BREAKING NEWS : Berita Terkini Pesawat MH192 MAS Mendarat Cemas Kerana.. SEMAK BERITA SINI!








Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 (Kemasukan Tingkatan 4)

semakan kolej vokasional 2014

Semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 online. Pejam celik pejam yang sudah menghantar permohonan kolej vokaisonal sebelum ini bagi kemasukan 2014 untuk ke Tingkatan 4, semakan keputusan kolej vokasional 2014 akan boleh anda semak antara minggu kedua atau minggu ketiga Januari 2014)

Tarikh Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014

Semakan Kolej Vokasional 2014 : Berdasarkan maklumat yang Berita Semasa perolehi, tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 akan boleh mula diketahui antara minggu kedua atau minggu ketiga Januari 2014 yang mana tarikh rasmi akan diumumkan sendiri oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Berita Semasa sendiri akan kemaskini maklumat dan berita di sini berkenaan tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 daripada masa ke semasa.

keputusan kolej Vokasional 2014

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 Online

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 Online boleh anda buat berdasarkan permohonan vokasional yang anda anda hantar melalui link di bawah ini :

KLIK : http://www.moe.gov.my

Rayuan Permohonan Kolej Vokasional 2014

Kepada kalangan anda yang sudah menghantar permohonan vokasional 2014 tetapi tidak berjaya, anda boleh cuba sekali lagi dengan cara :

  1. Terus membuat rayuan permohonan kemasukan ke Kolej  Vokasional yang berkenaan.
  2. Semakan keputusan rayuan Kolej Vokasional 2014 tertakluk kepada kekosongan tempat yang ada setelah proses pendaftaran pelajar yang menerima tawaran.

P/S : Jikalau antara kalangan anda di sini yang mempunyai sebarang informasi dan maklumat mengenai tarikh semakan Kolej Vokasional 2014, diharapkan dapat kongsikan bersama rakan-rakan pembaca di sini.


{ 31 Pendapat Bernas… Dikongsikan Setakat ini. Komen Anda Pula? }

  • Nur shafiq bin Saffarudin January 11, 2014, 3:08 pm

    Bilakah tarikh semakan sekolah vokasional .?

    Reply
  • nur qasshidah binti azizul akmal January 11, 2014, 3:40 pm

    macam mane kite nak tahu yang kite dapat ke kolej vokasional atau tidak???

    Reply
    • syaza January 12, 2014, 12:45 am

      check kat laman web dy , Maybe 13 atau 15 niey :-)

      Reply
  • norhanifah January 11, 2014, 10:20 pm

    tel kv yg dipohon untuk lebih cpt..online 13 hb.

    Reply
  • qasshidah January 12, 2014, 3:47 pm

    Ooooo…okey…harap2 dapat…^_^

    Reply
  • zurah January 13, 2014, 7:10 am

    hari nih da 13 ari bulan tapy….mane linknye?

    Reply
  • Danniel January 13, 2014, 8:07 am

    Nak check keputusan permohonan SMV tu dekat mana?
    Sapa2 boleh tolong saya bagi link tak?

    Reply
  • Fahmy January 13, 2014, 8:14 am

    Hari ini dah 13/1 ada sapa2 boleh tolong bagi link nk check Keputusan SmV tak ?

    Reply
  • Irham January 13, 2014, 8:20 am

    Bila dapat keputusan KV ……secara online bila?????? Kta 13 januari 2014……semua pelajar mohon KV sedang menunggu……

    Reply
  • Muhamad Irham Bin Ariff January 13, 2014, 8:27 am

    Reply
    • Anonymous January 13, 2014, 8:55 am

      Tak boleh buka pn

      Reply
      • Anonymous January 13, 2014, 10:00 am

        dah boleh buka

        Reply
      • Anonymous January 13, 2014, 10:02 am

        dah boleh buka

        Reply
  • Suhaimi January 13, 2014, 11:03 am

    Permohonan Rayuan secara on9 tak disediakan ke ?

    Reply
  • noni January 13, 2014, 12:12 pm

    http://apps.moe.gov.my/esptv/sptv_semakan2014/
    cuba try kat sini. anak saya dah dpt result berjaya masuk vokasional di sg buloh

    Reply
    • ija January 13, 2014, 2:12 pm

      dear sis noni,

      kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

      Reply
    • ija January 13, 2014, 2:13 pm

      kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

      Reply
      • Anonymous January 13, 2014, 5:21 pm

        klu kuar muka akak tu baru original dan diluluskan good luck

        Reply
        • farah January 13, 2014, 11:22 pm

          kalau mohon smt ke sekolah tuh terus bole ke ? padahal da tamat permohonan tuh ? please jwab :/

          Reply
  • nurul najiha January 13, 2014, 1:45 pm

    Mcm mane nk twu kte dpt msuk kv ke x ea?

    Reply
  • syidah January 13, 2014, 2:45 pm

    macam mane nk buat rayuan secare online ek…eeee…geramnyeeee

    Reply
    • kartini January 14, 2014, 9:23 pm

      yela…anak saya pun tak dapat kv ert azizah….cam mana nak buat rayuan ni….

      Reply
  • Aisyah January 13, 2014, 3:23 pm

    Macam mne nk semak ni ?

    Reply
    • Anonymous January 13, 2014, 3:31 pm

      tunggu

      Reply
  • Eyman January 13, 2014, 4:32 pm

    laa npe xdpt..??? cedeh glerr

    Reply
  • syidah January 13, 2014, 7:47 pm

    camne nk wt rayuan secare online???pening arrrr

    Reply
  • kasihmariana January 14, 2014, 1:14 pm

    Nak tahu lebih jelas kat mana saya nak tahu anak saya dpt msk atau x.

    Reply
  • Anonymous January 17, 2014, 3:23 pm

    sye dah isi tp dekat situ dye ckp sye tak m’buat rayuan

    Reply
  • farhani January 24, 2014, 3:56 pm

    nak nombor tel k vokasional..ada masalah pendaftaran…boleh?

    Reply
  • thenesh February 6, 2014, 1:59 pm

    saya memohonke kolej vokasional boleh ….sila memberi nombor

    Reply