Mcm mane nk twu kte dpt msuk kv ke x ea?

  • syidah Jan 13, 2014, 2:45 pm

    macam mane nk buat rayuan secare online ek…eeee…geramnyeeee

    • kartini Jan 14, 2014, 9:23 pm

      yela…anak saya pun tak dapat kv ert azizah….cam mana nak buat rayuan ni….

  • Aisyah Jan 13, 2014, 3:23 pm

    Macam mne nk semak ni ?

    • Anonymous Jan 13, 2014, 3:31 pm

      tunggu

  • Eyman Jan 13, 2014, 4:32 pm

    laa npe xdpt..??? cedeh glerr

  • syidah Jan 13, 2014, 7:47 pm

    camne nk wt rayuan secare online???pening arrrr

  • kasihmariana Jan 14, 2014, 1:14 pm

    Nak tahu lebih jelas kat mana saya nak tahu anak saya dpt msk atau x.

  • Anonymous Jan 17, 2014, 3:23 pm

    sye dah isi tp dekat situ dye ckp sye tak m’buat rayuan

  • farhani Jan 24, 2014, 3:56 pm

    nak nombor tel k vokasional..ada masalah pendaftaran…boleh?

  • thenesh Feb 6, 2014, 1:59 pm

    saya memohonke kolej vokasional boleh ….sila memberi nombor

  • connie Oct 5, 2014, 6:15 pm

    Kalau semua org mohon masuk me kolej vokasional…smua akan diterima?????

  • maz Jan 19, 2016, 8:23 pm

    rayuan tu, kita kena buat surat sendiri n hantar ke sana ke? ada cth x utk surat rayuan?

  • aiman Sep 29, 2016, 6:16 pm

    nak masuk situ nak daftar kat sekolah tu ke..