Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 (Kemasukan Tingkatan 4)

{ 32 comments }

semakan kolej vokasional 2014

Semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 online. Pejam celik pejam yang sudah menghantar permohonan kolej vokaisonal sebelum ini bagi kemasukan 2014 untuk ke Tingkatan 4, semakan keputusan kolej vokasional 2014 akan boleh anda semak antara minggu kedua atau minggu ketiga Januari 2014)

Tarikh Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014

Semakan Kolej Vokasional 2014 : Berdasarkan maklumat yang Berita Semasa perolehi, tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 akan boleh mula diketahui antara minggu kedua atau minggu ketiga Januari 2014 yang mana tarikh rasmi akan diumumkan sendiri oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Berita Semasa sendiri akan kemaskini maklumat dan berita di sini berkenaan tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 daripada masa ke semasa.

keputusan kolej Vokasional 2014

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 Online

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 Online boleh anda buat berdasarkan permohonan vokasional yang anda anda hantar melalui link di bawah ini :

KLIK : http://www.moe.gov.my

Rayuan Permohonan Kolej Vokasional 2014

Kepada kalangan anda yang sudah menghantar permohonan vokasional 2014 tetapi tidak berjaya, anda boleh cuba sekali lagi dengan cara :

  1. Terus membuat rayuan permohonan kemasukan ke Kolej  Vokasional yang berkenaan.
  2. Semakan keputusan rayuan Kolej Vokasional 2014 tertakluk kepada kekosongan tempat yang ada setelah proses pendaftaran pelajar yang menerima tawaran.

P/S : Jikalau antara kalangan anda di sini yang mempunyai sebarang informasi dan maklumat mengenai tarikh semakan Kolej Vokasional 2014, diharapkan dapat kongsikan bersama rakan-rakan pembaca di sini.

Siarkan Komen Anda di Facebook

Komen Bernas di Berita Semasa

{ 32 comments… add one }

  • Nur shafiq bin Saffarudin Jan 11, 2014, 3:08 pm

    Bilakah tarikh semakan sekolah vokasional .?

    Balas Komen Ini
  • nur qasshidah binti azizul akmal Jan 11, 2014, 3:40 pm

    macam mane kite nak tahu yang kite dapat ke kolej vokasional atau tidak???

    Balas Komen Ini
    • syaza Jan 12, 2014, 12:45 am

      check kat laman web dy , Maybe 13 atau 15 niey :-)

      Balas Komen Ini
  • norhanifah Jan 11, 2014, 10:20 pm

    tel kv yg dipohon untuk lebih cpt..online 13 hb.

    Balas Komen Ini
  • qasshidah Jan 12, 2014, 3:47 pm

    Ooooo…okey…harap2 dapat…^_^

    Balas Komen Ini
  • zurah Jan 13, 2014, 7:10 am

    hari nih da 13 ari bulan tapy….mane linknye?

    Balas Komen Ini
  • Danniel Jan 13, 2014, 8:07 am

    Nak check keputusan permohonan SMV tu dekat mana?
    Sapa2 boleh tolong saya bagi link tak?

    Balas Komen Ini
  • Fahmy Jan 13, 2014, 8:14 am

    Hari ini dah 13/1 ada sapa2 boleh tolong bagi link nk check Keputusan SmV tak ?

    Balas Komen Ini
  • Irham Jan 13, 2014, 8:20 am

    Bila dapat keputusan KV ……secara online bila?????? Kta 13 januari 2014……semua pelajar mohon KV sedang menunggu……

    Balas Komen Ini
  • Muhamad Irham Bin Ariff Jan 13, 2014, 8:27 am

    Balas Komen Ini
  • Suhaimi Jan 13, 2014, 11:03 am

    Permohonan Rayuan secara on9 tak disediakan ke ?

    Balas Komen Ini
  • noni Jan 13, 2014, 12:12 pm

    http://apps.moe.gov.my/esptv/sptv_semakan2014/
    cuba try kat sini. anak saya dah dpt result berjaya masuk vokasional di sg buloh

    Balas Komen Ini
    • ija Jan 13, 2014, 2:12 pm

      dear sis noni,

      kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

      Balas Komen Ini
    • ija Jan 13, 2014, 2:13 pm

      kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

      Balas Komen Ini
      • Anonymous Jan 13, 2014, 5:21 pm

        klu kuar muka akak tu baru original dan diluluskan good luck

        Balas Komen Ini
        • farah Jan 13, 2014, 11:22 pm

          kalau mohon smt ke sekolah tuh terus bole ke ? padahal da tamat permohonan tuh ? please jwab :/

          Balas Komen Ini
  • nurul najiha Jan 13, 2014, 1:45 pm

    Mcm mane nk twu kte dpt msuk kv ke x ea?

    Balas Komen Ini
  • syidah Jan 13, 2014, 2:45 pm

    macam mane nk buat rayuan secare online ek…eeee…geramnyeeee

    Balas Komen Ini
    • kartini Jan 14, 2014, 9:23 pm

      yela…anak saya pun tak dapat kv ert azizah….cam mana nak buat rayuan ni….

      Balas Komen Ini
  • Aisyah Jan 13, 2014, 3:23 pm

    Macam mne nk semak ni ?

    Balas Komen Ini
  • Eyman Jan 13, 2014, 4:32 pm

    laa npe xdpt..??? cedeh glerr

    Balas Komen Ini
  • syidah Jan 13, 2014, 7:47 pm

    camne nk wt rayuan secare online???pening arrrr

    Balas Komen Ini
  • kasihmariana Jan 14, 2014, 1:14 pm

    Nak tahu lebih jelas kat mana saya nak tahu anak saya dpt msk atau x.

    Balas Komen Ini
  • Anonymous Jan 17, 2014, 3:23 pm

    sye dah isi tp dekat situ dye ckp sye tak m’buat rayuan

    Balas Komen Ini
  • farhani Jan 24, 2014, 3:56 pm

    nak nombor tel k vokasional..ada masalah pendaftaran…boleh?

    Balas Komen Ini
  • thenesh Feb 6, 2014, 1:59 pm

    saya memohonke kolej vokasional boleh ….sila memberi nombor

    Balas Komen Ini
  • connie Oct 5, 2014, 6:15 pm

    Kalau semua org mohon masuk me kolej vokasional…smua akan diterima?????

    Balas Komen Ini