Gambar Ariel Sharon Mati (Penyembelih Palestin). Akhirnya Mati Selepas 8 Tahun Koma!

Email

Ariel Sharon Meninggal

Gambar Ariel Sharon Mati : Akhirnya selepas 8 tahun berperang dengan kematian (koma) ibarat mayat hidup, seorang lelaki yang terkenal dengan kekejaman dan bertindak zalim kepada rakyat Islam, Ariel Sharon telah mati.

Kisah Kekejaman Ariel Sharon :

  1. Ariel Sharon bekas Perdana Menteri Israel sejak dari 7 Mac 2001 hingga 14 April 2006.
  2. Ketika menjadi pemimpin tertinggi Israel, Ariel Sharon dipandang mula para pengikutnya kerana mengganggap Ariel Sharon banyak mempertahankan keamanan Israel tanpa mengorbankan satu nyawa penduduk Israel. Sebaliknya, rakyat Palestin yang beragama Islam ditukar menjadi korban.
  3. Ariel Sharon bertanggungjawab sepenuhnya di atas kematian beribu-ribu rakyat Sabra dan Shatila untuk mengusir rakyat Palestin pada Perang Lubnan 1982
  4. Pada 14 Disember 2001, Perang Lubnan 1982, bertindak ‘memenjarakan’ pemimpin pejuang pembebasan Palestin (PLO), Yasser Arafat di dalam pejabatnya di Ramallah kerana menggalakkan pejuang Palestin menyerang Yahudi. Bala tentera Israel yang dilengkapi dengan kereta kebal mengepung pejabat Arafat 24 jam sehari serta memotong bekalan elektrik.
  5. Sewaktu Arafat terpenjara, Ariel Sharon terus mengarahkan pihak tentara Israel mengganas, membunuh pejuang serta rakyat awam Palestin dan meruntuhkan kediaman mereka.

gambar Ariel Sharon

KLIK : Serangan Komando Israel terhadap Konvoi bantuan Gaza

Keadaan Ariel Sharon Sebelum Mati :

  1. Tubuh Ariel Sharon terbaring lesu di atas katil tanpa sebarang pergerakan. Walaupun Ariel Sharon masih lagi bernafas, tetapi keadaan dirinya tidak ubah seperti mayat hidup
  2. Berat badan Ariel Sharon menyusut teruk dan hanya tinggal 15 kilogram sahaja berbanding dahulu yang mempunyai tubuh badan gempal.
  3. Ariel Sharon mengalami penyumbatan di bahagian otak yang menyebabkan lumpuh seluruh badan dan akhirnya koma.
  4. Keadaannya semakin serius memandangkan badannya kian mereput dan membusuk akibat jangkitan kuman walaupun masih bernyawa.
  5. Dia kemudian dipindahkan ke Chaim Sherba Medical Center.
  6. Bahagian ususnya yang membusuk dan merebak ke seluruh bahagian lain sehingga mereka terpaksa memotong bahagian-bahagian yang mereput untuk mengelakkannya menjadi semakin parah.
  7. Ariel Sharon sudah jadi umpama mumia firaun atau mumia hidup. Hidup terpenjara dalam jasad yang sudah membusuk!

Gambar Ariel Sharon Mati

P/S : Allah panjangkan umur Ariel Sharon untuk dia merasa seksa di dunia dan mati pada umur 85 tahun…..dan tunjukkan kepada dunia, inilah antara pengajaran untuk yang zalim kepada umat Islam.

KONGSIKAN & SEBARKAN...

{ 16 Pendapat Bernas… Dikongsikan Setakat ini. Komen Anda Pula? }

  • senah senget January 13, 2014, 12:10 pm

    Alhamdulillah dia pergi !!! pembunuh kemanusiaan, anak kecil ibu mengandung dan wanita… semoga Allah memberi balasan atas perlakuannya..

    Azab di dunia sudah terasa, tunggu azab di akhirat menjelma…

    Jutaan Muslim mendoakan kehancuran zionis selama2nya…

    Balas Komen Ini
    • males sia October 20, 2014, 2:12 pm

      Akhirnya curut yahudi nih mati juga. kayaknya belatung dan cacing nak hajr dia nanti

      Balas Komen Ini
  • senah senget January 13, 2014, 12:11 pm

    Menunggu tibanya Bush dan pemimpin sekutu zionis yang lain merasai seperti Ariel…Aaaaaminnn

    Balas Komen Ini
  • wahid January 14, 2014, 12:59 pm

    “Allah memberi pengajaran kepada kamu, supaya kamu tidak mengulangi perbuatan yang sedemikian ini selama-lamanya, jika betul kamu orang-orang yang beriman.”
    (Surah An-Nuur [24]:ayat17)

    Balas Komen Ini
  • Anonymous January 14, 2014, 1:18 pm

    celaka ni dah mati.pahni azab tuhan menanti.doa org palestin doa org teraniaya..

    Balas Komen Ini
  • asan January 16, 2014, 3:17 pm

    ariel sharon sblm dia mati tuhan seksa dia dlm keadaan koma.walau dlm koma tu dia terasa seksa yg sangat pedih oleh allah swt terhadapnya.skrg dia sudag dia sudah mati rohnya tetap di azab dgn seksa kubur hinga hari kiamat.hanya dia yg merasai nya.allahuakbar.

    Balas Komen Ini
    • hmmm January 27, 2014, 3:17 pm

      wallahualam…. hanya Allah yang tahu… kita nampak secara fizikal saja dia diseksa… di dunia akhirat, kita tak tau… cuma Allah saja tau.. bukan hak kita untuk mengadili…

      Balas Komen Ini
    • auniesbell October 9, 2014, 8:59 pm

      tidak dpt lari dri balasan allah

      Balas Komen Ini
  • laki tiri senah January 18, 2014, 10:32 am

    Alhamdulillah…semoga roh. Sicelaka tu akan terus kenetaka jahannam bersama2 dgn pemimpin2 UMNO BN yg zalim,rasuah,menipu wang rakyat. Baham duit zakat,PKFZ,scopean,jual enjin jet,lembu fidlot,dll.

    Balas Komen Ini
  • Nyata January 23, 2014, 8:19 am

    Hidup mati di tangan Tuhan.Kita yang mengasihi Tuhan,menyerahkan secara total dia kedalam tangan Tuhan.Jangan kita mengadili.Amen.

    Balas Komen Ini
  • anonymous January 27, 2014, 7:07 am

    x de kne mengena ngan umno laa laki tiri senah . awat bodoh sgt . jgn laa babitkn bnde yg x de kne mengena . komen nia pki otak . ang nieh komen cm bgos sgt . tp,otak letak kt lutot . -,-

    Balas Komen Ini
  • Anonymous February 14, 2014, 4:24 pm

    ,

    Balas Komen Ini
  • Anonymous July 6, 2014, 3:38 pm

    Sama macam Mustafa Kemal Atartuk

    Balas Komen Ini
  • Al-Qassam August 20, 2014, 12:38 pm

    mampus lah engkau wahai yahudi lahanat….

    Balas Komen Ini
  • Gaza August 20, 2014, 12:39 pm

    mati lah engkau yahudi

    Balas Komen Ini
  • hamba Allah September 5, 2014, 1:27 pm

    Syukur kepada Allah kerana kita ditakdirkan hidup sebagai seorang Islam… mudah2an kita juga mati dalam sebagai seorang Islam. Amen.

    Balas Komen Ini

Respon Anda? Kongsikan Ulasan Bernas Anda & Berdiskusi Dengan Pembaca Lain Di sini…(Sila BACA DI SINI untuk Syarat2nya Sebelum Berkongsi Komen Anda Di Sini.)