=Menu

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 (Kemasukan Tingkatan 4)



semakan kolej vokasional 2014

Semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 online. Pejam celik pejam yang sudah menghantar permohonan kolej vokaisonal sebelum ini bagi kemasukan 2014 untuk ke Tingkatan 4, semakan keputusan kolej vokasional 2014 akan boleh anda semak antara minggu kedua atau minggu ketiga Januari 2014)

Tarikh Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014

Semakan Kolej Vokasional 2014 : Berdasarkan maklumat yang Berita Semasa perolehi, tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 akan boleh mula diketahui antara minggu kedua atau minggu ketiga Januari 2014 yang mana tarikh rasmi akan diumumkan sendiri oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Berita Semasa sendiri akan kemaskini maklumat dan berita di sini berkenaan tarikh semakan keputusan Kolej Vokasional 2014 daripada masa ke semasa.

keputusan kolej Vokasional 2014

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 Online

Semakan Keputusan Kolej Vokasional 2014 Online boleh anda buat berdasarkan permohonan vokasional yang anda anda hantar melalui link di bawah ini :

KLIK : http://www.moe.gov.my

Rayuan Permohonan Kolej Vokasional 2014

Kepada kalangan anda yang sudah menghantar permohonan vokasional 2014 tetapi tidak berjaya, anda boleh cuba sekali lagi dengan cara :


  1. Terus membuat rayuan permohonan kemasukan ke Kolej  Vokasional yang berkenaan.
  2. Semakan keputusan rayuan Kolej Vokasional 2014 tertakluk kepada kekosongan tempat yang ada setelah proses pendaftaran pelajar yang menerima tawaran.

P/S : Jikalau antara kalangan anda di sini yang mempunyai sebarang informasi dan maklumat mengenai tarikh semakan Kolej Vokasional 2014, diharapkan dapat kongsikan bersama rakan-rakan pembaca di sini.

Siarkan Komen Anda di Facebook

Komen Bernas di Berita Semasa

32 comments… add one

  • Nur shafiq bin Saffarudin
    Jan 11, 2014, 3:08 pm

    Bilakah tarikh semakan sekolah vokasional .?

  • nur qasshidah binti azizul akmal
    Jan 11, 2014, 3:40 pm

    macam mane kite nak tahu yang kite dapat ke kolej vokasional atau tidak???

  • norhanifah
    Jan 11, 2014, 10:20 pm

    tel kv yg dipohon untuk lebih cpt..online 13 hb.

  • syaza
    Jan 12, 2014, 12:45 am

    check kat laman web dy , Maybe 13 atau 15 niey :-)

  • qasshidah
    Jan 12, 2014, 3:47 pm

    Ooooo…okey…harap2 dapat…^_^

  • zurah
    Jan 13, 2014, 7:10 am

    hari nih da 13 ari bulan tapy….mane linknye?

  • Danniel
    Jan 13, 2014, 8:07 am

    Nak check keputusan permohonan SMV tu dekat mana?
    Sapa2 boleh tolong saya bagi link tak?

  • Fahmy
    Jan 13, 2014, 8:14 am

    Hari ini dah 13/1 ada sapa2 boleh tolong bagi link nk check Keputusan SmV tak ?

  • Irham
    Jan 13, 2014, 8:20 am

    Bila dapat keputusan KV ……secara online bila?????? Kta 13 januari 2014……semua pelajar mohon KV sedang menunggu……

  • Muhamad Irham Bin Ariff
    Jan 13, 2014, 8:27 am
  • Anonymous
    Jan 13, 2014, 8:55 am

    Tak boleh buka pn

  • Anonymous
    Jan 13, 2014, 10:00 am

    dah boleh buka

  • Anonymous
    Jan 13, 2014, 10:02 am

    dah boleh buka

  • Suhaimi
    Jan 13, 2014, 11:03 am

    Permohonan Rayuan secara on9 tak disediakan ke ?

  • noni
    Jan 13, 2014, 12:12 pm

    http://apps.moe.gov.my/esptv/sptv_semakan2014/
    cuba try kat sini. anak saya dah dpt result berjaya masuk vokasional di sg buloh

  • Azwan
    Jan 13, 2014, 12:49 pm

    Alhamdulillah saya dpt ni link nya http://apps.moe.gov.my/esptv/sptv_semakan2014/

  • nurul najiha
    Jan 13, 2014, 1:45 pm

    Mcm mane nk twu kte dpt msuk kv ke x ea?

  • ija
    Jan 13, 2014, 2:12 pm

    dear sis noni,

    kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

  • ija
    Jan 13, 2014, 2:13 pm

    kalau berjaya dia akan papar scrin mcm mana

  • syidah
    Jan 13, 2014, 2:45 pm

    macam mane nk buat rayuan secare online ek…eeee…geramnyeeee

  • Aisyah
    Jan 13, 2014, 3:23 pm

    Macam mne nk semak ni ?

  • Anonymous
    Jan 13, 2014, 3:31 pm

    tunggu

  • Eyman
    Jan 13, 2014, 4:32 pm

    laa npe xdpt..??? cedeh glerr

  • Anonymous
    Jan 13, 2014, 5:21 pm

    klu kuar muka akak tu baru original dan diluluskan good luck

  • syidah
    Jan 13, 2014, 7:47 pm

    camne nk wt rayuan secare online???pening arrrr

  • farah
    Jan 13, 2014, 11:22 pm

    kalau mohon smt ke sekolah tuh terus bole ke ? padahal da tamat permohonan tuh ? please jwab :/

  • kasihmariana
    Jan 14, 2014, 1:14 pm

    Nak tahu lebih jelas kat mana saya nak tahu anak saya dpt msk atau x.

  • kartini
    Jan 14, 2014, 9:23 pm

    yela…anak saya pun tak dapat kv ert azizah….cam mana nak buat rayuan ni….

  • Anonymous
    Jan 17, 2014, 3:23 pm

    sye dah isi tp dekat situ dye ckp sye tak m’buat rayuan

  • farhani
    Jan 24, 2014, 3:56 pm

    nak nombor tel k vokasional..ada masalah pendaftaran…boleh?

  • thenesh
    Feb 6, 2014, 1:59 pm

    saya memohonke kolej vokasional boleh ….sila memberi nombor

  • connie
    Oct 5, 2014, 6:15 pm

    Kalau semua org mohon masuk me kolej vokasional…smua akan diterima?????